Slog det lige op og der står to års international garanti så prøv at kontakte Sennheiser og se om de siger de er normalt slid eller om de vil hjælpe dig
--
#1 - Ja ok - det prøver jeg.
Min udfordring ligger i at hvis jeg sender det retur til Coolshop, hvor det er købt, tager de penge hvis ikke de mener det fejler noget.
--
Hol.dk White/Black status: +13/-1
[url=https://valid.x86.fr[...] Du har 2 års reklamationsret, og et produkt skal ikke have en defekt i form at syninger der går op, efter 1 års almindeligt slid. Du burde fint kunne reklamere det, vil jeg tro. Gør som #1 foreslår og hør Sennheiser ad, og siger de god for det og du sender den til Coolshop har du deres samtale.som backup, såfremt der skulle blive noget.
Jeg blev selv rådet til RMA med et 21 mdr gammelt headset og det endteed at jeg fik 2200,- tilbage i hånden :)
--
If you can't convince them, Confuse them.
Som #4 siger er de fleste Sennheiser så smart opbygget at man nemt kan skifte earpads på langt de fleste modeller.
Jeg har selv lige skiftet mine på mine HD650'ere.
--
*(Foreveralone face)*
Ultimate goal: More bacon! And cola. Thats it. Oh, and Cocio. OOOH, and potato chips.
Det produkt er bestemt udviklet til at kunne holde til normal brug uden at gå i stykker. Efter 1 år er det desværre dig der skal bevise, at du enten ikke har misbrugt det eller at defekten har været der fra start. (hvis det vel at mærke er reklamationsretten du vælger at benytte dig af)
Tænker nu ikke det bliver et problem. Dog er der fx nogle typer hårvoks og cremer som er ret kradse ved de materialer der bruges ved puderne. Ligesom skægstubbe også kan slide en del. SÅ for nogles vedkommende holder de flere år - og for andres væsentligt kortere.
Jeg vil gætte på sennheiser blot sender dig et par puder, hvis du skriver til dem direkte. De plejer at være ret flinke :-)
--
havde kørt den uden om coolshop
--
jep jep
#7 har skrevet til Sennheiser. De oplyser jeg skal henvende mig til Coolshop. Det er kun hvis jeg har handlet direkte hos dem jeg kan benytte mig af deres reklamationsret.
Jeg tænker bare Coolshop melder ud der intet er af gøre og jeg så skal betale for deres tid. Fandme nederen situation
--
Hol.dk White/Black status: +13/-1
[url=https://valid.x86.fr[...] Jeg havde sgu købt nye ørepuder når det kun koster 150kr. For at slippe for en masse eventuel bøvl med forhandler.
--
- Indsæt signatur -
#8 Du skal huske at skrive til sennheiser at det er deres producentgaranti du vil benytte dig af - og ikke reklamationsret (som foregår hos sælger dvs. coolshop).
--
Update: nu er det sendt afsted. Skal nok oplyse hvad resultatet bliver af reklamationen
--
Hol.dk White/Black status: +13/-1
[url=https://valid.x86.fr[...]