Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Proshop reklamations sag

Af Monsterbruger fred2961 | 20-12-2019 00:22 | 1340 visninger | 14 svar, hop til seneste
Hej Hol, har tit set herinde at folk har mange dårlige erfaringer med Proshops RMA. Dog må jeg erkende at jeg ikke har haft behov for det før nu, da jeg købte en cpu vandkøler fra Corsair. Jeg kunne simpelthen ikke skrue blæserne fast til radiatorerne kun 1 skrue ville sidde fast, så derfor måtte jeg sende den ind til dem igen, Det var sidste uge jeg skrev til dem ang. problemet og har i dag allerede fået en ny sendt tilbage :) Det er god stil må man sige så et stort plus her fra. God jul og godt nytår herfra
--
#1
Langi
Semi Nørd
20-12-2019 00:23

Rapporter til Admin
Det var da fedt. Fra hvad jeg dog har kunne læse virker problemer ved proshop oftest enten til at være RMA på bundkort eller når tingene skal forbi ASUS.
--
~Man skal ikke kaste med tændstikker når man selv bor i et gashus~
#2
TPultra
Maxi Supporter
20-12-2019 01:24

Rapporter til Admin
#1 Så krydser jeg fingre for at at jeg slipper for bøvlet. Jeg har netop lige sendt mit bundkort ind til dem. :-s
--
3600X•Asus B450-F Strix• 16GB Corsair 3200MHz •Sapphire Nitro+ RX 590 8GB• Adata XPG Spectrix•Fractal Design Define XL• Seasonic Focus+ 650 Gold
#3
vest-aalb-dk
Maxi Nørd
20-12-2019 01:51

Rapporter til Admin
#2 hvis det er et amd bundkort er der næppe problemer
--
!AMD HAS RYZEN
#4
TPultra
Maxi Supporter
20-12-2019 07:39

Rapporter til Admin
#3 Det var da dejligt at høre. :-D Hvorfor så stor forskel på RMA af Intel vs AMD bundkort?
--
3600X•Asus B450-F Strix• 16GB Corsair 3200MHz •Sapphire Nitro+ RX 590 8GB• Adata XPG Spectrix•Fractal Design Define XL• Seasonic Focus+ 650 Gold
#5
MFPedersen
Megabruger
20-12-2019 07:49

Rapporter til Admin
#4 Uden at være sikker, så kunne jeg forestille mig at det har noget at gøre med at amd har cpu pins hvor Intel har socket pins (og deraf bøjede pins på bundkortet).
--
3700X - Gigabyte X570 I - Dark Rock Pro 4 - Intel 660P M.2 1TB - Vengeance LPX 3600 C18 - 5700 XT Red Devil - SF750 Platinum - Define Nano S - XG32VQR
--
Sidst redigeret 20-12-2019 07:50
#6
TPultra
Maxi Supporter
20-12-2019 08:05

Rapporter til Admin
#5 Ja, selvfølgelig. Det giver jo næsten sig selv. :-)
--
3600X•Asus B450-F Strix• 16GB Corsair 3200MHz •Sapphire Nitro+ RX 590 8GB• Adata XPG Spectrix•Fractal Design Define XL• Seasonic Focus+ 650 Gold
#7
the688
Guru
20-12-2019 08:55

Rapporter til Admin
Jeg har også kun haft gode oplevelser med Proshop og det gamle SHG. Har handlet der både privat og som erhverv i rigtigt mange år, og de få gange jeg har haft brug for at sende noget til rep, har jeg fået fremragende service. Fik byttet et defekt grafikkort, hvor de uden videre sagde "Vi kan ikke skaffe det samme kort igen, du kan bare finde noget andet til samme pris" - hvilket var ret nice, da det kort jeg byttede var halvgammelt, så jeg fik reelt set en ny generation GFX. Men det ændrer jo ikke noget for dem som har været utilfredse med deres service :)
--
"ORK SATME!"
#8
zulink
Ultrabruger
20-12-2019 09:59

Rapporter til Admin
Virker lidt underligt der kommer sådan et opslag her, efter proshop har været igennem skandale møllen.
--
#9
ToFFo
Guru
20-12-2019 10:09

Rapporter til Admin
Breaking news! Webshop gør deres arbejde! :D
--
- Indsæt signatur -
#10
aeolian
Bruger Aspirant
20-12-2019 10:12

Rapporter til Admin
#8 tænker nu det giver meget god mening, der er jo sikkert en masse der har oplevet fin service ved Proshop, men ikke har skrevet det før nu da man ligesom forventer at tingene forløber ordetligt. Jeg har vist selv haft en enkelt 14 dages fortrydelseret sag hos dem og en RMA hvor jeg vist fik pengene retur, men den da ret træls hvis man skulle rende ind i en af de dårlige reklamationssager selv. Som en anden nævner, så er ASUS vist desværre blevet rigtig dårlige når det gælder RMA, førhen var de gode men mener at havde læst at mange også i udlandet har samme oplevelse.
--
#11
ToFFo
Guru
20-12-2019 10:32

Rapporter til Admin
#10 - Så er det jo heldigt det er forhandlerens hovedpine at bøvle med ASUS RMA :) Også selvom Proshop laver en "går den så går den" og prøver at fralægge sig alt ansvar, fordi de ikke har styr på regler og deres egne produkter.
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 20-12-2019 10:32
#12
zipn
Mega Supporter
20-12-2019 10:33

Rapporter til Admin
#10 Du skal stoppe med at komme her og dele positive oplevelser! Vi vil kun høre om hvor dårligt det er. Ka' du fat' det?
--
[email protected]@TC14PE- 16GB(2x8)LP CAS8@1600 - EVGA 980Ti Hybrid - z97 Ranger- 3x240GB FSeries3- 2x XL2411t - QF TK Red - EC2-A - G930
#13
ZulfoDK
Supporter
20-12-2019 10:51

Rapporter til Admin
#8 Vil have en sølvpapirtshat? Jeg har haft en enkelt uheldig oplevelse med RMA hos ProShop - men der ud over har jeg haft 3 meget positive (og ja, den uheldige var et bundkort :) )
--
----------------- Lars B. / ZulfoDK
#14
TPultra
Maxi Supporter
20-12-2019 14:22

Rapporter til Admin
Mit board er blevet afvist pga ridser og nu er det op til Asus om de vil dække det. Det mener Proshop at de nok ikke gør. :-( Billeder af bundkortet kan ses på nedenstående link http://imgur.com[...]
--
3600X•Asus B450-F Strix• 16GB Corsair 3200MHz •Sapphire Nitro+ RX 590 8GB• Adata XPG Spectrix•Fractal Design Define XL• Seasonic Focus+ 650 Gold

Opret svar til indlægget: Proshop reklamations sag

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login


ANNONCE