Elendigt pjat som skal tage røven på folk i Aldi.
--
Mine personlige erfaringer med medion er at deres stationære de havde har været gode! :D har haft 3 som virkede rigtigt godt, men deres bærbare har jeg altid haft problemer med, de har godt hardware til penge, men holdbareheden på dem er ringe (imo)
--
Setup: NZXT Phanthom, I7 2600k, EVGA 590 Hydro copper corsair 1200ax m4 SSD (120gb) 2x WD black 1TB FULL CUSTOM WATER COOLING
Deres RMA er absolut kritisk..!
Elendig service skal man ikke lede længere efter, da det næppe findes..
Min mates bærbar måtte vi trække i forbrugerstyrelsen og krediteret den vej igennem efter ½ års slåskamp, hvoraf den var på værksted i over 4mdr ud af det ½ år.
Og jeg er langt fra den eneste der har oplevet noget lignende.
Jeg ville ikke røre Medion med en ildtang.
--
C2Q Q8400 [email protected] Ghz / Asus P5Q-Premium P45 / 8gb OCZ Platinum PC6400 / XFX HD6950 2GB XXX / 128GB Samsung 840 Pro hardware mæssigt plejer de at være ok til prisen, men for satan jeg synes de fylder dem med mange slamprogrammer
--
HAF-X, AMD 1090T BE, 2xHD6870 crossfire, 8GB 1600Mhz,WD HD 1TB,X25-M 80gb SSD, HEC 700W 80plus Bronze, GIGABYTE 890FXA-http://kortlink.dk[...] Der er vel også en grund til at så mange har problemer med deres RMA system? Det er vel fordi der er for mange som ender i en RMA sag?
--
Jeg er helt enig med #2. Vi har haft 3-4 af deres stationære i familien, og de er super gode. Meget mere holdbare end de fleste andre mærker og til en billig pris. Vi har f.eks. stadigvæk en 8 år gammel stationær som bliver brugt hver dag.
Har aldrig haft en af deres bærbare, men det ser ikke ud kvaliteten er særlig høj - plastik. Men dem kan jeg ikke udtale mig så meget om.
Og for mig har servicen været i top. Perfekt super hurtig service. På et tidspunkt gik hdd'en i stykker, så jeg afleverede den i den nærmeste Aldi. Præcis 7 dage blev jeg ringer op og kunne hente den igen. :)
Vi har til gengæld haft vildt dårlige oplevelser med ElGiganten, igen og igen og igen. 3 måneder for at reparere en oplader, eller 2-3 måneder for at reparere en stationær (blev repareret 5 gange for samme fejl før vi fik pengene tilbage) osv.
--
When i'm sad, i stop being sad and be awesome instead. True story
Okay, jeg kan høre der er stor forskel på laptop vs. stationær - andre der kan bidrage med erfaringer her?
--