Seneste forumindlæg
Login / opret bruger

Internet Explore Svarer Ikke

Af Semibruger Hartlev | 19-04-2010 20:41 | 1689 visninger | 8 svar, hop til seneste
Hej!
Jeg har tidligere fået hjælp her på hol.dk, så nu prøver jeg igen :)

Denne gang har jeg et problem med mit internet. Problemet er simpelthen, at det nogle gange går i stå og siger "svarer ikke". Eneste mulighed er derefter at sige afslut nu og åbne internettet igen.
Det sker på tilfældige tidspunkter og til tider kører det helt fint, men andre gange opstår problemet regelmæssigt. Det er ekstremt irriterende, hvis man har igang i noget på nettet, som pludselig afsluttes!

Jeg synes, at problemet har en tendens til at ske, når jeg belaster computeren lidt og arbejder i flere åbne vinduer. Dog hænder det også at det sker med et åbent vindue, men oftest opstår problemet, når jeg f.eks. er på adresser som facebook, eb, hol.dk osv. på samme tid.

Vi har op til flere computere på nettet her i hjemmet, og det er kun mig, der oplever problemet.
Min computer er kun ca. 4 måneder gammel, og problemet er først opstået her på det seneste.

Håber på hjælp! På forhånd tak :)

//Hartlev ;)
--
#1
MathiasJ
Super Nørd
19-04-2010 20:44

Rapporter til Admin
Prøv Google Chrome, Firefox, Opera eller Safari. ;) De er, synes jeg, meget bedre end IE ;)
--
#2
Hartlev
Semibruger
19-04-2010 21:01

Rapporter til Admin
Det kan godt være, men nu er problemet at det sker i IE, som jeg foretrækker at bruge..
Sååå, en løsning er ikke at skifte browser..:)
--
#3
Rofl
Gæst
19-04-2010 21:27

Rapporter til Admin
Ehmm, så vidt jeg kan se, så er den eneste løsning enten Firefox eller Chrome.

Ellers forbliver du ligeså dum som du er i forvejen :D
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#4
stallemanden
Semi Nørd
19-04-2010 21:34

Rapporter til Admin
#3
Og du er en klaphat.

#0
Prøv at starte IE uden add-ons kørende.
Du kan gøre det ved, i Start->Kør... at skrive
iexplore -extoff


Hovedparten af de gange hvor IE vælter, skyldes det 3. parts programmer, som forskellige add-ons.
--
Smerter? : http://paincare.dk[...]
Forslag til HOL: http://hol.uservoice.com[...]
Google Wave: stallemanden@googlewave.com
#5
Hartlev
Semibruger
19-04-2010 21:41

Rapporter til Admin
# 4
Tak for hjælpen. Efter lidt fejlsøgning fandt jeg også frem til at det må være nogle add-ons som går på fejl.
Har fået følgende fejlmeddelelse:
Troubleshoot a problem with Microsoft Internet Explorer
Microsoft Internet Explorer has stopped working properly.

This problem is usually caused by one or more Internet Explorer add-ons. Unfortunately, we are unable to determine which add-on is causing the problem. However, you can follow some troubleshooting steps to try to fix this problem.


Så jeg vil prøve at åbne IE uden add-ons. Men er det holdbart, eller hvad man skal sige? Altså hvis det nu viser sig at køre uden problemer, hvordan finder jeg så ud af hvilket add-on, der fejler? :)

--
#6
stallemanden
Semi Nørd
19-04-2010 21:43

Rapporter til Admin
#5
Så starter du MED add-ons, og går ind og prøver at deaktivere dem alle. Efterfølgende aktiverer du dem en efter en. Selvfølgelig hvor du prøver at bruge IE noget tid efter du har aktiveret en ny.
På den måde vil du kunne finde frem til den der gør at det fejler, hvis det er det årsagen er.
--
Smerter? : http://paincare.dk[...]
Forslag til HOL: http://hol.uservoice.com[...]
Google Wave: stallemanden@googlewave.com
#7
Hartlev
Semibruger
19-04-2010 21:51

Rapporter til Admin
Ja okay. Det kommer til at tage lidt tid, men det er vel nødvendigt. Tror jeg har en idé om hvilken add-on det er.
Men TAK for hjælpen, selvom det egentlig var et lidt dumt spørgsmål, da en fejlsøgning sådan set gav svaret :D Meeen alligevel tak :)
--
#8
Birgit Graulund
Gæst
03-05-2013 20:36

Rapporter til Admin
nej

--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.

Opret svar til indlægget: Internet Explore Svarer Ikke


Dit navn:

Din e-mail adresse:



Denne tråd er over 6 måneder gammel!
Er du sikker på at du har noget relevant at tilføje?

Dit svar:


 
NYHEDSBREV
Afstemning