Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Problemer ved handel m. shg

Af Mega Supporter Khaine | 06-10-2003 17:13 | 2379 visninger | 43 svar, hop til seneste
Normalt hader jeg denne slags tråde, og trods mit snart hysteriske raseri vil jeg forsøge at holde en anstændig tone. Jeg er bare så irriteret, at jeg er nødt til at lukke lidt varm luft ud. Jeg købte for et års tid siden et Abit TH7-II og 2x256MB RD-RAM hos shg.dk. Alting var glade dage indtil for nylig, hvor især Warcraft III og Jedi Academy crashede. På baggrund af fejlene kørte jeg memtest, og fandt fejl på mine RAM. Desværre kører RD-RAM ikke så godt enkeltvis, så jeg havde ikke mulighed for at finde ud af hvilken blok, der var defekt. Pyt med det. Jeg har før haft super oplevelser med shg, og efter et par minutter i telefonen med dem beslutter jeg mig for, at låne bilen og køre fra Aalborg til Århus. Idéen var, at bytte rammene i butikken for ikke at mangle en computer i 1 uge eller 2, mens min RMA blev behandlet. Efter lidt snakken frem og tilbage med ekspedienten i butikken - som i øvrigt startede med at sige, at de ikke havde RD-RAM, og at de skulle sendes fra Viborg - blev vi enige om, at han skulle have mine defekte Samsung 800MHz RAM, og at jeg i bytte fik 2x256 PC1066 RAM. Lykken var stor, og efter at have udfyldt en RMA fik jeg smidt en anti-static pose med mine nye RAM langet over disken. Efter at have brugt en halv dag og et par hundrede kroner på benzin, kommer jeg hjem ved 18-tiden om aftenen. Jeg skal imidlertid til jiu-jitsu, så jeg har ikke mulighed for at knalde rammene i maskinen før klokken 22 samme aften. Da jeg langt om længe kommer hjem, hiver jeg stikkene ud af computeren, tager tapen af anti-static posen, vender bunden i vejret på den, og ud kommer ... 1 RAM-stang. Jeg kontrollerer frem og tilbage for at sikre, at der ikke er faldet noget på gulvet eller lignende (hvilket er komplet umuligt, men desperationen tog over). Særdeles skuffet over fejlen er der ikke andet at gøre, end at lægge sig til at sove og vente på, at det bliver klokken 10 om fredagen, hvor jeg kan ringe til shg og informere dem om fejlen. Fredag klokken 10.30 ringer jeg til shg, og får efter kun 8 minutters ventetid fat i en supporter. Jeg klager min sag, og får at vide, at de først skal se overvågningsbåndet igennem. De filmer alle varer, der ryger over disken, og vil derfor først se, om de kan finde nogle fejl (læs: de vil se, om jeg har fået 2 stænger, og prøver at stjæle yderligere en fra dem). Jeg kan fortælle, at jeg fik dem i en lille anti-static pose, og at de næppe vil kunne se, om der er 1 eller 2 stænger i den. Dog bliver jeg forvisset om, at tvivlen altid kommer kunden til gode, og at han - med mindre overvågningskameraet mod forventning viser tegn på svindel - vil sende den manglende stang lørdagsekspres, så jeg har den dagen efter. Hurra!, tænker jeg, og venter på næste dag. Lørdag kommer og lørdag går, uden nogen tegn på mine ram. Skuffelsen vil ingen ende tage, da jeg må vente til mandag, før jeg kan tage kontakt til shg igen. I dag mandag får jeg efter yderligere 10 minutters P3 Boogie Radio endelig fat i en anden supporter end jeg snakkede med om fredagen (og som sagde, at han ville sende mine RAM). Denne gang får jeg at vide, at det er kundens ansvar at kontrollere, at det man betaler for, er det, som man får med hjem. Det er med andre ord min egen skyld. Det stiller jeg mig selvfølgelig ikke tilfreds med, især ikke, da jeg på ingen måde blev informeret om dette i butikken. Dette skyldes åbenbart, at den regel officielt kun gælder udvalgte varer så som CPU'er. Derudover kan supporteren fortælle, at jeg ikke har beviser for, at jeg ikke fik 2 stænger med hjem. Det faktum, at RD-RAM kun fungerer parvis, og at jeg absolut ikke har noget at bruge en enkelt stang til er åbenbart ikke vigtigt. Desuden giver han udtryk for, at det er noget suspekt, at jeg ikke giver besked før dagen efter jeg fik dem byttet. At jeg kom hjem efter deres lukketid er tilsyneladende uden relevans, selvom shg på deres hjemmeside skriver, at reklamationer skal meldes inden for 2 måneder efter købet. Jeg får så at vide, at sagen på nuværende tidspunkt kører frem og tilbage hos bl.a. chefen og deres jurist, som så vil tage stilling til sagen på et senere tidspunkt. Om det vil tage en dag eller en måned kan han ikke sige noget som helst om. Her står jeg så. Uden RAM, uden penge og med skægget godt begravet i postkassen. Igen kan bevise noget, og ingen kan modbevise noget. I morgen vil jeg ringe til forbrugerklagenævnet og høre, hvad de har at sige om sagen. Surt som ind i helvede at sådan en lille fejl fra deres side skal gøres så besværlig, når man har så mange gode erfaringer med dem fra tidligere handler. Oh, forresten. Tillykke, hvis der faktisk er nogen, som er nået helt herned i teksten.
--
-Powered by 75% alcohol, 15% stupidity, 6% luck, 3.5% fur and 0.5% Killer Whale. -Khaine is a fax machine that rotates at high speed, tells you when people are lying and smells a bit funny.
#1
santa
Semi Supporter
06-10-2003 17:18

Rapporter til Admin
Surt. Men hvis det var mig, så havde jeg nok tjekket posen, set i bagklogskabens lys. Og prøv at se det fra shg's side. u kunne jo ligeså godt prøve at fuske. Men håber da at du får dine ram.
--
Nunc est bibendum Vir prudens non contra ventum mingit
#2
Nova
Elite Supporter
06-10-2003 17:22

Rapporter til Admin
Jeg nåede igennem :P Jeg vil da tror du kan få den ram stang som SHG "skylder", da du jo ikke må åbne den pose og se efter i butikken om der er begge ram, da hele ideer bag de poser vil være væk, da du jo skal transporter dem hjem og derfor behøver en lukket pose...
--
Note: 1 - 0 til hol.dk, Tweak er hermed taberne. Ny HP http://www.farmar.frac.dk[...] If it isn’t broke, it doesn’t have enough features yet!
#3
Khaine
Mega Supporter
06-10-2003 17:25

Rapporter til Admin
Man kan godt argumentere for, at jeg burde have åbnet posen og kigget. På den anden side åbner man den jo heller ikke kabinettet for at se, om alle komponenter nu sidder i den computer, som ekspedienten lige har sat op på disken. Man forventer, at butikken har så meget styr på sagerne, at de ved, hvad det er, de sælger.
--
-Powered by 75% alcohol, 15% stupidity, 6% luck, 3.5% fur and 0.5% Killer Whale. -Khaine is a fax machine that rotates at high speed, tells you when people are lying and smells a bit funny.
#4
-=MoPPe©=-
Giga Supporter
06-10-2003 17:26

Rapporter til Admin
Skod nok... Men hvor er det fedt at læse sådan en type tråd uden "fuck, lort, spasser butik, nar røve osv." Det var en hel fornøjelse at læse hele dit indlæg. Men jeg håber da du for dine ram!
--
To Get Info About: My System, My Casemod's and My Self..Please Type In to: http://kolort.dkNow[...] With Party Pic's! CRAZY I TELL YOU !!NEW!! Also With Tag-Wall Now! So Drop Me A Line.
#5
[Storm]
Giga Supporter
06-10-2003 17:26

Rapporter til Admin
Jaa... men det er nu kunden der har ret. Ud fra mit synspunkt, så er det shg der skal sørge for at kunden ved, at vedkommende virkelig HAR fået de aftalte varer med hjem. Eventuelt lige vise hvad der er i posen, kassen, etc... Et andet eksempel er en af mine venner, der var i El-Giganten, og købte sig et lækkert par dyre Phillips høretelefoner. Pakken så ikke ud til at være åbnet, men da han kom hjem fandt han et par billige lorte høretelefoner i kassen! Der kan man jo ikke ligefrem ringe, og bede om at få det rigtige produkt, men det var også ord mod ord... Der var en der havde byttet de 2 høretelefoner ud, så vedkommende kunne betale 100 kr. for et par høretelefoner til 700 kr.! Men som sagt, der var der heller ingen beviser, men han fik da sine høretelefoner... Og det burde du da også få... altså, dine RAM. Men ALT respekt til SHG, har også selv handlet med dem, og no hard feelings der... Men i lyset af hvad jeg har skrevet, og tænkt over i mens jeg har skrevet... så er det vel begges ansvar, så du må nok tage det op med forbrugerklagenævnet...
--
"Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity..." - Albert Einstein
#6
Ron
Ultrabruger
06-10-2003 17:28

Rapporter til Admin
Det ser ud til at SHG er ved at falde af på den, Jeg håber da du får hvad du har til gode hos dem.
--
Her kunne der stå noget sejt, men det gør der ikke. http://www.danasoft.com[...]
#7
Jagson75
Super Supporter
06-10-2003 17:57

Rapporter til Admin
#0 Hvis man tager det efter bogen, så er det egentlig dig selv, der skulle have sikret, at du havde fået den rigtige vare inden du forlod butikken (det er bl.a. også derfor Netto skriver at man skal huske at tjekke sin bon inden man forlader butikken). Men i dit tilfælde håber jeg da, at Shg kommer til fornuft og giver dig din manglende Ram-stang.
--
“Anyone can become angry - that is easy. But to be angry with the right person, to the right degree, at the right time, for the right purpose, and in the right way - this is not easy.”
#8
Turbo_crash
Monster Supporter
06-10-2003 18:05

Rapporter til Admin
Du kan så bare bruge det samme overfor SHG, har de tjekket om de HAR modtaget 2 ram stænger, for har de ikke klaget til dig over kun at have modtaget en stang, så har DE problemet, for du har afleveret to, det burde jo stå på din RMA seddel, og så har de jo modtaget to.
--
...... Er du Gud´s barn så hjælp dig selv.
#9
L00t
Supporter Aspirant
06-10-2003 18:11

Rapporter til Admin
Forstår ikke den stigende grad af offentliggørelser af sager som denne, det må da kunne løses internt uden at sætte et firmas omdømme på spil. Men jeg føler med dig. Er heller ikke 100% sikker på jeg selv ville have kigget i posen. Problemet er lidt, at et firma med en kaliber som SHG har rimeligt tunge fejlsikringsprocedurer. At overbevise SHG om at de procedurer ikke fungerer kan sikkert blive lidt af en nød at knække. Imidlertidig lyder det som en ganske dårlig behandling du har fået af sidste supporter. For din egen OG for SHGs skyld vil jeg anbefale dig at notere personens navn når du taler med nogen - jeg havde klart sendt mandens navn og en beskrivelse af hans opførsel et hak opad i hierakiet. Vi kunder kan ikke være tjent med sådan en attitude, omend manden nok har ret i noget, er det ingen måde at præsentere sin sag på ved at gå i forsvarsstilling.
--
Ti nisser i røven er bedre end en på taget. http://www.gayswingersclub-aarhus.dk[...]
#10
Khaine
Mega Supporter
07-10-2003 01:08

Rapporter til Admin
#9 Det er også planen at tage en snak med chefen vdr. den sidste "supporter". Desværre var der åbenbart ikke nogen til stede, som kunne, måtte eller ville tage ansvar for noget. Mht. det første du siger, så kan jeg sagtens følge dig. I teorien kunne jeg have siddet og fundet på hele historien, bare for at svine shg til, uden at de har mulighed for at svare for sig selv. Det er dog heller ikke min hensigt at rakke ned på shg på nogen måde. Jo, måske den sidste mand jeg snakkede med - han var direkte ubehøvlet. At indirekte anklage mig for forsøg på tyveri er ikke ligefrem det, man som trofast kunde har lyst til at høre. Der går nok lidt tid inden jeg har lyst til at give shg mine penge igen.
--
-Powered by 75% alcohol, 15% stupidity, 6% luck, 3.5% fur and 0.5% Killer Whale. -Khaine is a fax machine that rotates at high speed, tells you when people are lying and smells a bit funny.
#11
Mougli
Super Supporter
07-10-2003 02:06

Rapporter til Admin
Tror ikke du skal regne med at få den ram-stang, da det jo er ord mod ord.. Men hvis SHG vil leve op til deres i forvejen ellers så gode rygte, så smider de den stang ram over disken uden beregning !
--
Med venlig hilsen Mougli Medlem af FFHAU
#12
filibuster
Megabruger
07-10-2003 02:24

Rapporter til Admin
jeg tror bare du skal blive ved med at ringe hver dag, så bliver de til sidst trætte af dig... virker nogle gange... ellers brug forbrugerklagenævnet... held og lykke!! filibuster
--
Mit motto: (¯`·._.·[Spørg' mig om det rør mig]·._.·´¯) http://www.mail-net.dk[...]
#13
kbhadsten
Semi Supporter
07-10-2003 06:50

Rapporter til Admin
har også haft problemer med Shg.dk Jeg købte et grafikkort hos dem som var i stykker! sender det retur 1. dag efter jeg har fået det! De godtager og sender mig et "nyt" som har masser af støv i køleren dvs. et brugt kort! hvor fedt er det!! Jeg handler ikke ved shg.dk mere!
--
http://www.computerforening.dk[...] Næste LAN 7-9 November Tilmeldingen er startet!
#14
Khaine
Mega Supporter
11-10-2003 11:36

Rapporter til Admin
I går fredag fik jeg langt om længe fat i shg's jurist. Han kunne - som de andre - fortælle, at jeg burde have kontrolleret pakkens indhold inden jeg forlod butikken... hvilket jeg stadig ikke rigtig kunne bruge til noget. Da jeg spurgte, hvor de egentlig havde fået rammene fra blev der tilsyneladende sat en større eftersøgning i gang, og efter en halv times tid kunne juristen meddele mig, at de havde fundet en enkelt RAM-stang af den slags, som jeg manglede. Succes! Han ville så forsøge at sende den lørdagsekspres, men den ville formentlig ikke blive sendt før mandag. I dag da jeg vågnede lå der en pakke fra shg på sturbordet, indeholdende 1x256MB RD-RAM stang. Fuld af forhåbning sætter jeg den resterende blok i computeren, tænder for den og får ... RAM-fejl under POST. *suk* ... Det her begynder så småt at blive irriterende. Er der nogen i Aalborg-området, som har RD-RAM? Jeg kunne virkelig godt bruge en eller 2 ekstra stænger til at troubleshoote med.
--
-Powered by 75% alcohol, 15% stupidity, 6% luck, 3.5% fur and 0.5% Killer Whale. -Khaine is a fax machine that rotates at high speed, tells you when people are lying and smells a bit funny.
#15
Benz
Giga Supporter
11-10-2003 12:34

Rapporter til Admin
Da jeg sad og læste alt det her, undrede jeg mig lidt over at du kun fik en anstistatisk pose med ram. For plejer der ikke kun at være 1 ram stang i hver pose ? Det har der i hvert fald været alle de steder jeg har købt, og det kunne de vel også se på deres overvågning, at du også havde fået ? #14 Lyder da lidt sørgeligt at dine ram stadig ikke fungere. Er der flere slots hvor du kan bytte rundt på dem ?? Det har da hjulpet mig med mit Nvidia chipset. Mine ram får b.l.a fejl når de kører i dual.
--
Der er intet som duften af ny computer....!!
#16
Khaine
Mega Supporter
20-10-2003 16:35

Rapporter til Admin
I fredags fik jeg pakket rammene ned og sendt til shg. I dag mandag bliver jeg efter de 8 obligatoriske bekræftelses-mails fra shg's teknik ringet op af dem. Manden i den anden ende af røret har læst min sag(er), og er meget opsat på at få afklaring på sagen så hurtigt som muligt. Han vil dybest set bare høre, om der er en bestemt slags RAM jeg vil have tilbage, eller om de skal skaffe et par Dane-Elec igen. Kewl! Eftersom jeg egetlig bare vil have en virkende computer så hurtigt som muligt, så tog jeg de RAM, som de hurtigst kunne skaffe. Det bliver spændende at se, hvad for nogle RAM jeg får - og om de virker :)
--
-Powered by 75% alcohol, 15% stupidity, 6% luck, 3.5% fur and 0.5% Killer Whale. -Khaine is a fax machine that rotates at high speed, tells you when people are lying and smells a bit funny.
#17
L00t
Supporter Aspirant
20-10-2003 16:57

Rapporter til Admin
#15 SHG plejer at svejse RAM ind i samme pose, men svejser et mellemrum imellem dem så de ikke rører hinanden. Andre butikker folder posen en enkelt gang om 1. stang, og lægger så 2. stang ned oveni - så de stadig ikke rører. Kender ikke nogen butikker som lægger 2 RAM-stænger i seperate poser (spild) ;o)
--
En drøm i opfyldelse http://krearte.dk[...]
#18
Arsel!
Gæst
20-10-2003 17:49

Rapporter til Admin
Hvis de ikke giver dig den sidste ram-blok... så lav jiu-jitsu på dem! Så skal den nok komme :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#19
uniQue
Ultra Supporter
25-10-2003 17:37

Rapporter til Admin
Hvad så har du så fået rammene?
--
Brug for hjælp til LEKTIER? Besøg min side: http://www.studie.friserverplads.dk[...]
#20
Benz
Giga Supporter
25-10-2003 17:49

Rapporter til Admin
#17 De steder jeg har købt mine ram stænger (sidst var ved SHG), har de alle pånær 1 gang været plomberet i en antistatisk pose fra fabrikken. De sidste Kingston HyperX jeg købe ved SHG, var da også i en plastic æske - plomberet igen. Ville da ikke have for meget tiltro, når de ikke er plomberet. Ram er jo som bekendt meget følsomme overfor for statisk elektricitet.
--
Der er intet som duften af ny computer....!!
#21
supra
Semi Supporter
25-10-2003 18:05

Rapporter til Admin
#20 - i teorien er det jo fuldstændig underordnet om de er i en plomberet æske/pose eller ej, da der jo altid er 2 års reklamationsret fra den dato man køber dem (plus den garanti som producenten nu end måtte yde)... :)
--
Temperatur log for min P4 [email protected] GHz 800FSB http://www.toyotasupra.dk[...] http://service.futuremark.com[...]
#22
Khaine
Mega Supporter
02-11-2003 20:43

Rapporter til Admin
Her er endnu en update: Jeg modtog 2x256MB Dane-Elec RAM omkirng d. 22/10, men kunne stadig ikke få sparket liv i computeren. Den kunne nå til at detecte RAM under post, hvor den så stoppede og startede forfra i en uendelig løkke af ondskab. Jeg ringede til shg og foreslog at sende rammene tilbage og købe et nyt bundkort og nye RAM. Det var ikke noget problem, og i tirsdags fik jeg sendt rammene til shg. Torsdag bliver jeg ringet op, og jeg får bestilt et IC7 og 2x Corsair 256MB DDR4000 RAM. Hurra! Mit nye hardware kom i går lørdag, og fuld af forventning får jeg pakket mit bundkort ud. Da jeg når til at tage bundkortet ud af antistatic-posen falder der en lille dims ud af posen. Det viser sig at være en af låsemekanismerne til rammene, hvorved jeg ikke kan bruge en af RAM-soklerne. Derudover mangler der bagpladen, som skal dække ved bl.a. USB-portene, en SATA til IDE adapter og et af SATA-kablerne lå i løs vægt uden for sin pose. Bundkortet er i øvrigt brugt, da der sidder en del støv i Northbridge-køleren og på bagsiden af kortet. Resten af dagen bliver brugt på at vurdere ventetiden på et nyt bundkort kontra manglerne ved IC7'et. Da jeg har været uden min computer i nogen tid beslutter jeg at prøve lykken med bundkortet. Jeg sætter alle ledninger osv. i, trykker på power og ... maskinen starter! Lykken stopper dog snart, da jeg får en blå skærm under boot af Windows2000. Det er dog ikke den store katastrofe, da jeg stadig har Windows98. Da jeg i 98 når til at installere de nye bundkortdrivere får jeg dog en BSOD. Jeg vil helst ikke miste alle mine dokumenter, så jeg tager min harddisk ud af min computer, sætter den tilbage i vores Dell, kopierer mine foretrukne, dokumenter osv, tager harddisken ud af Dell'en, sætter den tilbage i maskinen, formatterer, går i gang med at installere Win98 og - får blå skærm under installationen. Almindeligvis ikke et særlig godt tegn... I et forsøg på i det mindste at få et virkende operativsystem tager jeg alle indstikskort ud på nær grafikkortet, formatterer og installerer Windows på ny. Denne gang når jeg lidt længere, men ikke nær noget brugbart. Efter at have kæmpet med det i ca. 6 timer går jeg i seng, fast besluttet på at få skidtet til at virke dagen efter. I dag søndag får jeg fat på the688, som jeg tager ud til først på eftermiddagen. Først skifter vi RAM, så jeg kører lidt med hans Kingston. Det lader til at virke - i ca. 5 minutter, hvorefter en BSOD gør en ende på forhåbningerne. Først på dette tidspunkt kommer den indlysende løsning til mig: Mere strøm! Som enhver halv-garvet overclocker ved jeg, at mange problemer kan overkommes med højere spænding. CPU og RAM får lidt ekstra saft, computeren bootes, og ... går ned efter omtrent 5 minutter. IC7'et skiftes ud med at Asus P4C-800 Deluxe, og igen får jeg BSOD's og spontane reboots både under installation og efter højst 2 minutter i Windows. Her søndag aften ved jeg stadig ikke, hvad der er galt. Abits globale hjemmeside siger, at kortet understøtter 400, 533 og 800MHz, processorer, shg og Abits amerikanske side siger, at kun 533 og 800MHz understøttes. Dette kunne måske nok have noget at sige (kommentarer og forslag modtages gerne). Den umiddelbare plan lyder på at sende bundkortet tilbage til shg. Dets stand ved leveringen er under al kritik, og det faktum, at det ikke virkede i the688's computer er motivation nok til ikke at holde på det længere end højst nødvendigt. I morgen vil jeg så ringe til shg; Gå tilbage til start, indkasser ikke 400kr... suk.
--
-Powered by 75% alcohol, 15% stupidity, 6% luck, 3.5% fur and 0.5% Killer Whale. -Khaine is a fax machine that rotates at high speed, tells you when people are lying and smells a bit funny.
#23
SonOfSatan
Super Supporter
02-11-2003 21:15

Rapporter til Admin
Khaine... kan desværre ikke hjælpe dig med dit problem :( Har siddet og læst hele tråden igennem, og jeg kan kun sige: Det er virkelig synd for dig! Havde selv samme tur med mit nuværdende bundkort, som første virkede efter 3 måneder :S Jeg ved hvor surt det er, det er ikke skide skægt... håber det kommer til at virke, og held og lykke med det :) m.v.h SonOfSatan
--
>ASUS P4C800, P4 [email protected] Ghz, Kingston 512 Mb PC3500 Ram, Creative GeForce 4 TI 4600, WD 80Gb<
#24
TigerDyr88
Ultra Supporter
02-11-2003 21:42

Rapporter til Admin
Fuck du har ikke heldet med dig... Føler med dig... Håber på at du for det til at virke
--
EPoX 8RDA+ vdd @ 1,9v | AMD XP2500+ 11,5*220=2530MHz 1,9V | 2x256mb Corsair PC3200 | Vandkøling på CPU, Chipset og GFX | Cheiftec FullTower Black | R9700 np 275/270 @ 380/298 | Antec 430W PSU |
#25
Khaine
Mega Supporter
02-11-2003 21:51

Rapporter til Admin
Thx. Jeg tror næsten, at jeg går tilbage til rødderne og købe 2x256 PC800 RD-RAM. Det er langsommere, men det virker. Jeg lægger løbende indlæg ind indtil sagen er løst ... bare for at kunne holde styr på det hele.
--
-Powered by 75% alcohol, 15% stupidity, 6% luck, 3.5% fur and 0.5% Killer Whale. -Khaine is a fax machine that rotates at high speed, tells you when people are lying and smells a bit funny.
#26
[]Sweeper
Moderator
02-11-2003 22:01

Rapporter til Admin
Khaine... I mangel af andet siger du self bare til hvis et personligt fremmøde ved SHG er tiltrængt... er intet prob for mig at smutte forbi dem. Kom til at tænke på... DIN maskine crasher.... the688's maskine crasher... KUNNE det skyldes Win98? *G*
--
What doesnt kill you, makes you stronger http://www.bodymod.dk[...] Freelance hitma.... øøøøøh kok i FFHAU
#27
Psycho Zone
Elitebruger
02-11-2003 22:03

Rapporter til Admin
Ja, håber du for det til at virke hurtigt..
--
#28
b4me
Maxi Supporter
02-11-2003 22:35

Rapporter til Admin
er der mange sorte katte på din vej eller er det bare stiger :$
--
"Jeg forbeholder mig ret til til tryk fejl"© "Hvis hjernen ikke kan, kan en hammer" B4Me™ OC er en nød vendighed ikke en LEG
#29
Benz
Giga Supporter
02-11-2003 23:40

Rapporter til Admin
Har du evt prøvet at skifte PSU'en ud med en anden ??
--
Der er intet som duften af ny computer....!!
#30
soee
Bruger Aspirant
02-11-2003 23:45

Rapporter til Admin
Har os haft problemer med dem... En vare vare "gul" altså den var ikke på lager... Jeg bestilte den dog alligevel, og var frisk på at vente den tid det ville ta... Der er her snak om 512mb kingston pc 2700... Det stod på min ordrebekræftelse at det var dem jeg havde bestilt, fik senere en påmindelse fra deres mailrobot om at en vare ikke var på lager og at pakken ville blive sendt om 4-5 dage... okay, meget fair jeg venter de 4-5 dage... Den 4. dag (dagen inden pakken sku modtages) fik jeg en forsendelses bekræftelse på at det hele nu var vældigt og var sendt afsted... Problemet var så bare at de havde rettet i min ordrebekræftelse så der nu stod et helt andet mærke end kingston, syntes selv det er pisse uforskammet af dem at sende noget helt andet en man har bestilt pga de ik lige havde det på lager...
--
hephey #ThyStars @ qnet.org / www.ThyStars.dk[...]
#31
RJ-JeNsEn
Semibruger
03-11-2003 00:07

Rapporter til Admin
Føler med dig Khaine, jeg har selv haft problemer med shg.. :(
--
Intel Celeron [email protected] // 256 Mb.DDR Ram PC2100 // Sapphire Ati Radeon 9600 Pro Fireblade 128 Mb // Seagate 120 Gb // Soltek Motherboard
#32
JaffaFO
Monster Supporter
03-11-2003 04:40

Rapporter til Admin
Jeg har da kun haft gode oplevelser ved SHG undtagen en gang... Jeg købte en computer ved dem og fik dem til at sætte alt sammen. Da jeg fik computeren var CPU køleren et stort monster til en Volcano 9+ var faldet af og ned på mobo'et, men der var ingen synlige skader så jeg smækkede den bare på igen. Har så haft computeren i over ½ år uden problemer... :)
--
http://www.tomo.dk[...] glæder mig til CM0304.. Are Sie SÅ happy Thomcat und McButt?.. :)
#33
JaffaFO
Monster Supporter
03-11-2003 04:41

Rapporter til Admin
BTW Så ringede jeg ind til SHG og forklarede dem om køleren.. og jeg fik så tilbudt ny køler og MOBO... såe.. men jeg afslog da det hele virkede fint..
--
http://www.tomo.dk[...] glæder mig til CM0304.. Are Sie SÅ happy Thomcat und McButt?.. :)
#34
Paranoid
Megabruger
03-11-2003 06:56

Rapporter til Admin
Jeg har oxo selv handlet en del fra SHG.dk, både nå¨r jeg har skulle købe hjem til mine venner der skal have hjælp og til mig selv... Den eneste gang jeg har oplevet nogle problemer med en vare fra dem var da jeg gik fra AMD og over til P4 hvor jeg købte bundkort og ram ved dem... Det bundkort jeg fik havede oxo været brugt og det ville heller ikke noget som helst, jeg var ikke så heldig og have win 98 på min comp så det var i gang med og formatere, hvor jeg får BSOD og den bliver ved med det... Til sidst ender det så med jeg ringer ind til dem hvor de beder mig om og oprette en RMA og sende det ind... Under en uge efter der modtog jeg et sprit nyt (bedre) bundkort, og jeg har ikke haft problemer siden den gang.... Det bundkort der var probs med var et soltek 85ERV og det jeg fik tilbage er et soltek 85ERV-2
--
SOLTEK 85ERV-2, 2,4 INTEL P4, 512 MB PC2700, GEFORCE4 TI4200 128 MB, Thermaltake Xaser 2 sølv. Vandkøling [EN P4 I SIN COMP ER BEDRE END 10 AMD´S PÅ SIT TAG]
#35
Aceman
Mega Supporter
03-11-2003 06:58

Rapporter til Admin
Jeg har altid haft gode erfaringer med shg, og her i sidste uge sendte jeg mit Point of view gf4 ti4200 til rma, og de mig istedet et msi gf4 ti4800se 2 dage senere, men de har sendt det til en forkert adresse, så jeg har ingen ide om hvornår jeg får mit gfx, snøft....
--
Ja, jeg er glad for min nye skærm - porno på 20 "
#36
johans.m
Mega Supporter
03-11-2003 07:40

Rapporter til Admin
Helt ærligt! I sidder og skriver i en 1 mdr. gammel tråd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
--
#37
Khaine
Mega Supporter
07-11-2003 01:36

Rapporter til Admin
#36 Ja, for den er stadig aktuel (i det mindste for mit vedkommende). Dit indlæg siger vist mere om dig end du bryder dig om. Anyway, så kan jeg efterhånden se en ende på elendigheden. Jeg sender i morgen mit bundkort tilbage til shg til refundering, og rammene har jeg solgt videre. I stedet bestilte jeg 2x256MB Kingston RD-RAM fra Midt-Data, som kom i eftermiddags. De blev i øvrigt bestilt i fredags. Nu sidder jeg så langt om længe med en virkende computer, med stort set samme slags RAM som jeg startede med. Det eneste, der nu mangler er at få refunderet det hærgede IC7. Hvis der er bare en smule retfærdighed til, så forløber dette uden problemer ... Der går nok nogen tid, før jeg vil skifte mere hardware ud :)
--
-Powered by 75% alcohol, 15% stupidity, 6% luck, 3.5% fur and 0.5% Killer Whale. -Khaine is a fax machine that rotates at high speed, tells you when people are lying and smells a bit funny.
#38
Pink-Bear
Elitebruger
07-11-2003 06:45

Rapporter til Admin
#37 jeg har lige været inde i lignende problemer... Måtte også leve uden en computer i en måneds tid!!! Men endelig har jeg fået en ny op at køre!
--
Pink-Bear's computer: P4 northwood 2 2,4 ghz fsb 533, 768 mb ddr pc2700, 40 gb fluid 7400 rpm + 19 gb maxtor, Asus GeForce 4 ti4400, Asus bundkort, 300 watt psu.
#39
Mr.BooBoo
Giga Supporter
07-11-2003 09:52

Rapporter til Admin
jeg ville tage ned i butikken og finde et tidspunkt hvor der er fyldt i butikken og så gå der ind og skabe mig total vildt og at være blevet snydt.... Så er de jo nød til at føje dig for ikke alle de 200 mennesker der nu er i butikken skal gå uden at købe noget
--
SÅ sig dog tak for hjælpen !!! http://wos-to.dyndns.dk[...] http://www.thy-katte.dk[...]
#40
Mr.BooBoo
Giga Supporter
07-11-2003 09:55

Rapporter til Admin
#0 iøvrigt kan du jo skrive din historie til http://www.boykot.dk[...]
--
SÅ sig dog tak for hjælpen !!! http://wos-to.dyndns.dk[...] http://www.thy-katte.dk[...]
#41
kolkilk
Gæst
28-01-2006 19:23

Rapporter til Admin
har købt ny com for 7000 kr hos shg først får jeg en masser forkerte dele med hjem bag efter da det er blevet byttede får jeg nogle defekte dele med hjem... de blev også byttede så fik jeg et motherboard som så fint ud.. da jeg havde samlede det hele (alle delene ram,cpu osv osv) finder jeg ud af at ram slottede er i stykker og har smadrede nogle gamle ram til 500 kr kan ikke kontakte shg før mandag og har ingen com surt eller surt en hel weekede spilt på deres lort... gider ikke handle hos shg mere.. og kan højestesandsynligvis ikke få mine penge igen. SHG = SHIT HITS GUYS Rasmus alias kolklik
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#42
Grisehandlernes_søn
Ultrabruger
29-01-2006 01:58

Rapporter til Admin
Flot og oppe en tråd der er 2½ år gammel...nice Jens doh
--
http://bf2s.com[...]
#43
AthlonXP
Superbruger
29-01-2006 16:47

Rapporter til Admin
Her sidder jeg og læser ALT det her.. så når jeg kommer herned opdager jeg frøst at den er 3 år gammel. Ihh! pisse ireterrende!!
--
Nogen gange får jeg en forfærdelig trang til får.

Opret svar til indlægget: Problemer ved handel m. shg

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE