Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Svigtende signal fra Overvågningskameraer

Af Ny på siden StigWolff | 09-11-2021 12:40 | 476 visninger | 4 svar, hop til seneste
Hej Forum. Jeg har gennem et stykke tid haft problemer med at signalet fra enkelte af min overvågningskameraer forsvinder. Jeg kan kun resette, ved at tage stikket ud af switchen og monterer igen, hvorved forbindelsen genoprettes. Kan det være et kabel problem? Alle mine kameraer er kablet og POE. mvh. Stig
--
#1
Jegvan
Gæst
09-11-2021 12:42

Rapporter til Admin
Det er et umuligt spørgsmål at svare på ud fra den info.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#3
efilNET
Super Nørd
09-11-2021 13:24

Rapporter til Admin
Hvis din POE switch er managed og har et webinterface, så kan det være du kan se i en log eller lign. om den eller kameraet har udfald. For at finde fejlen kan du prøve: At start med at bytte om på kamera A (det som fejler nu) og B i switchen, hvis A stadig fejler, så er det kamera A eller kablet til denne, hvis det derimod er kamera B, så er det switchen/poe porten.
--
#4
Jegvan
Gæst
09-11-2021 13:50

Rapporter til Admin
Hvor ofte mistes forbindelsen? Er er mulighed for at teste hvert enkelt kamere "udenom" POE switchen?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#5
StigWolff
Ny på siden
09-11-2021 15:36

Rapporter til Admin
Min switch er en TRENDnet TPE-S44 og den har vist ikke webinterface eller managed.
--

Opret svar til indlægget: Svigtende signal fra Overvågningskameraer

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE