Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Returret Elgiganten ved køb af mobil

Af Maxibruger Andersjepsen | 12-03-2018 23:16 | 3175 visninger | 46 svar, hop til seneste
Hej HOL, Hvordan står jeg stillet vedr. returretten i Elgiganten ved køb af ny mobil? Jeg har luret lidt på en LG V30, og overvejer at købe den via deres hjemmeside (eneste sted de har den). Kan jeg pakke den ud, prøve den af derhjemme og finde ud af om den er noget eller ej? I tilfælde af, at den ikke er, så bare køre ned i nærmeste varehus og returnere den for fuld beløb retur?
--
#1
kb-
Junior Nørd
12-03-2018 23:36

Rapporter til Admin
Kan du ikke bare prøve den i butikken? Det virker ulogisk hvis et firma ikke skal have noget for at få en vare retur der er markant mindre værd efter den har været brugt.
--
.
#2
minoo
Monster Supporter
12-03-2018 23:57

Rapporter til Admin
Mobil telefoner er der ingen retur ret på når plomberingen er brudt
--
MacBook Pro "Core i5" 2.5Ghz 13" Mid-2012, Kingston HyperX 240GB SSD, 8GB RAM
#3
InFerNo
Guru
13-03-2018 00:02

Rapporter til Admin
https://www.elgiganten.dk[...] Edit, galdt kun ved køb i varehuse. Tyder på at der er 14 dages returret på mobiler også selvom de er bestilt over nettet. Det er der dog ikke hvis du køber dem i butikken og har åbnet indpakningen.
--
Overclocked Broadwell-E/Pascal Inside!
--
Sidst redigeret 13-03-2018 00:05
#4
fuerzzz1
Supporter
13-03-2018 04:57

Rapporter til Admin
Du har altid 14 dages fortydelsesret hvis du køber over nettet - kaldet fjernsalg. Men ikke hvis du henter den i butikken (nogle butikker tilbyder dog dette alligevel fx i forbindelse med julesalg osv). Konkret kan jeg komme med et eksempel: Fik købt et PC hos Power med ud fra de fysiske dimensioner (skulle kunne stå under mit sofabord) Men så opdagede jeg dels at PSUen var for svag, og ville jeg opgradere GPU, så var det meget begrænset hvad man så kunne... Jeg pakkede den pænt ind igen og sendte den retur efter 10 dages brug, og de sendte pengene retur uden problemer. Så udgangspunktet er: Ja bestil den mobil, og du må gerne pakke den ud og afprøve den, og hvis den ikke er som forventet kan du sende den retur. Det giver bare ikke så meget mening at gøre for meget, du skal selv betale returportoen (og evt ombytning til en anden).
--
RyZen 1700, 16 gb ram, 1060 GFX,Stor SSD er kommet så nu ca 750 GB SSD ;) Jeg drømte forleden om en Intel 8700K CPU - men så vågnede jeg heldigvis !
--
Sidst redigeret 13-03-2018 04:58
#5
Jimminez
Gigabruger
13-03-2018 07:16

Rapporter til Admin
#4 efter 10 dages brug er den brugt og de burde ikke tage den retur... efter 10 dage er den ikke kun testet den er brugt = og du har bevist snydt fx elgiganten
--
#6
fuerzzz1
Supporter
13-03-2018 07:28

Rapporter til Admin
#5 Men der ER jo 14 dages returret. Jeg var dog sød at købe et andet produkt hos dem - en vaskemaskine, men ikke relevant for handlen i sig selv. Du kan da altid anfægte den regel. Så kan man lige købe 50 1080 kort og sende dem retur weekenden efter og få alle pengene tilbage, det jo ikke i den stil vel. Jeg opdagede bare at PSUen var for svag, og kabinettet for lille til overhovedet at drømme om et fremtidigt grafiskort som ellers var planen. Så skal den retur, men man kan fortryde, og det kom den så, og fik også pengene retur uden probs
--
RyZen 1700, 16 gb ram, 1060 GFX,Stor SSD er kommet så nu ca 750 GB SSD ;) Jeg drømte forleden om en Intel 8700K CPU - men så vågnede jeg heldigvis !
#7
S.A.R.G.E.
Gigabruger
13-03-2018 07:38

Rapporter til Admin
#6 Men du har jo bare været heldig, for varen skal leveres tilbage i "væsentligt samme strand", hvilket vil sige, at hvis du f.ex. bryder plumberingen på en telefon, så behøver sælger ikke tage den retur.
--
Hvorfor du ikke bør bruge tid på Anden123? - https://www.hardwareonline.dk[...]
#8
S.A.R.G.E.
Gigabruger
13-03-2018 07:40

Rapporter til Admin
https://www.hardwareonline.dk[...]
--
Hvorfor du ikke bør bruge tid på Anden123? - https://www.hardwareonline.dk[...]
#9
Rolf
Giga Supporter
13-03-2018 07:42

Rapporter til Admin
#7, det er ganske enkelt ikke korrekt hvad du skriver. Du kan ikke afprøve en vare uden at fjerne plomberingen.
--
#10
S.A.R.G.E.
Gigabruger
13-03-2018 07:44

Rapporter til Admin
#9 Læs evt. link.
--
Hvorfor du ikke bør bruge tid på Anden123? - https://www.hardwareonline.dk[...]
#11
Jim Night
Guru
13-03-2018 07:51

Rapporter til Admin
#10 Man må undersøge/teste varen som hvis du står i en butik. Men man må ikke decideret "tage den i brug". Hvornår det er det ene eller andet, kender jeg ikke definitionen af. Men man har 14 dage til at gøre butikken opmærksom på at man vil gøre brug af sin returret, og fra man gøre det, har man 14 dage til rent faktisk at aflevere varen til en transportør eller selv aflevere varen i butikken. Der er varer, som fx software, musik og video, som man naturligvis ikke må åbne og returnere efterfølgende.
--
Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!! Se profil for specs
#12
S.A.R.G.E.
Gigabruger
13-03-2018 07:56

Rapporter til Admin
#11 Læs evt. link.
--
Hvorfor du ikke bør bruge tid på Anden123? - https://www.hardwareonline.dk[...]
#13
Mazies
Semi Supporter
13-03-2018 08:20

Rapporter til Admin
Gud hvor er vi forbrugere en forkælet race... Ender med folk vil have returret på deres dagligvare hvis de ikke smager så godt som det synes at de burde. Er sådan lidt komisk med indlæg som dette, og om et par dage dukker der et indlæg op, hvor det handler om mistanke om et produkt muligvis har været åbnet inden køber har modtaget det. Vi vil have ret til at returnere efter 14 dage, men fanme om vi vil acceptere at modtage et der har været åbnet i forbindelse med returret. Jeg synes sku det er fint at de har givet butikkerne lidt bedre vilkår her, og synes sagtens man kan forsvare at returret frafalder når man bryder emballagen.
--
I5-6600K, eVGA GTX1070 FTW, MSI Z170A Krait Gaming x3, 16 GB Corsair Vengeance LED 3200 MHz, Samsung 850 EVO 500 GB, eVGA SuperNOVA 650 G2, NZXT H440
#14
Jim Night
Guru
13-03-2018 08:22

Rapporter til Admin
#12 Hvor er det?
--
Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!! Se profil for specs
#15
Jim Night
Guru
13-03-2018 08:35

Rapporter til Admin
#13 Det er nu en gang vilkårene, når man sælger via fjernsalg. Butikkerne må indregne i priserne at der er noget spild. Ved du hvorfor vi får 14 dages returret?
--
Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!! Se profil for specs
#16
S.A.R.G.E.
Gigabruger
13-03-2018 08:35

Rapporter til Admin
#14 i #8
--
Hvorfor du ikke bør bruge tid på Anden123? - https://www.hardwareonline.dk[...]
#17
fuerzzz1
Supporter
13-03-2018 08:39

Rapporter til Admin
SARGE. Jeg havde nu både brudt "plomberingen" for at sætte ekstra RAM i som jeg havde i forvejen, og se hvor stort et GFX jeg kunne få i rent fysisk. Kan godt være jeg "bare er heldig". Men jeg pakkede den ned igen og sendte den til POWER, no questions asked ;) - Altså efter den havde kørt fint ellers i 10 dage, så tæt på grænsen endda.!
--
RyZen 1700, 16 gb ram, 1060 GFX,Stor SSD er kommet så nu ca 750 GB SSD ;) Jeg drømte forleden om en Intel 8700K CPU - men så vågnede jeg heldigvis !
--
Sidst redigeret 13-03-2018 08:40
#18
ToFFo
Guru
13-03-2018 08:39

Rapporter til Admin
#14 - Linket han taler om er i #8, men det er useless i forhold til denne diskussion, da det du skriver er korrekt. Kan se jeg var for langsom... Anyway, så er der intet problem i det #0 har gjort. Man må gerne pakke varen ud og inspicere denne, inden man beslutter om man vil beholde varen eller ej. Ofte kan det ikke betale sig for virksomheden at lave et nedslag i prisen på en vare. Det er simpelthen for dyrt. Eksempel. Varens emballage er brudt/beskadiget hvilket forringer varens samlede værdi med 100kr. RMA afdelingen skal vurdere hvor meget nedslaget skal være på og derefter informere bogholderiet om at refunderingen ikke skal laves som normalt. Bogholderiet skal så lave en delvis refundering af beløbet, hvor de 100kr er faktureret, og skrevet på kundens kreditnota som en post hvorpå det nævnes der tages 100kr for værdiforringelse. Efterfølgende er det meget sandsynligt at kunden ringer og brokker sig, og så kommer kundeservice også i spil. Samlet set kommer det til at koste meget mere end 100kr i ren arbejdstid for virksomheden. Det er meget lettere at trykke "godkend RMA" og derefter "refunder beløb". Jeg siger ikke det ER så let, men de fleste virksomheder af den størrelse har en meget simpel proces til den slags.
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 13-03-2018 08:44
#19
Divo
Monsterbruger
13-03-2018 09:19

Rapporter til Admin
#13 +1 De skulle nødigt modtage et produkt uden plombering på. Så er de nogen svindlere eiganen og power osv. Hykleri
--
#20
Jim Night
Guru
13-03-2018 10:53

Rapporter til Admin
#19 Hvor mange alm. forbrugere ville turde købe varer på nettet, hvis der ikke var returret?
--
Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!! Se profil for specs
#21
7430
Junior Nørd
13-03-2018 11:03

Rapporter til Admin
14 dages returret, du kan sende den retur på 14 dag hvis du vil.. den skal være i væsentlig samme stand og uden mærker efter brug,., de kan tillade sig modregne et beløb svarende til stand,. man har 14 dages returret fordi man ikke kan teste og se produktet før køb. og man skal kontakte dem senest 14 dage efter køb for at udnytte denne...
--
jep jep
--
Sidst redigeret 13-03-2018 11:06
#22
Chaosbird
Giga Supporter
13-03-2018 11:42

Rapporter til Admin
#21 *senest 14 dage efter modtagelse, vel at mærke :p. Er varen 15 dage undervejs er man ikke i minus :p
--
#23
7430
Junior Nørd
13-03-2018 11:57

Rapporter til Admin
såfrem du gør opmærksom på det senest 14 dage efter køb er det irellevant om de har den d 116 først... sagde computersalg til mig og man køber vel netop online for at få denne service.
--
jep jep
#24
Jim Night
Guru
13-03-2018 12:07

Rapporter til Admin
#23 Man har 14 dage fra modtagelse til at gøre opmærksom på at man vil returnere, og fra man giver dem beskeden, har man 14 dage til rent faktisk at sende pakken af sted.
--
Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!! Se profil for specs
#25
7430
Junior Nørd
13-03-2018 12:16

Rapporter til Admin
min pointe er man kan godt sende på dag 14.. så ja de 14 dage til modtagelse passer ganske sikkert:)
--
jep jep
#26
Mazies
Semi Supporter
13-03-2018 12:33

Rapporter til Admin
#20 Det ville jeg... Jeg kan godt finde ud af at undersøge et produkt uden at stå med det i hånden. Og er jeg usikker på noget, så går jeg ned i en butik hvor de har produktet til en pris jeg kan acceptere, tjekker det der, og køber det der. Jeg er personligt en af dem som ikke vil acceptere at få en vare som har været åben. Men jeg kunne så heller aldrig finde på at bestille en vare bare lige for at se om jeg kan lide den.
--
I5-6600K, eVGA GTX1070 FTW, MSI Z170A Krait Gaming x3, 16 GB Corsair Vengeance LED 3200 MHz, Samsung 850 EVO 500 GB, eVGA SuperNOVA 650 G2, NZXT H440
--
Sidst redigeret 13-03-2018 12:35
#27
Jim Night
Guru
13-03-2018 12:34

Rapporter til Admin
#26 Så er du en af de få.
--
Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!! Se profil for specs
#28
Mazies
Semi Supporter
13-03-2018 12:38

Rapporter til Admin
#27 Tror jeg nu at jeg kan finde mange som tør... Hvad er risikoen? jeg skulle købe ny mus for nylig, jeg var i tvivl om hvilken der passede mig bedst. Og "greb" er svært at se på nettet, så jeg gik i en forretning. Der valgte jeg mus, og købte den. Det kostede mig 100 kr. mere end på nettet, men jeg har ikke noget problem med at betale for den service det er at kunne teste ting inden jeg køber dem.
--
I5-6600K, eVGA GTX1070 FTW, MSI Z170A Krait Gaming x3, 16 GB Corsair Vengeance LED 3200 MHz, Samsung 850 EVO 500 GB, eVGA SuperNOVA 650 G2, NZXT H440
#29
kb-
Junior Nørd
13-03-2018 12:39

Rapporter til Admin
#27 der tror jeg du tager fejl.
--
.
#30
Jim Night
Guru
13-03-2018 12:47

Rapporter til Admin
#28 Risikoen er netop som du skriver, at så går man i en fysisk butik i stedet. Hvis det ikke er muligt at holde musen i hånden har man brug for at kunne returnere den, eller evt. bare miste pengene eller leve med en forkert vare.
--
Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!! Se profil for specs
#31
Chaosbird
Giga Supporter
13-03-2018 12:51

Rapporter til Admin
#28 Enig. + folk har vel hørt om reviews? jeg har købt TV, bærbar, mobil og meget andet online uden at være utilfreds. Dog med mobil har jeg oftest kigget ned i min lokale Telia. Handler bare om at læse godt op på reviews inden. Der kan man sku lære mange ting, ting man endda ikke selv ville opdage på de 14 dage! Køber jeg nyt skal det heller ikke have været åbnet. Ellers skal det være med afslag.
--
#32
Jim Night
Guru
13-03-2018 12:52

Rapporter til Admin
#31 Tænker du ligesom Hr. og Fru. frikadelle? Der er andre end nørder, der handler online. Ville de også gøre det, hvis de ikke var sikret returret?
--
Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!! Se profil for specs
#33
ZulfoDK
Supporter Aspirant
13-03-2018 12:54

Rapporter til Admin
#4 "Du har altid 14 dages fortydelsesret hvis du køber over nettet - kaldet fjernsalg. Men ikke hvis du henter den i butikken (nogle butikker tilbyder dog dette alligevel fx i forbindelse med julesalg osv)." - Det er så ikke korrekt at du ikke har det, hvis du afhenter i butikken. Det er hvor købet er gjort, der afgør om du har dine 14 dages fortrydelsesret. Jeg køber ofte ting hos ProShop da de ligger lige om hjørnet - men jeg køber via deres hjemmeside, og afhenter = jeg har stadig mine 14 dages fortrydelsesret. "http://www.markedsforingsloven.dk[...] "Hvis aftalen indgås på nettet, er det uden betydning, om varen sendes til forbrugeren, eller om forbrugeren afhenter varen i butikken. Der er tale om fjernsalg i begge tilfælde, og forbrugeren har derfor fortrydelsesret, medmindre købet er omfattet af en af de undtagelser, der er nævnt i afsnittet ordrebekræftelse."
--
----------------- Lars B. / ZulfoDK
#34
Mazies
Semi Supporter
13-03-2018 12:57

Rapporter til Admin
#30 Så lad det være op til den enkelte webshop om de vil tilbyde den service. Og de fleste tilfælde vi ser herinde er ikke Hr. og Fru Frikadelle. Det er folk som sidder på et hardware forum, som spekulerer i at kunne bestille, for at teste og sende retur. Og selvsamme folk, tuder herinde næste dag fordi plomberingen var brudt på den vare de har bestilt. Hr. og Fru Frikadelle tror jeg forresten i høj grad vælger netop løsningen at gå i en fysisk butik. Og igen, det er ikke fordi dem som bestiller online har købt katten i sækken, de har bare ikke sat sig ind i hvad de købte inden... Det er ikke webshoppens fejl.
--
I5-6600K, eVGA GTX1070 FTW, MSI Z170A Krait Gaming x3, 16 GB Corsair Vengeance LED 3200 MHz, Samsung 850 EVO 500 GB, eVGA SuperNOVA 650 G2, NZXT H440
#35
Jim Night
Guru
13-03-2018 13:01

Rapporter til Admin
#34 Der er en grund til reglerne er der. Online handel ville ikke være så stort et marked i Danmark uden de regler.
--
Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!! Se profil for specs
#36
Mazies
Semi Supporter
13-03-2018 13:08

Rapporter til Admin
#35 Det er så din påstand... Jeg tror ikke det ville have nogen inflydelse på flere produkter, men tror også at butikkerne naturligt selv ville tilbyde det på andre produkter af nød (hvem ville købe tøj online uden?). Derfor synes jeg det burde være op til butikkerne. Når det så er sagt, så er det egentlig også mest forbrugerne jeg kritiserer, som udnytter disse regler. Det er sikkert de samme som sidder og tuder på EB, over at der bliver brugt udenlandske lastbilchauffører, for derefter at gå i Fakta for at få deres varer så billigt som muligt.
--
I5-6600K, eVGA GTX1070 FTW, MSI Z170A Krait Gaming x3, 16 GB Corsair Vengeance LED 3200 MHz, Samsung 850 EVO 500 GB, eVGA SuperNOVA 650 G2, NZXT H440
#37
Jim Night
Guru
13-03-2018 13:43

Rapporter til Admin
#36 Det er butikkernes hovedpine hvordan de vil sælge de "brugte" (testede) varer efterfølgende. Hvis det kræver et moderat afslag i prisen er det den pris som butikkerne må æde. Hvis det er direkte til småt brandbart, er det prisen ved at drive online handel med private.
--
Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!! Se profil for specs
#38
Slettetbruger3072
Elitebruger
13-03-2018 13:43

Rapporter til Admin
Fatter hat af den store diskussion. Jeg har købt fra Elgiganten siden 2013 og har kun handler derfra primært og aldrig i Power eller Fona osv. Det er således simpelt. Mac produkter har INGEN fortrydelsesret hverken telefon eller andet. Android telefoner, er ikke garanteret fornhave fortrydelsesret gældende hvis produktet er åbnet og brugt. ALTID ring og spørg, istedet for spilde tid herinde. Men det korte af det lange, for det meste JA alt andet end Digitale Sofware vare, Telefoner osv, er godkendt retur hvis den har været åbent. MEN hvis de vurdere at standen er forringet, så får du en aftalt beløb tilbage og ikke fulde beløb men det er så i sjældne tilfælder hvis man er en klovn og har været aggresiv med tilbehør og emballage også sidder råber dem i ansigtet for få hele beløbet refunderet. Indeholder vare en kode, det vil sige eksempel. Du køber en Xbox hvor den så indeholder gratis spil med og det spil er åbnet eller er en digital kode. Så gælder din returret ikke. Spørg dog dem og ring, du lære mere og får svar hurtigt.
--
Sidst redigeret 13-03-2018 13:43
#39
ToFFo
Guru
13-03-2018 14:10

Rapporter til Admin
#38 - Der er ingen grund til at ringe og spørge. De kan ikke bøje loven. Du har ALTID 14 dages fortrydelsesret ved fjernsalg som privatkunde. Det kan de ikke skrive sig ud af. Det du hentyder til med Macs og telefoner må være køb i en af deres varehuse :)
--
- Indsæt signatur -
#40
7430
Junior Nørd
13-03-2018 14:14

Rapporter til Admin
38# passer så ikke.. alt har returret.- ved fjernsalg som 39 skriver, også xbox selvom man bruger en kode.. så modregner de varens værdi i returprisen..
--
jep jep
#41
Chaosbird
Giga Supporter
13-03-2018 14:20

Rapporter til Admin
#32 Så må her og fru frikadelle tage sig sammen. At undersøge et produkt inden en handel har intet med at være nørd at gøre. Jeg ville da hellere ikke bare blindt handle ny bil uden at undersøge modellen, selv trods jeg dog ikke er mekaniker ;). Synes det fint med de 14 dage, men folk må sku også tage sig lidt sammen. Det er som om halvdelen af de "voksne" i år 2000 er blevet til små børn igen...
--
#42
S.A.R.G.E.
Gigabruger
13-03-2018 14:26

Rapporter til Admin
Undrer mig sådan over, at man sidder og opdrager på "hr og fru frikadelle" er uopdragende, men selv mangler så meget pli, at man holder sig til emnet i en tråd.
--
Hvorfor du ikke bør bruge tid på Anden123? - https://www.hardwareonline.dk[...]
#43
Mazies
Semi Supporter
13-03-2018 14:53

Rapporter til Admin
#37 Så vores erhvervsdrivende skal ved lov tvinges til at tage omkostningen for at du ikke kan bestemme dig for hvad du vil købe? Gør mig en tjeneste og åben en webshop, så skal jeg med glæde kvittere med at bestille samtlige varer og sende dem retur, så kan vi se om du synes lovgivningen er retfærdig.
--
I5-6600K, eVGA GTX1070 FTW, MSI Z170A Krait Gaming x3, 16 GB Corsair Vengeance LED 3200 MHz, Samsung 850 EVO 500 GB, eVGA SuperNOVA 650 G2, NZXT H440
#44
Jim Night
Guru
13-03-2018 15:10

Rapporter til Admin
#43 JA! MEEN det burde ikke handle om at vi som kunder ikke kan bestemme os inden køb. Det skulle helst kun dreje sig om at varen ikke levede op til forventningerne hos kunden. Disse forventninger kan være urealistiske, men det behøver de ikke altid at være. Vi er så heldige i Danmark at der faktisk er love for hvad butikker må og skal, så de ikke snyder kunder til højre og venstre. Der stilles større krav til erhvervsdrivende end til private kunder. Hvis du ikke vil have omkostninger ved at drive butik, skal du ikke drive butik. Selvfølgelig tørrer du omkostningerne indirekte af på kunderne, men det er butikkens valg, hvordan det skal gøres. Hvad der tabes på gyngerne vindes på karrusellen.
--
Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!! Se profil for specs
--
Sidst redigeret 13-03-2018 15:11
#45
Mazies
Semi Supporter
13-03-2018 15:53

Rapporter til Admin
#44 "MEEN det burde ikke handle om at vi som kunder ikke kan bestemme os inden køb. Det skulle helst kun dreje sig om at varen ikke levede op til forventningerne hos kunden. Disse forventninger kan være urealistiske, men det behøver de ikke altid at være." Så få styr på dine forventninger før du går ud og køber en vare... Det kan igen ikke være virksomhedens problem at du ikke har styr på hvad du køber. Og fokus er på at folk ikke kan bestemme sig, fordi det er netop det #0 vil. Han vil bestille en mobil for at prøve den og se om han vil have den. Jeg har som sagt ikke noget imod returret som udgangspunkt, jeg forstår ikke den skal være lovpligtig, lav den dog til et konkurrence parameter. Det jeg har noget imod er folk som #0 der ikke kan beslutte sig, og derfor vil udnytte reglerne.
--
I5-6600K, eVGA GTX1070 FTW, MSI Z170A Krait Gaming x3, 16 GB Corsair Vengeance LED 3200 MHz, Samsung 850 EVO 500 GB, eVGA SuperNOVA 650 G2, NZXT H440
#46
Jim Night
Guru
13-03-2018 16:05

Rapporter til Admin
#45 Så er den jo netop beregnet til kunder som #0. Have varen i hånden inden man beslutter sig er en af grundene til reglen. Det skal være som at handle i en fysisk butik.
--
Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!! Se profil for specs

Opret svar til indlægget: Returret Elgiganten ved køb af mobil

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE