Jeg tror ikke det kan betale sig for dig at udnytte garantien hvis jeg skal være ærlig:
Europa, Mellemøsten og Afrika:I Europa, Mellemøsten og Afrika, hvis du ikke kan returnere produktet til dit originale indkøbssted eller til den autoriserede Kingston-forhandler eller distributør fra hvilken du købte Kingston-produktet, kan du returnere produktet direkte til Kingston's servicecenter, hvis du forinden har modtaget et RMA-nummer fra Kingston. Du kan få et RMA-nummer ved at gå til kingston.com/en/support. I visse tilfælde vil vi kræve at du fremviser et købsbevis.Når du har modtaget et RMA-nummer fra Kingston, skal du inden tredve (30) dage sende produktet til Kingston Technology Europe Co LLP, Kingston Court, Brooklands Close, Sunbury on Thames, Middlesex, TW16 7EP, UK.
Du skal selv stå for fragt- og forsikringsomkostninger for dine produkter. Produkterne skal pakkes forsvarligt for at undgå beskadigelse under transport. RMA-nummeret fra Kingston skal fremgå tydeligt og letlæseligt på pakkens ydre. Hvis ikke RMA-nummeret fremgår tydeligt og letlæseligt på pakkens ydre, vil pakken blive returneret til dig uåbnet.Jeg tænker der hurtig bliver dyrt at sende noget til England.
Men prøv og skriv til dem. Jeg kan ikke finde noget om at det kun gælder første ejer.
https://www.kingston.com[...]
--
i7- 5820K | X99S GAMING 9 ACK | EVGA 980TI SC | 32gb HyperX ram | 500gb Samsung 960 EVO | 4tb Seagate SSHD | Corsair RM750 | Phanteks Evolve Glass.
--
Sidst redigeret 12-10-2017 13:25
#1
Tak for din tid !
Jeg prøvet at skrive til dem. Kan se det vil koste 210 hos gls at sende til dem. Det er 16gb HyperX beast 2400 mhz, så vil mene det er det værd.
Jeg prøver at kontakte dem!
--
Jeg har fået byttet et sæt 3x2GB kingston hyper-x for ikke så forfædeligt længe siden.
Det var nogle jeg hvade købt brugt som var købt brugt som... (you get it)
Jeg skrev til dem at jeg havde disse ram og at kvitteringen var væk. Der var ingen problemer, men fordi de ikke havde ram til X58 platformen mere tilbød han at bytte dem til 2 x16GB ram jeg kunne bruge i mit daværende skylake build. Der gik en ugestid fra jeg havde sendt mine ram til dem (de skal have hele sættet) til jeg havde mine nye 2x16GB moduler.
--
Det ser også ud til at de skifter mine til et andet par da mine er udgået.. nævnte intet om kvittering.
Tak for jeres svar.
--
Jeg havde læst det som om det var 8gb i alt :P My bad
--
i7- 5820K | X99S GAMING 9 ACK | EVGA 980TI SC | 32gb HyperX ram | 500gb Samsung 960 EVO | 4tb Seagate SSHD | Corsair RM750 | Phanteks Evolve Glass.
#3 Når de yder livstidsgaranti lyder det mærkeligt, at de ikke ombytter til et tilsvarende eller bedre produkt. Dvs. samme type eller hurtigere. IKKE til en anden platform...
--
Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!!
Se profil for specs
Kingston og Corsairs "livstidsgaranti" er reelt værdiløs, da de ikke yder garanti, hvis ikke første køber. Har selv prøvet at få nej til garanti hos begge.
--
#7 Hvorfor det? Hvis du ikke køber brugt, er det da en fornem service at yde.
--
#6 Men det var nu det der en gang skete.
Ham jeg snakkede med beklagede også meget, men come on, man kan ikke forvente at de har lagre af ram til døde platforme. Hvor mange tror du reelt udnytter garantien når ramne er blevet så gamle?
#4 Får jo samme tur og det må være en fin service taget i betragtning af at han heller ikke er original køber..
--
Livsgaranti/andre lokkende salgsargumenter, er blot udtryk, der skal tages med modifikationer, da ingen producenter i teorien kan garantere for dette!
Hvor mange har ikke set konkurs som altødelæggende for dette!. Overtagelse af andre firmaer ligeså!
/Kim
--
#9 Hvis de bruger udtryk som livstidsgaranti, forventer jeg at de som minimum kan levere tilsvarende eller bedre produkter i 20 år. Når de vælger den type udtryk om deres produkter, må de tage konsekvensen og have en passende mængde på lager. Ellers er det ikke "livstidsgaranti".
--
Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!!
Se profil for specs
#0
Når man spørger ind til Lifetime warranty, så er det den levetid Kingston forventer at denne type ram er "levedygtig" altså i x antal år frem hvor de stadig gør sig gældende som funktionelle i nye builds.
Jeg har fået ombyttet et sæt ældre Kingston HyperX 2x4GB DDR3 og jeg fik valget mellem 2x16DDR3 eller DDR4.
Jeg valgte desværre dengang 2x16GB DDR3 da min platform stadig var Z97. :)
--
Tro kan flytte bjerge - Men almindelig sund fornuft kan få folk til at gå udenom.
Skal vi ikke alle stoppe med at kalde det "livtidsgaranti". Kingston selv og alle andre siger selv "begrænset livtidsgaranti"
https://www.kingston.com[...]
Det betyder jo så at de selv kan definere hvad de mener livtid betyder og hvilke vilkår der er.
Lagde lige mærke til at de faktisk skriver at det kun er oprindelig slutbruger de yder garantien overfor. Men hvis den går igennem for dig, er det nok ikke noget du skal spørge ind til :)
Kingston garanter er over for den
oprindelige slutbrugerkunde, at dets produkter er fejlfrie i materiale og forarbejdning. Underlagt de vilkår og begrænsninger, der er angivet herunder, vil Kingston, efter eget skøn, enten reparere eller udskifte hvilken som helst del af dets produkt, der viser sig at være defekt på grund af fejlagtig udførelse eller materialer.
--
i7- 5820K | X99S GAMING 9 ACK | EVGA 980TI SC | 32gb HyperX ram | 500gb Samsung 960 EVO | 4tb Seagate SSHD | Corsair RM750 | Phanteks Evolve Glass. Min oplevelse med Kingston er, at de er utrolig flinke hvad angår rma. Havde pludselig en død ssd jeg havde købt i en fysisk butik uden at kunne huske hvor eller hvornår. Den blev ombyttet uden problemer. Fragten til UK er ikke gal hvis man sender som brev med gls.
--
Define Mini|HD 7950 DirectCUII|I5 3330 med CM 212 EVO|CORSAIR VENGEANCE 8GB 1600MHZ|120GB OCZ Agility 3|500GB WD Blue|1000W NEWTON R2