Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V2
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware

Philips Hue motion sensor til 60kr!

Af Supporter Aspirant FlyingHippo | 10-03-2018 08:22 | 3512 visninger | 63 svar, hop til seneste
Faldt lige over dette tilbud jeg ville dele med jer andre https://www.daells-bolighus.dk[...]
--
#1
SYS288
Semi Supporter
10-03-2018 08:48

Rapporter til Admin
Tak! :)
--
- Sometimes the only sane answer to an insane world is insanity
#2
Snemonster
Elitebruger
10-03-2018 09:01

Rapporter til Admin
Tak :D 3 stk's bestilt
--
#3
thomsen48
Semi Supporter
10-03-2018 09:11

Rapporter til Admin
Tak for tippet! 4 stk's bestilt, det sku billigt :P
--
i7-8700k @ 5Ghz, H115i | ASUS 1080ti Strix | Corsair 32GB 3200MHz | Samsung 960 Pro + 2 x 850 Pro | Asus 27" G-Sync PG278Q
#4
ReneSDK
Guru
10-03-2018 09:27

Rapporter til Admin
Virker efter min mening mistænkeligt billigt. Glæder mig til at se om jeres ordrer går igennem.
--
FFHAU! This is 2018, "I'm not good with computers" is no longer a valid excuse.
--
Sidst redigeret 10-03-2018 09:27
#5
korvol
Super Supporter
10-03-2018 09:43

Rapporter til Admin
#6
FlyingHippo
Supporter Aspirant
10-03-2018 09:54

Rapporter til Admin
#5 ?
--
#7
SilenceDK
Semi Supporter
10-03-2018 10:16

Rapporter til Admin
Ved i om den fungerer med Ikea trådfri bridge?
--
#8
Pengesvend
Ny på siden
10-03-2018 10:41

Rapporter til Admin
Snuppede sku også lige 3. Tak for tippet Flying :D
--
#9
ClarioN
Megabruger
10-03-2018 10:44

Rapporter til Admin
#0 Takker :)
--
#10
Mikael
Supporter Aspirant
10-03-2018 11:01

Rapporter til Admin
Tak, har også snuppet 2 stk.
--
#11
Jan2k18
Bruger Aspirant
10-03-2018 11:03

Rapporter til Admin
Det er jo verdensklasse det her! Har også hapset 5stks. Tak for tippet :)
--
#12
Prospect
Monsterbruger
10-03-2018 13:08

Rapporter til Admin
På facebook gruppen Hue erfaringer er der vel også bestilt et par tusinde af dem.... Tvivler på de kommer frem
--
#13
MonkeyBoy
Supporter Aspirant
10-03-2018 13:10

Rapporter til Admin
Jeg har også bestilt 3 stk :-) Håber ikke det er et scam.. Tak!
--
@(^_^)@
#14
XsiX
Monsterbruger
10-03-2018 13:12

Rapporter til Admin
#12 Haha bliver spændende at se hvad der sker, jeg har i hvert fald også bestilt 5 nu! Kan jo være at man er indenfor dem de har på lager :-)
--
Google er din ven
#15
ToFFo
Guru
10-03-2018 13:30

Rapporter til Admin
Bestilte 3stk uden forventning om at de kommer. Hvis de kommer, så er det cool, hvis ikke, så er det ligemeget :)
--
- Indsæt signatur -
#16
Jimminez
Gigabruger
10-03-2018 22:45

Rapporter til Admin
siden er væk = det har nok været en fejl
--
#17
kb-
Junior Nørd
11-03-2018 01:09

Rapporter til Admin
De kan vel sagtens komme alligevel. Bilka havde ved en fejl sat https://www.bilka.dk[...] til 500 kr sidste weekend, og min søn kører rundt i sin nu =)
--
.
#18
Nickkelmann
Nørd Aspirant
11-03-2018 01:31

Rapporter til Admin
Men har de som bestilte før siden forsvandt, fået nogen ordrebekræftelse?
--
FD R5, Asus Z97 - Pro Gamer, I5-4690K, G.Skill DDR3 2x4GB 1600 MHz, Samsung Pro 850 256GB, MSI R9 390X 6GB, NH-U12S, SuperNOVA 750 G2.
--
Sidst redigeret 11-03-2018 01:31
#19
Hagman
Guru
11-03-2018 02:43

Rapporter til Admin
#18 Jeg har kun fået en 'ordrekvittering'. Jeg bestilte 2 styks,
--
Revenge is the single most satisfying feeling in the world ! You'll Never Walk Alone !
#20
pizzadude
Monster Supporter
11-03-2018 10:48

Rapporter til Admin
Spændende om de dukker op ??
--
#21
Nicl
Elitebruger
11-03-2018 15:08

Rapporter til Admin
Var også selv tæt på og bestille efter jeg så det i hue gruppen, men der var mange der skrev på trustpilot at deres vare først kom uger hvis ikke måneder efter de bestilte.
--
#22
ToFFo
Guru
11-03-2018 15:25

Rapporter til Admin
#21 - Hvis de faktisk bliver solgt til den pris er det ventetiden værd.
--
- Indsæt signatur -
#23
Nicl
Elitebruger
11-03-2018 15:30

Rapporter til Admin
#22 Både og, ville være surt ens kommer når de har udgivet en nyere og bedre til lavere pris (Hvis de gør) Samt læste også lige inde på deres trustpilot igen en der købte noget på tilbud hos dem, hun fik en opkrævning da den kom på lager de skrev der manglede 200 kroner af varens pris og de kunne ikke sende den før det var betalt. Googler man sidens navn kommer der meget fusk frem og mange grupper lavet til og advare andre. Tror lidt det noget fusk.
--
#24
ToFFo
Guru
11-03-2018 15:43

Rapporter til Admin
#23 - Daells bolighus er ejet af Harald Nyborg så det er ikke en lille virksomhed. De har et omdømme at tænke på, så jeg tror ikke de fusker nogen. Deres trustpilot score er udmærket, så tror bare det er en simpel prisfejl :P
--
- Indsæt signatur -
#25
pizzadude
Monster Supporter
11-03-2018 17:13

Rapporter til Admin
#23 Daells bolighus er ikke fusk, nu må du lige styre dig..
--
#26
Nicl
Elitebruger
11-03-2018 17:18

Rapporter til Admin
#25 Styre mig? Har aldrig sagt det fusk, jeg kender ikke til butikken har aldrig hørt om den går direkte ud fra alt det dårlige der står på nettet om dem. Jeg skriver jeg TROR det fusk, har aldrig skrevet at i skal holde jer fra dem fordi de napper pengene ud af pungen på jer. Der står flere steder på deres trustpilot at folk har fået ting på tilbud og skulle betale mere, og folk ikke fik det de bestilte og de ventede flere måneder på deres ting. Det lyder ikke helt rigtigt i min bog og lidt af fusk.
--
#27
ToFFo
Guru
11-03-2018 17:20

Rapporter til Admin
#26 - Well hvis folk skal betale mere pga. en prisfejl ser jeg intet problem i det. De kan jo ikke sælge noget på hjemmesiden til 100kr og så trække 500kr fra ens kort fordi det var en fejl. Men igen, det er vel ligegyldigt om der kommer noget eller ej, for kommer der intet har man intet tabt :)
--
- Indsæt signatur -
#28
GhostHuntr
Elite Supporter
11-03-2018 17:48

Rapporter til Admin
#26 Jeg kan nu ikke finde nogen af de såkaldte anmeldelser som du beskriver på Trustpilot, og har kigget flere sider igennem
--
Puls er en bonus!
#29
Nicl
Elitebruger
11-03-2018 17:52

Rapporter til Admin
#28 Tryk på filter også gør så du kan se dem der har givet en stjerne, der var en dame kan ikke huske navnet der bestilte noget på tilbud som ikke var på lager.
--
#30
GhostHuntr
Elite Supporter
11-03-2018 18:01

Rapporter til Admin
#29 Så du har måske set en enkelt? Så lyver du jo i forhold til hvad du tidligere har skrevet
--
Puls er en bonus!
#31
Nicl
Elitebruger
11-03-2018 18:20

Rapporter til Admin
#30 Som jeg skrev før gå ind på deres trustpilot filtrer deres stjerner så du ser alle med en stjerne der mange med samme problem jeg nævner et eksempel da det burde være nok til og forstå pointen :-) Der der godt og vel 23 sider med dårlige anmeldelser, ville blive et langt opslag hvis jeg skulle til og nævne dem alle. Samt https://www.facebook.com[...] der findes grupper og sider som dem her. De må være der af en grund
--
#32
GhostHuntr
Elite Supporter
11-03-2018 18:24

Rapporter til Admin
#31 Så vis mig da nogle af de anmeldelser som du påstår der er? Der er masser af dårlige anmeldelser, men jeg kan ikke se nogen ang. det problem du påstår der er.
--
Puls er en bonus!
#33
GhostHuntr
Elite Supporter
11-03-2018 18:25

Rapporter til Admin
Og en Facebook gruppe for 33 personer?? LOL, tænk lige på hvor mange kunder de har årligt. Nu må du lige komme med noget bedre dokumentation
--
Puls er en bonus!
#34
Nicl
Elitebruger
11-03-2018 18:26

Rapporter til Admin
#32 Jeg sidder på weekend hos min Mormor, har ikke overskud eller tid til og fumle rundt med det på mobilen. Har skrevet en måde du selv kan tjekke op på det, det dig der har behov for og se dem så synes jeg også du kan bruge din egen tid på og finde dem :-)
--
#35
GhostHuntr
Elite Supporter
11-03-2018 18:28

Rapporter til Admin
#34 Det er sgu da dig der kommer med løgnagtige påstande mod en virksomhed, og ikke vil dokumentere det! Det er da langt ude
--
Puls er en bonus!
#36
Nicl
Elitebruger
11-03-2018 18:51

Rapporter til Admin
#35 Slap da lige af tak, har aldrig påstået noget omkring butikken? Læser du overhovedt hvad jeg har skrevet? Har aldrig sagt de har snydt nogen har aldrig sagt folk skal holde sig fra dem. Jeg har givet dig beviser du selv kan gå ind og kigge, jeg har intet jeg behøver og bevise over for nogen det kun dig der vil have nogen beviser derfor kan du meget nemt selv gøre hvad jeg har beskrevet og kigge på deres trustpilot og filterer deres stjerner og bruge din egen tid på og kigge efter det. Jeg har bedre og bruge min tid på end og diskutere med en der virker til og ville kun ville starte en diskution uden grund.
--
#37
GhostHuntr
Nørd Aspirant
11-03-2018 18:56

Rapporter til Admin
Du påstår da at der er mange som er blevet snydt: "Samt læste også lige inde på deres trustpilot igen en der købte noget på tilbud hos dem, hun fik en opkrævning da den kom på lager de skrev der manglede 200 kroner af varens pris og de kunne ikke sende den før det var betalt. Googler man sidens navn kommer der meget fusk frem og mange grupper lavet til og advare andre. Tror lidt det noget fusk." Taget fra #23
--
Puls er en bonus!
#38
Nicl
Elitebruger
11-03-2018 19:01

Rapporter til Admin
#37 Hvor står der i denne tekst at hun er blevet snydt? Jeg skriver at de vil have hende til og betale ekstra for og få varen? Det har intet med snyd og gøre, tror sku bare hun endte ud med og sige nej tak og få pengene retur.
--
#39
DownClock
Guru
11-03-2018 19:03

Rapporter til Admin
#37 Præcis. Hans påstand var, at han havde en mistanke om at det var fusk involveret, baseret på negative anmeldelser. Han (Nicl) har aldrig decideret konstateret at det var fusk. Stop det flueknepperi..
--
#40
FlyingHippo
Supporter Aspirant
12-03-2018 13:13

Rapporter til Admin
Fik et opkald her for en times tid siden fra Daells, hvor de sagde, at det var en prisfejl, og at ordren ville blive annulleret, og at der derfor ikke ville blive trukket noget på mit Dankort. Havde, som de fleste andre, gættet på, at det var en fejl, men man må jo tage chancen, når den byder sig :-) Hende jeg snakkede med lød meget træt, så hun har formentligt 1000 opkald magen til, hun skal igennem. :-p
--
#41
thomsen48
Semi Supporter
12-03-2018 14:37

Rapporter til Admin
#40 Fik lige samme opkald :) Sagde også bare fair nok til hende, havde jeg også lidt regnet med :)
--
i7-8700k @ 5Ghz, H115i | ASUS 1080ti Strix | Corsair 32GB 3200MHz | Samsung 960 Pro + 2 x 850 Pro | Asus 27" G-Sync PG278Q
#42
ToFFo
Guru
12-03-2018 15:18

Rapporter til Admin
Jeg er ikke blevet ringet op, men der går vel lige et par dage, da jeg var sent ude med min bestilling. Jeg venter spændt på den meget trætte dame.
--
- Indsæt signatur -
#43
ClarioN
Megabruger
12-03-2018 17:02

Rapporter til Admin
Ja, hun lyder lidt træt.. :)
--
#44
DownClock
Guru
12-03-2018 17:31

Rapporter til Admin
Stramt. Nu får jeg skyldfølelse. Men ville det ikke være nemmere at smide en mail..
--
#45
Fuller 8900
Super Supporter
12-03-2018 21:07

Rapporter til Admin
Der er sikkert mange som brokker sig gevaldigt over at de ikke får ordren, selvom det er en åbenlys fejl :) Helle for ikke at være den person som skal ringe rundt hehe :)
--
#46
ToFFo
Guru
13-03-2018 12:50

Rapporter til Admin
Så fik jeg det famøse opkald. Stakkels dame.... Jeg sagde til hende at hun ikke behøvede at forklare sig, og at det var helt i orden ordren blev annulleret, jeg havde fuld forståelse for det. Hun var glad for jeg tog det så pænt, for det var bestemt ikke alle der tog det sådan, så det var rart med et pusterum mellem de mange vrede opkald at møde lidt medmenneskelighed. Så har jeg også gjort en god gerning i dag! Jeg vil opfordre alle til at hjælpe dem lidt på trustpilot også. Synes det er synd at de skal kneppes af de nådesløse kunder der føler sig så uendeligt røvrendt fordi de ikke kunne få deres Hue sensorer til 69kr. De har jo intet tabt, men det lyder som om deres verden falder fra hinanden.
--
- Indsæt signatur -
#47
sphinxdk
Ultrabruger
13-03-2018 12:53

Rapporter til Admin
Har fået samme opkald - dog af en mand..... Han lød faktisk også reelt lettet over, at jeg ikke gjorde noget problem ud af det. Lidt sørgeligt, at det tilsyneladende er noget folk kan hidse sig SÅ meget op over......
--
#48
Hagman
Guru
13-03-2018 13:08

Rapporter til Admin
Jeg fik den som e-mail :) —— Hej Michael Der har desværre været en fejl på vores hjemmeside, hvor en af priserne desværre var forkert. Det drejer sig desværre om den Philips Hue Motion Sensor du har købt i vores webbutik. Desværre er denne fejlagtigt blevet nedsat med 80% på nettet i weekenden, i stedet for at blive sat 20% ned. Den rigtige pris er derfor 299,- og ikke 59,80 kr. Vi er derfor desværre nød til at annullere din ordre. Pengene vil ikke blive trukket på din konto. Vi beklager fejlen. Hvis du har kommentarer til den annullerede ordre, så kan du kontakte os på [email protected] Venlig hilsen
--
Revenge is the single most satisfying feeling in the world ! You'll Never Walk Alone !
#49
thomsen48
Semi Supporter
13-03-2018 13:34

Rapporter til Admin
#46 Har også lige smidt en god anmeldelse til dem på trustpilot, håber det hjælper lidt på dem som giver 1 stjerne efter denne fejl.
--
i7-8700k @ 5Ghz, H115i | ASUS 1080ti Strix | Corsair 32GB 3200MHz | Samsung 960 Pro + 2 x 850 Pro | Asus 27" G-Sync PG278Q
#50
FlyingHippo
Supporter Aspirant
13-03-2018 13:49

Rapporter til Admin
Har også lige givet dem en 5-stjernet på trustpilot. Har helt dårlig samvittighed over at jeg spredte "tilbuddet" :-( De må have "worst monday ever!"
--
#51
elfmatw
Semi Supporter
13-03-2018 14:01

Rapporter til Admin
Jeg har også fået opkaldet og jeg har også givet dem en 5-stjernet anmeldelse. Jeg kaster op i lårtykke stråler over de forkælede danskere, der piver over de ikke kan spare snoldede 250 kr. At man vil påvirke en virksomhed der laver en fejl i en negativ retning fordi man ikke får sin vilje er ynkeligt.
--
Sidst redigeret 13-03-2018 14:01
#52
GhostHuntr
Nørd Aspirant
13-03-2018 16:16

Rapporter til Admin
Føj for fanden hvor bliver jeg bare harm over at læse folks "anmeldelser" derinde på Trustpilot. Hvor er danskerne dog blevet så alt for meget "mig mig mig" :(
--
Puls er en bonus!
#53
kb-
Junior Nørd
13-03-2018 17:08

Rapporter til Admin
Hvorfor pokker tager de ikke det relativt lille økonomiske tab i stedet fot at bruge tid og få dårlig omtale ved at skuffe en masse mennesker? Jeg tror de mister mere ved ikke at sælge dem til prisen.
--
.
#54
Nicl
Elitebruger
13-03-2018 17:15

Rapporter til Admin
#53 Tror ikke vi ude i et lille tab mere, jeg ved det blev delt i mange grupper med 2000+ mennesker, der til dette forum og mange andre hue forums. Sådan en pris bestiller ALLE dem om de skal bruges eller ej, det 200 kroner lige ned i lommen. Har de solgt bare 500 af dem (Det ligger nok der omkring for og være ærlig) Så har de mistet utrolig mange penge.
--
#55
ToFFo
Guru
13-03-2018 17:15

Rapporter til Admin
#53 - Det kan du være sikker på de ikke gør. Nu ved jeg ikke hvad din erfaring indenfor branchen er, men at tage sådan et tab betyder meget mere end bare en dårlig månedsomsætning. Fortjenesten på disse produkter er forsvindende lille og om et par uger har folk glemt alt om det. Lad os sige de har solgt 5.000 enheder og tabt 100kr for hver solgt enhed.... Så er det lige 500.000kr ud i den blå luft. Det er ikke noget man gør på en måned... Eller 3 måneder. Jeg tror ikke de laver for 500.000kr i ren fortjeneste om måneden.
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 13-03-2018 17:18
#56
kb-
Junior Nørd
13-03-2018 17:17

Rapporter til Admin
#54 har de solgt 500 og taber 200 kr per enhed har de tabt 100.000 kr. Det tror jeg er pebernødder i en virksomhed der er ejet af Harald Nyborg.
--
.
#57
kb-
Junior Nørd
13-03-2018 17:19

Rapporter til Admin
#55 De kunne vel bare sende til 500 og skrive til resten at de er løbet tør og ikke får nye.
--
.
#58
ToFFo
Guru
13-03-2018 17:24

Rapporter til Admin
#57 - Med den logik kunne de også sende til 3 personer, som er deres egne ansatte. Det er jo bare endnu en dårlig undskyldning der får folks pis endnu mere i kog. Situationen er meget mere kompliceret end som så. Man kan ikke bare flytte penge rundt mellem virksomheder, de har deres egne budgetter, og 100.000kr tabt er mange penge, da der er tale om db kroner.
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 13-03-2018 17:26
#59
kb-
Junior Nørd
13-03-2018 18:16

Rapporter til Admin
#58 Ja, det kunne de vel også. Noget helt andet er, at de åbenbart ikke har en alarm der finder fejl som denne. Bliver der pludselig bestilt mange gange flere af en vare end normalt, burde der da være en telefon der ringede et eller andet sted, så de ikke havnede i en situation som denne.
--
.
#60
ToFFo
Guru
13-03-2018 19:23

Rapporter til Admin
#59 - Igen synes jeg det er lidt langt ude. Så hvis man nu har et godt tilbud, så skal der være en klokke der ringer fordi produktet har meget interesse? Prisfejl er set mange gange før. Bilka, Dustinhome, og Komplett er de sidste 3 jeg lige kan huske der har haft en prisfejl. Dustin flere gange. Det kræver også der er nogen på arbejde som kan stoppe det der sker. Tror ikke der findes en vagt-telefon for prisfejl ude i virksomhederne. Men man kan så argumentere at de burde have netop det, fordi folk ikke kan styre sig og bruge deres sunde fornuft. Mange kunder er nogle selviske svin, der kun tænker på deres egen vinding. De skider på alt hvad der foregår bag scenen. Hvis disse kunder kan spare 100kr på en vare, er de ligeglade med at der bliver fyret medarbejdere der måske må gå fra hus og hjem, som ikke engang har noget med fejlen at gøre. Humanity sucks.
--
- Indsæt signatur -
#61
Ronson
HOL Moderator
13-03-2018 20:24

Rapporter til Admin
#60: Burde være relativt nemt at kode en robot der tjekker for prisfald over xx% i en tabel i en database hvert X minut og advarer nogen. Undrer mig faktisk lidt hvis seriøse webshops ikke har sådan noget, hele deres forretningsgrundlag beror trods alt på at priserne på webshoppen er som de skal være.
--
Klik her for evig lykke: http://chipsguiden.dk[...] Klik her for HOL Bladet: http://chipsguiden.dk[...]
#62
ToFFo
Guru
13-03-2018 20:53

Rapporter til Admin
#61 - Man undres hvorfor ingen har det, hvis det er så simpelt. Det ville godt nok spare meget tid. Men nok ikke spare penge nok i forhold til hvad udviklingen koster. Dem det går ud over, arbejder i kundeservice, og deres tid er værdiløs. (da de er i bunden af systemet og derfor er ligegyldige)
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 13-03-2018 20:58
#63
Peter.
Semibruger
14-03-2018 09:44

Rapporter til Admin
#61 Ting er ofte mere kompleks end bare en simpel database. De fleste "større" forretninger, bruger kæmpe og meget komplekse ERP systemer, hvor der foregår en _masse_ integrationer mod eksterne systemer, der er systemer der håndterer ændring i diverse valuta kurser, vendor prices, stock, forskellige alternative leverandører til forskellige SKU's, der kan være forskel per marked, per land, etc, der kan nemt være 100.000+ af SKU's i et system, forskellige accounts kan oven i det, have forskellige pris satser, rabatter, og andre ting der relaterer sig til priserne.
--
Sidst redigeret 14-03-2018 09:45

Opret svar til indlægget: Philips Hue motion sensor til 60kr!


Dit navn:

Din e-mail adresse:


Indholdet fra billedet:
Denne tråd er over 6 måneder gammel!
Er du sikker på at du har noget relevant at tilføje?
Dit svar: