Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Komplett.dk langsom til behandling af retur vare

Af Supporter Aspirant puma99dk| | 07-03-2023 13:57 | 787 visninger | 9 svar, hop til seneste
D. 14/02/2023 anmodet jeg om at sende en vare retur til Komplett.dk efter at ha snakket med en af deres medarbejdere da produktet ikke virkede og fik fortalt det hurtigste vil være at bruge min 90dages retur ret da det bestilte bundkort ikke kunne bios opdateres og så bestille et nyt bundkort uden problemer. Jeg opretter sagen, for udleveret en retur label til Bring, indlevere pakken dagen efter d. 15/02/2023 kl. 13:59 pakken er først leveret hos Komplett.dk d. 21/02/2023 kl. 09:10 det er 1 uge efter. Har skrevet et par gange med Komplett på deres chat hvor jeg for af vide de kigger på den men ingen ETA på noget andet end der er travlt. Ved ikke om jeg er lidt forvent over en hurtig service fra andre Proshop, MM-Vision, Lenovo m.fl. Ved godt det drejer sig kun om 1800kr men det er alligevel penge eller tager jeg fejl?
--
#1
Die_Happy
Supporter
07-03-2023 14:01

Rapporter til Admin
Aldrig brug returret for noget som er dødt ved modtagelsen.
--
5950x | RTX 3090 | WD Black SN850 2TB | EKWB 2x360mm
#2
ToFFo
Guru
07-03-2023 14:20

Rapporter til Admin
Eftersom pakken skal til udlandet og det er med Bring, så synes jeg 4 dage er rimeligt. Bring fucking sucks. Det er vel egentlig kun 3 dages transit. Den bliver først samlet op dagen efter du indleverer den og dagen den bliver leveret på er ikke en hel dag. Så man kan sige det kun er 3 dage da der også er weekend midt i det hele. Nu er der så behandlingstid og jeg vil gætte på det tager 3-5 hverdage at nå til din pakke. Tingene tager tid, det er irriterende at vente på, men sådan er det jo. #1 - Hvad skal man så bruge? Jeg havde gjort det samme.
--
Handels stats: Samme bruger i 20 år. B/W liste score: +40/-0. Stats sidst opdateret d. 01/03-2023
--
Sidst redigeret 07-03-2023 14:20
#3
the688
Guru
07-03-2023 14:45

Rapporter til Admin
#2 Bring fucking sucks. Du får vel hvad du betaler for. DHL kan sagtens få et sæt Porsche 911 GT3 nøgler* fra Stuttgart en tirsdag eftermiddag til levering i et sommerhusområde i Vendsyssel onsdag formiddag. Men det er en anden pris end deres standardprodukt. For de fleste af os, i en sag som denne, vil det vel være okay at vente et par dage ekstra, fremfor at prisen blev et par hundrede kroner dyrere. * Jeg var selv ude for at levere de nøgler (for maaange år siden) til en meget pinligt berørt tysker, som måtte konstatere at han havde haft nøglerne til sin ret nye GT3 i lommen da han gik en tur i Vesterhavet. Pænt lækker slæde. Jeg tilbød ham at sikre at de virkede efter hensigten, ved lige at tage en hurtig prøvetur. No luck, desværre.
--
"ORK SATME!"
#4
gandalf6700
Monsterbruger
07-03-2023 14:46

Rapporter til Admin
2# min komplett retur var til en Adresse i kbh , kan huske det var en computer skærm .. det tog 2-3 inklusiv den dag i transport :)
--
Game Computer:|X2 3800+|2gb ram|7900GT +VF700|Samsung 940BF 2ms|3dmark03 19751|3dmark05 9620|
#5
gæst
Gæst
07-03-2023 14:57

Rapporter til Admin
#4 ja de havde et pickup ved vesterport 4 kbh, det er godt nok mange år siden. så havde de bagefter et ude omkring fields ved et af de højhuse... i stueplan. #0 Komplett har altid været lidt langsomme til at tage ting retur og give penge tilbage. men dog de plejer at skrive hvor mange "hverdage de maks kan være om det"
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#6
DetTagerTid
Gæst
07-03-2023 14:59

Rapporter til Admin
Jeg returnerede selv noget tidligt januar og det blev først "behandlet" og tilbagebetalt midt februar.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#7
ToFFo
Guru
07-03-2023 15:00

Rapporter til Admin
#3 - Det piner mig flere og flere går over til Bring fordi de er billige. De er simpelthen så fucking ringe, men direktørerne rundt omkring ser bare dollartegn og besparelser. Det kan man heller ikke klantre dem for. Men at de overhovedet ikke lige spørger andre, læser anmeldelser eller andet, overrasker mig hver gang. En af vores største leverandører, hvis ikke DEN største, gik over til Bring. Da vores kontakt derfra besøgte os på kontoret sagde han også at de var gået over til Bring fra GLS og vi grinte bare af ham. Vi troede seriøst han sagde det for sjov. Men det gjorde han desværre ikke. Og så fortalte vi ellers bare bring fail historier. Historier om indbrud, slåskampe, meget våde varer, stjålne varevogne, indbrud i lastbiler... alt muligt sindssygt. #4 - Det er blot en postboks. Mange varer skal sendes til Norge (udenfor EU) og det er ikke altid det kan klares med en "almindelig" fragtlabel. Så ender det bare med lortet sidder fast i tolden. Så det sendes til Brings hovedlager i Kastrup (mener jeg det er) i stedet.
--
Handels stats: Samme bruger i 20 år. B/W liste score: +40/-0. Stats sidst opdateret d. 01/03-2023
#8
Lasn85
Gigabruger
07-03-2023 20:11

Rapporter til Admin
Jeg har engang ventet 5 måneder på en bundkort RMA gennem Proshop... og da jeg endelig modtog det, så var netkort dødt - fed oplevelse :D
--
#9
the heatkiller
Ultrabruger
07-03-2023 21:01

Rapporter til Admin
Nu er det jo sådan BRing ikke er de hurtigste. Men komplett har ret til at undersøge varen som de må bruge en rimelig tid på (6 uger) som det hedder i lovgivning. herefter skal der være en afgørelse i sagen. At andre butikker er hurtigere med det er deres sag Proshop er til tider lige hurtige nok med deres afgørelser som ofte ikke flader ud til kundens fordel.
--
AMD Ryzen 9 5950X ASUS ROG Strix B550-F Asus TUF 6900XT Corsair Vengeance RGB 16GB 3600 Mhz

Opret svar til indlægget: Komplett.dk langsom til behandling af retur vare

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE