Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

ProShop Erfaringer

Af Monsterbruger Slettetbruger3072 | 27-11-2017 09:23 | 3305 visninger | 47 svar, hop til seneste
Hej HoL'er Del jeres erfaringer omkring ProShop, både gode og dårlige. :) Vil gerne høre fra alle forskellige vinkler, for nysgerrighedens skyld. Så jeg har rigtig mange dårlige erfaringer med ProShop men også nogle gode men i længere sigt betyder det intet og har intet formål. Nu fordeler jeg gode og dårlige erfaringer. Dårlige: - Mange af deres medarbejder virker flabede over telefonen, det drejer sig om når man vil høre status omkring sit produkt eller har brug for vejledning til køb (rookie mistake). - Har købt for over 30 tusind kroner derinde og da et vand køler system sprøjtede vand på hele hardwaren efter blot 4 dage efter købet, gad de ikke gøre en skid og fik at vide sku vare sende til RMA (Så på den måde de kan få luskede "tekniker" til og gøre sådan at pumpe fejl var min skyld). Men efter fik smidt køleren ud af skralderen dvs 899,- brændt af, fik kontaktede dem og de sagde at jeg blot ku få penge tilbage hvis sendte ind under fortrydelses ret... Hvad fanden, i afviste alt mht fortrydelsesret 2 dage før. - Køb indbo forsikring der også dækker elektronik, for ProShop vil gøre alt for spare en øre. Overvej om du nok ikke vil hellere give 50-100 ekstra hos Komplett og få et nyt produkt eller hurtig løsning smertefrit eller en ordenlig reperation af ægte eksperter. - De lover FOR MEGET. Sender dem besked: "Så i fik ikke nået og pakke alle pakker og sendt dem afsted i løbet af weekenden?" så svare de "Det fik vi gjort, vi fik pakket og sendt alle pakker afsted." Så oplyser jeg ordre nummeret som var bestilt siden fredags "Din pakke er igang med og pakkes, du burde få pakken inorgen." Forhelvede... om der går 1 År så sig det dog, så skal jeg nok forblive som kunde hos jer hvis i stopper med og love for meget. Der flere negative ting. Men her er positive ting. Gode ting: - Hurtig levering, for det meste dag-til-dag levering. - Lidt billigere end andre NOGEN gange. Stjerner fra mig 2/5 Hvad har i af erfaringer?:)
--
#1
elfmatw
Junior Supporter
27-11-2017 10:00

Rapporter til Admin
Min opfattelse er også at de både lyver og er flabede når man spørger ind til sin ordre. Jeg har også forhørt mig på en forsendelse som ikke kom inden for den lovede tidsramme, men ih nej, den var da afsendt den og den dato. Da jeg så modtager pakken 9 dage efter bestillingen, kan jeg så se på labelen at den først var udskrevet samme dag som jeg skrev til dem i supporten. Løgn og latin, så sig dog sandheden, det er da for pinligt.. Jeg har handlet der 3 gange, jeg har aldrig haft problemer med mit produkt, heldigvis, for så har jeg ikke haft brug for at RMA. Umiddelbart vil jeg hellere betale lidt ekstra og så få den gode service jeg altid har fået hos eksempelvis Komplett.
--
#2
PeterHD
Maxibruger
27-11-2017 10:03

Rapporter til Admin
Har kun gode erfaringer fra århus afdelingen. Altid venlige og hjælpsomme.
--
ASUS PG278QR 27" - GTX1080 8GB - i7 7700K - 16GB RAM 3200Mhz - 240GB SSD - 500GB SSD - 2TB HDD
#3
hardujuu
Juniorbruger
27-11-2017 10:19

Rapporter til Admin
ProShop er altid min første "Go to" pusher når jeg skal købe noget nyt hardware. Har kun haft gode episoder med dem og de pisse gode til at håndtere RMA sager i mit tilfælde. Skal ikke kæmpe med dem eller noget, de sender blot nyt retur og lynhurtig service.
--
#4
myR_
Elitebruger
27-11-2017 10:20

Rapporter til Admin
Lyder mere som en brokke-tråd end en reel tråd hvor du søger erfaringer :)!
--
#5
Mattii
Ultra Nørd
27-11-2017 10:23

Rapporter til Admin
Har kun gode erfaringer med den i København. De har altid sindsyg hurtig levering. Men har dog aldrig haft brug for deres RMA eller "hjælp".
--
#6
myR_
Elitebruger
27-11-2017 10:26

Rapporter til Admin
Har købt derinde for 60.000 kr. ca. og har aldrig haft et problem :)! Har været kunde i små 10 år
--
#7
MadsFerguson
Ultra Supporter
27-11-2017 10:33

Rapporter til Admin
Jeg har været kunde hos dem i mange mange år, 10+ vil jeg tro. Jeg har haft gode erfaringer med køb og forsendelse, RMA sager har været en kedelig oplevelse med flere måneders forhaling osv.
--
-- Drifter og udvikler 24/7 Datacenter operations om dagen, er supermand om aftenen.
#8
Thomas
BOFH
27-11-2017 10:41

Rapporter til Admin
Nu har jeg læst dit indlæg flere gange og jeg forstår simpelthen ikke hvad du skriver. Især den med vandkølere er totalt sort snak. Det lyder somom at du forventer at de blot sender en køler til dig uden videre.
--
Hilsen Thomas Chefredaktør på HardwareOnline.dk
#9
MDietz
Mega Nørd
27-11-2017 10:45

Rapporter til Admin
#brok ? Jeg har gennem tiden handlet for omkring 200.000 gennem proshop uden at opleve negativt. RMA er forløbet hurtigt og smertefrit, hver gang ombyttet til ny vare. Det skal siges at jeg udelukkende har købt komponenter og grej - ikke noget med at snakke med dem eller søge råd/vejledning.
--
Worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubblegum.
#10
Sofacykel
Semi Supporter
27-11-2017 10:46

Rapporter til Admin
"da et vand køler system sprøjtede vand på hele hardwaren efter blot 4 dage efter købet, gad de ikke gøre en skid og fik at vide sku vare sende til RMA (Så på den måde de kan få luskede "tekniker" til og gøre sådan at pumpe fejl var min skyld)." Øøøøhhh hvad? Et defekt produkt skal da til RMA, altid...
--
Desktop: i7 4790K, GTX 1070QS, 16GB, Xonar Essence STX Laptop: i7 3610QM, GTX 675M, 8GB, Xonar U3 Fine systemer, haps!
#11
Rasmus12345
Bruger Aspirant
27-11-2017 10:54

Rapporter til Admin
#0 Når du køber noget som går i stykker, og du ikke vil sende det ind til dem fordi du antager de vil "fuske", så det bliver din skyld at det ikke virkede som forventet - Så er der da noget galt med dig! Hvis du ikke har større tillid til Proshop, så køb dog et andet sted! Jeg har brugt dem igennem mange år og jeg har aldrig oplevet noget skidt. Købte et amd gfx som jeg ikke mente virkede i min pc. Jeg sendte til RMA og deres teknikker brugte en masse tid på at teste det, og det spillede 100%. Det var min egen pc der øffede, men jeg kom da aldrig til at betale for den RMA som var en fejl 40 - Det syntes jeg er flot service. Jeg købte et Das Keyboard i Århus for 2 måneder siden ca, og ham jeg snakkede med var da super flink, og der var ingen sur tone over jeg kom 2 min i lukketid :)
--
#12
Slettetbruger3072
Monsterbruger
27-11-2017 11:01

Rapporter til Admin
Skal lige pointere EN ting. Der intet brok og ønsker ikke ny produkt jeg er økonomisk stabil heldigvis. Så det blot erfaringer folk skal have lov til og dele, om det er positivt eller negativt. Føler du at tråden er brok så du sku ikke moden nok. :) P.s at nævne hvor mange penge er brugt på en virksomhed, det dummeste mod argument. Jeg kan dog simpelt sige brugte 30K på Proshop, 70k Komplett og 13K DustinHome og 10K Pc-lager. Min tråd og indlæg omhandler ingen markedsførings stunts eller brok. :)
--
Sidst redigeret 27-11-2017 11:03
#13
Mazies
Junior Supporter
27-11-2017 11:35

Rapporter til Admin
#12 Du lister din oplevelse med vandkøleren som noget negativt, men som flere pointerer, det virker som om du ikke ville sende den ind, fordi du så mente de ville fuske og sige det var din skyld? Det er da på ingen mulig måde negativt at de vil følge standard procedure... Glemte lige at tilføje, når jeg køber IT, er det typisk ved BJ Trading, Komplett og Proshop, aldrig har problemer med nogen af dem.
--
I5-6600K, eVGA GTX1070 FTW, MSI Z170A Krait Gaming x3, 16 GB Corsair Vengeance LED 3200 MHz, Samsung 850 EVO 500 GB, eVGA SuperNOVA 650 G2, NZXT H440
--
Sidst redigeret 27-11-2017 11:36
#14
hashishh
Monsterbruger
27-11-2017 11:42

Rapporter til Admin
Du skriver selv ''rookie mistake'' Jeg er glad og tilfreds proshop kunde. Og jeg vil fortsat handle der selvom du har haft en dårlig oplevelse ;) Ingen er perfekte, det er er du heller ikke. Alle laver fejl, det gør du også. God mandag.
--
#15
Slettetbruger3072
Monsterbruger
27-11-2017 12:04

Rapporter til Admin
#13 #14 :)
--
#16
Mazies
Junior Supporter
27-11-2017 12:27

Rapporter til Admin
#15 Ikke rigtigt noget svar...
--
I5-6600K, eVGA GTX1070 FTW, MSI Z170A Krait Gaming x3, 16 GB Corsair Vengeance LED 3200 MHz, Samsung 850 EVO 500 GB, eVGA SuperNOVA 650 G2, NZXT H440
#17
Splint
Nørd Aspirant
27-11-2017 12:32

Rapporter til Admin
Det eneste positive jeg har at sige om Proshop, er, at de leverer hurtigt. Jeg kommer personligt aldrig til at handle i den biks igen.
--
#18
Defterdar
Monsterbruger
27-11-2017 12:51

Rapporter til Admin
#12 Hvor mange penge folk har smidt, det er da forholdvist relevant ? Jeg kan også sige at jeg har været kunde hos dem i 10 år... og efterfølgende sige at jeg købte for 20,- i 2007 og små 250,- her i sommers. Det giver et super skævt billede, kontra at folk lige disker op med om de har spenderet 100,- eller 10.000,- Personligt har jeg nok lagt små 20-30k hos Proshop - Ingen problemer oplevet. Jeg har dog personligt afhentet 95% af mine vare hos dem, fremfor at få det tilsendt. Én enkelt RMA hos dem som ligeledes gik 100% smertefrit.
--
#19
Slettetbruger3072
Monsterbruger
27-11-2017 13:33

Rapporter til Admin
#16 Nej, det fordi jeg ikke ved hvad jeg skal svare på når har pointeret det blot erfarings deling. I indlægget, er det mine ord og mine erfaringer, har andre haft positive oplevelser så del gerne, det ikke fordi jeg vil boycotte virksomheden, da jeg går udfra de ting vil ændre sig med andre personale eller lign. :) Det ikke en shit-storm der skal dannes, men blot mine personlige ord/meninger/holdninger/oplevelser, når folk hiver fat i Vandkølingen RMA sag, så der altså mange ting bag det, jeg smed det ud og pengene gik i vasken, mit valg mine penge der røg ud, men kort sagt så det fordi sendte 4 ting til RMA før 1 blev erstattet 3 blev afvist RMA hvor jeg blev beskyldt for ødelæggelsen, så jeg holdt op med og sende til RMA hvor det også mig der skal hæfte for fragt og emballage osv, det gad jeg så ikke men lads nu ligge det i hylden. :)
--
Sidst redigeret 27-11-2017 13:34
#20
DaddyeN
Semi Supporter
27-11-2017 14:31

Rapporter til Admin
Jeg har gode erfaringer med proshop. Har selv købt en smule derfra. Har sendt 1 RMA sag ind og det var en vare som jeg havde købt af en anden person. Der gik nogle dage også ringede jeg for at spørge ind til det, så sagde de at de ikke kunne få det til at virke (bundkort), så jeg fik pengene tilbage som stod på fakturaen også købte jeg samme bundkort hos Proshop til mindre end hvad jeg havde fået tilbage, så det var fedt! Det var dog kun 50kr eller sådan noget i den dur. Men stadig penge!
--
Lenovo T440 m. Touchskærm som kører D3 på de VILDESTE lave settings....
#21
benjamin7
Elitebruger
27-11-2017 14:44

Rapporter til Admin
Smidt ca 2 mil derinde... Altid fået en fornuftig behandling, og aldrig følt mig snydt på nogen måder, nået RMA kan være træls og skal igennem, bare tag den sidste sag var en Synology 1815+ hvor C2000 Cpuen futtede af, det ente med pengene tilbage efter knap 30 dage.... Men ikke nået at klage over herfra. 4,5/5
--
#22
Defterdar
Monsterbruger
27-11-2017 14:48

Rapporter til Admin
#20 ny garanti og en durum - det var sgu da en god dag :)
--
#23
DaddyeN
Semi Supporter
27-11-2017 14:50

Rapporter til Admin
#22 Jeg skal hvert fald ikke klage! :D
--
Lenovo T440 m. Touchskærm som kører D3 på de VILDESTE lave settings....
#24
kiksen1987
Supporter Aspirant
27-11-2017 15:03

Rapporter til Admin
Det eneste "problem" jeg har haft med proshop, var da jeg købte en ny skærm var safetysticker allerede i stykker, dvs jeg havde fået en returvarer uden at få discount. Hvilket jeg synes var lidt flabet da det var en ultrawidescreen til 6000kr. Skærmen har jeg stadig idag, og har ikke haft nogen problemer. Har bestilt masser af gange og fået varen sammedag / dagen efter nærmest hver gang. (Århus). Har haft flere RMA sager også hvilket alle er gået smertefrit. Support har jeg ikke rigtig brugt mig så meget af. Har skrevet få mails dertil hvor jeg altid har fået høfligt svar tilbage. Derved sagt handler jeg også hos Komplett når prisen er meget bedre. Plejer gerne ville betale lidt ekstra for at få min varer samme dag / dagen efter alt efter hvad det er. Også dem vi bruger ude på arbejdet hvor vi nærmest altid bestiller sammedags levering. ellers synes jeg https://www.trustpilot.com[...] giver et godt billede af dem. Der er altid træls RMA sager, hvor det i nogle tilfælde nok har været sin egen skyld.
--
Yep
#25
totaltoktype
Ny på siden
27-11-2017 16:13

Rapporter til Admin
Generelt billige og super hurtige. Haf tfor det meste oplevet udemærket service, men fuck hvor er de tirriterende at de ikke ahr poser i dere spick up point og har også oplevet flabet kundeservice med godt med attitude.
--
#26
hashishh
Monsterbruger
27-11-2017 16:53

Rapporter til Admin
Jeg er overbevist om at der er flere kunder som er tilfredse og glade for proshop, end der er folk med negative ting :) Brug trustpilot hvis du oplever dårlig behandling, og ikke facebook eller HOL. Her kommer de ikke og rækker hånden ud. Skriver du derimod din historie på deres trustpilot velformuleret, så skal du bare se løjer.
--
#27
Yenko
Megabruger
27-11-2017 17:02

Rapporter til Admin
Jeg har kun godt at sige om Proshop, har handlet der i ca 5 år uden problemer, jeg har haft en RMA sag på et bundkort hos dem og det gik smerte frit og hurtigt. Jeg fik nyt bundkort med hjem samme dag som jeg afleverede det gamle til RMA. Ud over dem bruger jeg Komplett
--
#28
micbanand
Nørd
27-11-2017 17:20

Rapporter til Admin
Har heller intet dårligt at sige om Proshop. RMA på en bærbar. gik smertefrit.
--
Anbefaler klart Avast free til privatbrug. Godt og nemt! Kan hentes lige her. http://www.avast.com[...]
#29
kikophil
Mega Supporter
27-11-2017 17:41

Rapporter til Admin
Hmm. selv er jeg spændt på, om Proshop kan tænke lidt ud af RMA boksen, da jeg i forløbne uge har købt/samlet en komplet pc til min søns Belgiske ven, der er på besøg. En EVO 212 køler havde en fabriksfejl på en af skruerne monteret til bagpladen. Jeg havde så heldigvis en ældre evo 212 model liggende med en anden bagplade, der kunne monteres sammen med hans køler, der også er anderledes end min model. Fyren er jo netop kommet til danmark for, at kunne spille med vennerne :) Nu kan jeg så selvf. ikke rigtig skille hans pc ad for at samle hele kølerpakken igen og sende den til rma, så har spurgt kundeservice om en løsning. Egentlig er det jo bare at sende den defekte bagplade/skrue til Proshop, og de sender mig en ny do - samt efterfølgende samler/returnerer den defekte komplette køler til evt. leverandør. Og jaja et mindre økonomisk problem, men er alligevel spændt på om de er villige til at løse det. Knægten bliver i hvert fald glad, da jeg smider et gtx 1060 6gb. ind i systemet (uden han ved det) når vi sender pcèn ned til ham. Sådan en pc under 20 kg. koster forøvrigt ca. 350 kroner med GLS - hvis nogen skulle tænke på dèt :) Har forøvrigt selv købt for en del tusser over årene, men må da pointere, at uanset man har købt for 1000 eller 100000 vil ethvert tab oplevet som dårlig service kunne føles lige så øv!. Ens personlige gemyt samt økonomiske situation vil i så tilfælde selvf. gøre sit til størrelsen af skuffelsen. Men indtil nu intet minus herfra. Et plus må være, at der er levering fra jylland til København fra dag til dag, hvilket jeg foretrækker, da det vel er deres egen interne transport, der helt sikkert er bedre til behandlingen af pakkerne end øvrige distributionsselskaber!.. Gad egentlig godt vide, om nogen på noget tidspunkt har fået ødelagte pakker udleveret fra deres pick up point?..
--
#30
hashishh
Monsterbruger
27-11-2017 17:54

Rapporter til Admin
#29 de gange jeg har sendt med GLS har kilo været lige meget, de har gået mere op i hvilke mål den kasse jeg kom med havde. Jeg sendte en hel komplet pc afsted i en kabinet kasse, til omkring 100kr. Mener faktisk det blev under 100kr :D
--
#31
kikophil
Mega Supporter
27-11-2017 18:10

Rapporter til Admin
#30 - ok :) Nu skal den så til Belgien med gls, da den nok ellers bliver lidt besværlig for den unge fyr at ha` med i flyet oven i hans øvrige bagage. GLS har så en max. grænse på de 20 kg. samt en størrelsesbegrænsning der vist var på max. 3 meter på nogle af længderne, så det sidste kan den sagtens komme ind under :) Desværre var forsikringen vist på max. 4500 kr. så den skulle gerne hel derned, og ifølge hvad han fortæller er levringen til hans belgiske adresse endnu mere risikofyldt end herhjemme. Pakker med glaslamper mærket forsigtigt bliver smidt over et 3 meter højt hegn osv. uf bad :) Så jeg drillede ham med, at han sku nok rendte frem og tilbage med spredte arme for, at gribe pcèn når den kom flyvende over hehe..
--
Sidst redigeret 27-11-2017 18:11
#32
Slæden
Elitebruger
27-11-2017 18:16

Rapporter til Admin
jeg har handlet både hos proshop, og tidligere SHG, siden de boede nede ved Åhavevej Jeg har sikkert også lagt over 200k der. Jeg har haft 2-3 rma sager, 1 var jeg ikke tilfreds med, men de 2 andre var ombytning uden brok. Ellers har jeg altid fået en fin service - før i tiden var der meget kompetent vejledning - nu sidde der som regel en blank konfirmand, der ikke ved en skid om hardware eller software. Men jeg er gennemgående glad for at handle der, før i tiden var det en no-brainer, men i dag er de sjældent de billigste (men det tager kun 20 minutter at hente noget der (og så sparer jeg jo også fragten))
--
#33
kikophil
Mega Supporter
27-11-2017 18:29

Rapporter til Admin
Til de der tænker over det negative i, at nævne negative ting (hehe) bør måske lige tænke over, at der er en grund til, at der sjældent bliver nævnt positive ting! De mest åbenlyse positive ting som forsendelses hastighed og problemfri RMA behandling omkring et givent problem, er vist allerede nævnt, men derudover vil jeg mene, at sager som min nævnte, der kun er en bett`ting, men går ud over alm. procedure, vil være en positiv ting - hvis de løser den. Andre har muligvis oplevet samme slags, der må høre ind under positiv indsats? Ingen gider vel efterhånden skrive, at deres liv nærmest blev reddet, da de bestilte og fik fremsendt varen helt uden problemer :) Disse problemfrie handler bør ikke høre ind under positive ting, da det må være standarten (0) midt imellem, for samtlige handler med samtlige varer..
--
#34
VintageMind
Bruger
28-11-2017 00:09

Rapporter til Admin
Tror #0 lavede denne tråd, blot for at lægge op til en gang "historiedelning". Folk, der handler derinde og er tilfredse, mumler op om "det så negativt det her!!!". Seriøst, læs dog hvad manden skriver i sit indlæg. Og forstå den. Gør da ligemeget om I har smidt en 10'er eller flere tusinde kr. Han spurgte om erfaringer, ikke folk der skal forsvare løs. Har selv handlet et par gange derinde og selvom jeg fik pengene igen for en defekt øretelefon, fik jeg en lidt besynderlig email om "at den skulle jeg da sende ind, for nu hvor du ikke kan få den til at virke". Handler personligt mere i fysiske butikker end på nettet.
--
#35
Slettetbruger3072
Monsterbruger
28-11-2017 00:25

Rapporter til Admin
#31 Sød historie med den belgiske knægt ! Det varmede mig sku ! :D <3 #34 Dejligt med noget forståelse. <3 :)
--
#36
VintageMind
Bruger
28-11-2017 03:26

Rapporter til Admin
#35 Godt at høre ! :) Nogle folk herinde er bare altid klar med pitchforks, fremfor at tage det lidt mindre seriøst og bare snakke om tingene :)
--
#37
Activity
Mega Nørd
28-11-2017 05:11

Rapporter til Admin
Ligegyldig tråd. Videre....
--
LG 55" SJ850V 15ms Input Xbox One X Scorpio Edition 1TB + 512GB SSD HP Zbook 14 G2 - i7 5600 -16GB - 512GB SSD - AMD FirePro
#38
Manz
Juniorbruger
28-11-2017 08:18

Rapporter til Admin
Har kun handlet hos proshop et par gange, men det har været TOTALT problem frit og med MEGET hurtig levering.
--
#39
gasolin
Guru
28-11-2017 14:25

Rapporter til Admin
Ingen problemer jeg for det jeg bestiller, hvis det kommer for sent er det post nords skyld Når chatten er åben så er der ikke kø og jeg for hjælp til det jeg spørger om,har jeg noget hardware som der er problemer med, så sender jeg det tilbage uden det koster mig noget og for det byttet (rma msi gtx 1080 gaming x coilwhine), bestiller man noget f.eks kl 20 på en hverdag kommer det dagen efter. Sidste år til jul havde de travlt så der kan være forsinkelser Har brugt proshop mere end alle andre steder
--
Sidst redigeret 28-11-2017 14:27
#40
GROSEN
Bruger Aspirant
28-11-2017 19:34

Rapporter til Admin
Har handlet i Proshop århus i 20 år og aldrig haft et problem. Har nok brugt 500K som privat person Men jeg vil dog sige at det er rigtigt at service er faldet over årenes løb. det var gode tider i Vestergade da Rasmus var ansat :) han levede for den butik (senere FONA) Personalet i Aarhus afdelingen består nu af meget unge mennesker der desværre ikke har faglig kompetance.. Et ældre ægtepar der ikke forstår bestillings systemet kan lukke hele butikken ned i 30-45 Min.. De sidste 2 gange jeg har været i butikken har jeg ventet 40-50 min begge gange fordi der var vrøvl med deres robot lager.. Ret useriøst.. Og personalet virkede til at være ret trætte af at skulle finde vare manuelt... Deres RMA afdeling er tilgengæld A+ dygtige folk som i mit tilfælde hvertfald bytter eller refundere med det samme :)
--
Mvh.
#41
VintageMind
Bruger
28-11-2017 20:07

Rapporter til Admin
#37 Så burde du nok lade være med at skrive og komme videre.
--
#42
proshopmedarbejderen
Gæst
28-11-2017 20:33

Rapporter til Admin
Jeg arbejder i proshop, i kunderservice. Spørg mig om anything, så skal jeg nok svare så godt jeg kan
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#43
kikophil
Mega Supporter
29-11-2017 19:48

Rapporter til Admin
Hmm.. jævnfør mit bett` problem i #29 med en defekt ting ved en Evo 212 køler, så har jeg i dag fået svar retur - at problemet bliver videreført til "Teknikken" Så nu venter jeg så på svar fra dem, og det er der jo intet i vejen med :) Meeen! Da den bett` Belgier pænt spurgte, om jeg ikke kunne flytte det 19+0 USB stik nede fra underste MB del og op til samme stik lige under det store 22/24 bens MB stik da det ledningsføringsmæssigt i hans øjne ville se bedre ud, så jeg, at 3 af de små pins var bøjede kraftigt (2 af dem helt i bund i dette stik - og derfor ubrugeligt - skide øv da han jo skal sendes hjem i morgen møg tidligt (der er jo en grund til, at hans rejse kun koster 18 euro hver vej til Belgien :)) Jeg syntes sku nok, at der var ugler i mosen, da jeg pakkede alle tingene ud. MB æsken var helt åben, og der var ingen brugsanvisning/fortegnelser over kortet, hvilket efterfølgende drillede noget, da der er mega dårlig/manglende afmærkninger/fortegnelser over de helt små "lortestik" fra frontkabinettet til MB MB :) Nå men det måtte vi så søge over nettet, hvilket heller ikke var helt let :) Da han så efterfølgende prøvede at registrere kortet, viste det sig, at det allerede var sket tidligere! Og så er det, at den superflinke knægt, der kommer helt til danmark for, at bruge sine småpenge (+ mine og min søns til hjælp ) og flere gange bare siger! Nå men så længe den bare kan køre, og jeg kan spille så er jeg glad - ja så bliver jeg sku noget harm - ikke bare på hans vegne :( Jeg kan så ikke sætte mig ind i, hvordan i andre ville ha` det i den situation, men jeg er sku noget trist ved, at skulle sende sådan en "defekt" pc til Belgien uanset hvor glad knægten er for, bare at kunne være sammen med/spille med vennerne i danmark!.. Jeg krymper desværre nu tæer af bare ærgrelse, da jeg hader at efterlade noget halvgjort, og da jeg har kørt på kraftige smertepiller mod rygsmerter (lorte ryg) for, at kunne hjælpe ham og min søn - der har betalt alt for hans ophold med bravour. Nå men det skal så ikke handle om mine problemer, men bare hvad "ting og situationer" bl.a. kan udvikle sig til :) Er så bange for, at denne situation sammenlagt giver et minus til Pro Shop, da returnering/fortrydelses/rma HW bør være 100% iorden før det bliver genudsendt til kunderne!.. Fortsat god aften og godnat, da jeg skal op kl. 03 for, at få ham pænt hjem til hans far (han har ingen mor) Nå men ikk` mere "tudefjæs" herfra :) Fortsat god aften Kim
--
#44
gasolin
Guru
29-11-2017 21:52

Rapporter til Admin
#42 Hvor mange gange kan man tillade sig at bytte et grafikkort pga coilwhine i forsøget på at få et helt coilwhine fri grafikkort?
--
#45
kikophil
Mega Supporter
02-12-2017 18:34

Rapporter til Admin
#44 - Hmm godt spørgsmål Gasolin - men mon ikke du først skal ha` en given forretning til først, at bruge tid på installering/aflytning/mandskabstid for, at tjecke/vurdere/prioritere problemet, da de fleste forretninger vist efterhånden via konkurrenceræset får sendt det meste HW retur lidt for hurtigt i forhold til kundernes "ønsker" om en problemfri vare :)
--
Sidst redigeret 02-12-2017 18:35
#46
NiceRag
Giga Supporter
02-12-2017 18:51

Rapporter til Admin
Har handlet hos dem i mange år... ca. 15 år vil jeg tro Jeg har ikke haft nogen væsentlige problemer med nogen produkter, og de få der har været (primært keyboards) har jeg fået krediteret uden problemer en enkelt harddisk skulle sendes til producenten, men så fik jeg bare en ny og opdateret udgave.. (reklamationsretten var udløbet men den havde 3 års garanti) Det eneste negative jeg kan sige er deres RMA betjening som oftest er foretaget af en surmulende gnavpotte der burde få et kursus i god kundebetjening. men han har da stadig foretaget krediteringer uden issues burde nok tilføje jeg har aldrig ringet til deres support og jeg har (med meget meget få undtagelser) altid købt mine produkter med afhentning. så foruden nogen kabler og lidt andet småting, kan jeg ikke kommentere på hvordan de sender ting med posten fx.
--
Sidst redigeret 02-12-2017 18:53
#47
kikophil
Mega Supporter
02-12-2017 19:13

Rapporter til Admin
Og en bett`tilføjelse til #43 vedr. MB problemer. Knægten blev sendt godt afsted til Belgien. Hans pc må så vente indtil yderligere MB problem er løst - hvilket min søn og jeg nu efter en del timers internetudforskning muligvis har!. Pcèn har problemer med al internetforbindelse - både med kabel og via mobilconnection, hvor sidstnævnte flere gange har fungeret nogenlunde i meget kort tid, og så gået helt kaput. Kabelforbindelsen kører max. på 2 kb/sec. og lukker ellers helt ned.. Nu har vi så efter 7 timers undersøgelser/tests fået liv igennem hurraaa - og håber så, at det fortsat virker senere, da tilstanden før har været nået - hvorefter skidtet gik tilbage til den ubrugelige tilstand - øv... Tror sku desværre, at det ikke kun er vores sælgere der har et problem med, at sende beskadiget HW for hurtigt rundt i systemet - men også (i langt højere gra) deres leverandører, der sender mangelfuldt HW ud til dem, der således sidder med den største "sorteper" der efterfølgende bliver sendt videre til vi kunder. Tingene burde derfor vendes om, således vi brugeres problemer endte oppe hos producenter/leverandører/investorer - således vores HW ikke længere var befængt med så mange konstante problemer allerede når vi køber dem - og efterfølgende !!!...
--
Sidst redigeret 02-12-2017 19:18

Opret svar til indlægget: ProShop Erfaringer

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE