Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

RMA Erfaring NZXT

Af Ny på siden blidbrus | 04-09-2020 13:50 | 536 visninger | 2 svar, hop til seneste
Hej Hol, Jeg har lavet en reklamation via NZXT support på min kraken X62 Aio. De har accepteret den og beder mig nu sende kopi af købskvitteringen, samt adresse osv. Mit problem er at den sidder i en PC som jeg har købt brugt hvor jeg ikke har kunne få en kvittering på køleren. Jeg ved at reklamation osv. er noget bøvl uden kvitteringen, så jeg eftersøger nogle der måske har erfaring for lign. situationer, om der er noget at gøre eller jeg bare skal droppe det?
--
#1
PeterAA
Guru
04-09-2020 13:53

Rapporter til Admin
Tja. hvis du ikke har en kvittering og kan fremvise, så det jo temmelig forgæves. Ellers må du jo have fat i sælger og høre vedkommende en ekstra gang.
--
9900K.Z390 AORUS Master,Strix 1080Ti,16GB-3200mhz,512GB m2SSd,ML240RGB,650W SupernovaG+,Core P3 Snow edition https://imgur.com[...]
#2
cbruun
Supporter Aspirant
04-09-2020 13:53

Rapporter til Admin
Jeg gik direkte igennem Proshop uden problemer. Hvad er grunden til du ikke tager den direkte med forhandleren? edit: oh nevermind ser du har problemer med at finde kvittering, så formoder du ikke kan huske forhandleren
--
Sidst redigeret 04-09-2020 13:53

Opret svar til indlægget: RMA Erfaring NZXT

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE