Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Dårlige erfaringer med komplett?

Af Nørd Aspirant H1545 | 02-09-2015 11:44 | 1869 visninger | 21 svar, hop til seneste
Hej HOL. Dengang jeg var meget interesseret i computere og hardware, var komplett en rigtig pålidelig og trusted shop. Lidt dyr, men de gav altid en super service og der var ikke noget at komme efter. Jeg bestilte en Apple TV til min mor i mandags, og den blev aldrig sent, så jeg besluttede mig for at kontakte kundeservice. Det var der, mareridtet begyndte. Vil ikke gå så meget ind i det. Vil egentlig bare vide om andre havde dårlige oplevelser med komplett? :) På forhånd tak.
--
AMD FX-8320 @ 4.5 GHz XFX R7870 Black Edition 2GB 8GB Corsair Vengeance 1600 MHz CL8
#1
andr0kl3s
Elitebruger
02-09-2015 11:46

Rapporter til Admin
Har handlet meget med komplett, også oprettede diverse RMA, har aldrig haft problemer De har sågar sendt en ny HDD uden og skulle have den gamle tilbage :)
--
#2
H1545
Nørd Aspirant
02-09-2015 11:49

Rapporter til Admin
Jeg husker dem som pålidelige også Men jeg synes der er kommet mange dårlige anmeldelser inde på trustpilot og jeg kan så godt se hvorfor, desværre.
--
AMD FX-8320 @ 4.5 GHz XFX R7870 Black Edition 2GB 8GB Corsair Vengeance 1600 MHz CL8
#3
bcn
Bruger Aspirant
02-09-2015 11:54

Rapporter til Admin
#0 Desværre ja, kender det alt for godt. Bestilling og nul varer sendt.
--
#4
rene-rasmussen
Elitebruger
02-09-2015 11:55

Rapporter til Admin
Jeg har heller ikke noget negativt at sige - efter 1 RMA sag alt gik som det skulle - levering hurtigt (dagen efter) måske omkring 90% af leveringerne.. så thumbs up herfra !
--
Du har selv bestilt musikken til din egen fest ! :D
#5
MalloDK
Monsterbruger
02-09-2015 11:58

Rapporter til Admin
Jeg har haft både positive, og negative oplevelser hos dem. Senest en episode hvor jeg bestilte et headset som var på fjernlager, altså op til 7 dages levering. Jeg ventede 14 dage, og stadig intet nyt. Ventede yderligere en uge, stadig intet. Herefter vælger jeg så at ringe ind for at få en forklaring, og det viser sig åbenbart at varen ikke længere er i deres sortiment, uden at jeg har fået besked herom. Jeg beder naturligvis pengene sendt retur, hvad der osse sker, dog går de først ind en uge efter denne episode. De er lyn hurtigere til at trække dem, men at give retur, skal selvfølgelig trækkes så langt det er muligt :( I erstatning fik jeg så 100kr rabat på et valgfrit headset. Det klager jeg selvfølgelig ikke over, men det er da en træls måde at behandle sine kunder på, ikke at holde dem opdateret hvor deres varer befinder sig i verden.
--
Carpe Diem.
#6
H1545
Nørd Aspirant
02-09-2015 12:00

Rapporter til Admin
Jeg kunne købe Apple TV et andet sted til billigere penge, men stolede så meget på komplett, at jeg valgte at betale lidt ekstra for den "gode" service og hurtige leveringer, men neeej. Jeg har altid handlet hos dem nogle år siden da jeg byggede computere, og der havde jeg aldrig oplevet problemer.
--
AMD FX-8320 @ 4.5 GHz XFX R7870 Black Edition 2GB 8GB Corsair Vengeance 1600 MHz CL8
#7
JD-79
Semi Supporter
02-09-2015 12:01

Rapporter til Admin
#0: Ingen negative oplevelser herfra - og så er det lidt svært, at tage din "klage" seriøst, når du ikke vil komme ind på problemstillingen...
--
I5-2500K | Asus P8Z77-V | EVGA GTX 780 Classified | 16GB Corsair DDR3 1600 MHz | Seasonic SS-860XP | XSPC RX240 Cooling kit | Dell u2713hm
#8
Emil_Olesen
Super Supporter
02-09-2015 12:03

Rapporter til Admin
Ingen problemer her, og har da handlet en del hos Komplett. Har dog ikke haft brug for deres RMA.
--
Dette indlæg bliver overvåget af NSA.
#9
Sunbao
Giga Supporter
02-09-2015 12:11

Rapporter til Admin
#5 de må ikke trække pengene før varen er afsendt
--
Do You Know The Score ? We Do http://www.FmFreaks.dk[...]
#10
Azakiel
Skribent
02-09-2015 12:15

Rapporter til Admin
Har købt en del igennem Komplett, og har som udgangspunkt haft glimrende oplevelser med dem. Havde dog et enkelt beef med dem over et par måneder, der som det eneste har været en negativ oplevelse, og som deres kundeservice var absolut hjælpsomme om at håndtere.
--
Veni, Vidi, Vici. dimidium facti qui coepit habet
#11
MrtinL89
Mega Supporter
02-09-2015 12:21

Rapporter til Admin
Også gode oplevelser herfra. Deres pakker er bare en million år under vejs, men det er en anden sag. Venter tit 3-5 dage på varer, der er på lager. Og så bog jeg lige udenfor Aalborg.
--
http://www.hardwareonline.dk[...] +8/-0 MrtinL89 (#539, #621, #659, #1063, #1334, #1466, #2032, #2136)
#12
H1545
Nørd Aspirant
02-09-2015 12:24

Rapporter til Admin
Men de reserverer pengene, og de kan forblive reserveret i over en måned. Jeg bestilte i mandags, der står klart og tydeligt på ALLE varer at hvis man bestiller inden kl. 12, får man pakken inden for 1-3 hverdage. Jeg bestilte i mandags og pakken er stadig ikke afsendt, så jeg kontakter komplett. De siger så at pakken ikke er sendt afsted og at det kan tage op til 3 hverdage, før jeg får pakken (der er 20 på lager). Så jeg kan vente i op til en uge. Så jeg konfronterer dem med at der står at jeg får pakken 1-3 dage efter, hvis jeg bestiller inden kl. 12. Men nu siger de pludselig at det er fra afsendelsesdato at det er 1-3 hverdage og ikke bestillingsdato. Selvom der står klart at hvis man bestiller inden kl. 12, så får man pakken indenfor 1-3 hverdage. Og pakken er STADIG ikke sendt afsted. De har selv sagt at det ikke passer hvad der står på deres egen hjemmeside ved alle varer (1-3 hverdages leveringstid ved bestilling inden kl. 12.00). Så man kan ikke stole på hvad der står på deres side. I princippet kan de beholde varerne og aldrig sende dem, og stadig holde deres løfte, hvis deres løfte er at leveringstiden er 1-3 dage fra afsendelsesdato og ikke bestillingsdato.
--
AMD FX-8320 @ 4.5 GHz XFX R7870 Black Edition 2GB 8GB Corsair Vengeance 1600 MHz CL8
#13
Nsoz
Monsterbruger
02-09-2015 12:59

Rapporter til Admin
Har aldrig haft problemer med Komplett. Men når man som virksomhed har en stor kundebase, så vil der naturligvis ske fejl sommetider. Det er så desværre som oftest de episoder, der bliver sat frem i lyset. Så jeg tænker at mange anmeldelser, trustpilot osv skal nok tages med et gran salt.
--
#14
H1545
Nørd Aspirant
02-09-2015 13:10

Rapporter til Admin
De indrømmer selv at det der står på deres hjemmeside ikke er rigtig og dermed kan man ikke stole på hvad der står på hjemmesiden.
--
AMD FX-8320 @ 4.5 GHz XFX R7870 Black Edition 2GB 8GB Corsair Vengeance 1600 MHz CL8
#15
bopenstoft
Super Supporter
02-09-2015 13:15

Rapporter til Admin
Det er en stor virksomhed; der vil opstå negative såvel som positive, men som udgangspunkt har jeg da også kun positive oplevelser med dem.
--
4770K|Maximus VI HERO|16GB Ripjaws 2133 CL9| ASUS GTX980 STRIX OC 4GB|BenQXL2411T/DELL U2713HM Samsung 850 EVO 500GB
#16
megaemil
Giga Supporter
02-09-2015 13:19

Rapporter til Admin
Har generelt gode erfaringer med dem, har dog haft problemer med dem... Havde købt en CX750M som brændte af og fik den ombyttet. Fyren fra kundeservice bad om ALLE kabler som jeg havde brugt, det inkluderede mit custom sleeved set fra Corsair, som var købt direkte fra Corsair. Da jeg så fik den nye PSU nægtede de at sende mine kabler tilbage. Efter lidt frem og tilbage sendte de mig 2 kabler...
--
Specs: i5 4670k 4.4Ghz NH-D14, Asus Maximus VI Formula, Define R4, ASUS GTX 980 Strix 1480/1950mhz, HX850I. 24.1 dB, The Ninja.
#17
Comicsdk
Ultrabruger
02-09-2015 13:35

Rapporter til Admin
16 Hvorfor i alverden sendte du dem dine egne Corsair-kabler?
--
#18
ToFFo
Guru
02-09-2015 14:09

Rapporter til Admin
#17 - Fyren fra kundeservice bad om ALLE kabler som jeg havde brugt, det inkluderede mit custom sleeved set fra Corsair, som var købt direkte fra Corsair. Jeg tænker det blev tolket som det blev sagt. Du skal sende alle kabler ind. Som om der også skal fejlsøges på dem. Men her menes selvfølgelig de kabler der følger med originalt. Ikke de kabler der blev brugt. Men det er jo ikke til at vide.
--
Nu uden signatur :O
#19
martinbg
Guru
02-09-2015 14:15

Rapporter til Admin
Komplett får altid jobbet klaret i fin tempo. langt de fleste af gangen med en utrolig flink person i den anden ende, har dog prøvet et par gange med en som virket til han bare ikke gad være på arbejde, men ja det er jo lige meget så længe min sag bliver kørt i gennem :D
--
ASRock Fatal1ty Z97 Professional // Intel 4790K // Nvidia 780 SLI // TridentX 8GB 2400MHZ// System 840 PRO 128 // Spil Plextor PX-256M2P 256GB
#20
mrn
Elitebruger
02-09-2015 18:57

Rapporter til Admin
Jeg har generelt gode erfaringer med dem. Det eneste har dog været de seneste par ordre som ikke lige altid kommer afsted samme dag, hvis den bestilles før kl. 12 (når den er på lager), men de har været hurtige til at behandle min RMA sager.
--
Handler: http://www.hardwareonline.dk[...] http://www.hardwareonline.dk[...]
#21
Peter M
Elitebruger
02-09-2015 20:10

Rapporter til Admin
Har også kun gode erfaringer med Komplett :)
--
Antec p280 //Core I5 4670k 6MB // ASUS Z87-Expert // Kingston HyberX beast 16gb // Corsair h100i // sapphire R9 290X TRI-X // Samsung evo 250gb

Opret svar til indlægget: Dårlige erfaringer med komplett?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE