Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Shelly Motion sensor - App problemer

Af Nørd Aspirant Weide | 10-02-2022 22:36 | 616 visninger | 1 svar, hop til seneste
Hej derude, Er igang med at sætte min Shelly Motion sensor op, alt går også fint da den bekræfter til sidst at sensoren er "seccussfully included" men når jeg så kommer tilbage til Shelly app'ens forside. Kan jeg kun se min forrige tilføjet Shelly 1 men ikke min Shelly motion sensor. Skylden det fordi den ikke komme frem som alle andre kontakter gør i app'en eller er det faktisk bare en fejl i app'en? Det her er hvad den skriver, inden den går tilbage til hjem skærmen på app'en. https://drive.google.com[...]
--
I5 2500K 3.3 GH--P8P67 PRO--GTX 670--Samsung 840 500 GB--Western Digital Black 500GB-Seagate 2TB-Cool master 700 Watt--8GB 1600 Kingston Hyperx
#1
Weide
Nørd Aspirant
10-02-2022 23:04

Rapporter til Admin
Løsning var at finde IP'en på sensor inde på router og så tilføje den med IP i app istedet.
--
I5 2500K 3.3 GH--P8P67 PRO--GTX 670--Samsung 840 500 GB--Western Digital Black 500GB-Seagate 2TB-Cool master 700 Watt--8GB 1600 Kingston Hyperx

Opret svar til indlægget: Shelly Motion sensor - App problemer

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE