Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Kosmetisk problem efter RMA

Af Ny på siden valcan | 26-01-2018 09:59 | 2162 visninger | 8 svar, hop til seneste
Hej godt folk =) Har lige haft min bærbar gennem en RMA sag, da det ene skærm hængsel var dårligt. https://www.proshop.dk[...] Nu er den så kommet tilbage, men der er et problem med de røde led-striber på skærmen. Man kan se hvide led pære bag den røde plastik og striben er derfor ikke så kraftig som den anden. Se evt. billede https://ibb.co[...] Er det noget, man selv kan rette op på? Er bevist om det kun er kosmetisk, men skulle man sælge sin pc en dag, vil det jo trække lidt fra prisen. =) Min andet spørgsmål; Jeg er i tvivl om. hvorvidt de har skiftet webcamet ud, eller om det kun er coveret der er skiftet. Fik en rapport på repratioenen der skrev; "Du kan se den aktuelle testrapport her: Følgende dele er blevet udskiftet: Camera LCD bezel LCD cover" Grunden til forvirringen er. Når jeg tjekker webcamet i enhedshåndtering, skriver den at driveren er fra 2006. og hvis jeg forsøger at opdater driveren, skriver pcen at det er den nyeste driver. Er der en måde at tjekke model nummer eller andet på webcamet i en bærbar? Samt hvilket webcam den originalt kom i computeren? Håber I kan hjælpe =) Go´ Weekend
--
#1
7430
Junior Nørd
26-01-2018 10:16

Rapporter til Admin
Havde smidt den retur.. Den er tydeligvis lavet af nogle amatører
--
jep jep
#2
S.A.R.G.E.
Megabruger
26-01-2018 10:38

Rapporter til Admin
Jeg har ondt af alle der køber ved ProShop/Merlin/Happii.
--
#3
ErikB
Bruger
26-01-2018 10:44

Rapporter til Admin
#2 hvorfor? :)
--
Søger 4790K/4770K og et air 540. Kontakt mig over pb.
#4
elfmatw
Junior Supporter
26-01-2018 11:05

Rapporter til Admin
Fortryder selv at jeg har købt grafikkort hos Proshop.. Mage til elendig service skal man fandme lede længe efter.
--
#5
Sven Bent
Monster Supporter
26-01-2018 14:18

Rapporter til Admin
Hvis du roder med det selv er det argumetnation for frakelades af garanti/reklamationsret send den tilbage til dem ig mind dem om det er en genrep fra deres tidliger reperation hvor de ikke har samlet den korrekt igen.. Hvis der saa er noget galt igen paa taler du dig reten til at returnere den.
--
Sven Bent - Dr. Diagnostic www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury
#6
valcan
Ny på siden
26-01-2018 15:59

Rapporter til Admin
ahh glemte, at nævne den er vundet i en konkurrence tilbage i 16. Jeg har dog købt den brugt, så ved ikke om de samme regler gælder ang. retur. Men vil da se om ikke de vil tage den ind igen og fikse det. =)
--
#7
ToFFo
Guru
26-01-2018 23:06

Rapporter til Admin
Der er blevet skiftet: Camera - Det er dit webcam LCD bezel - Plastic rammen der sidder rundt om skærmen som webcam "kigger" ud af. Se: http://screenrepairs.solidrockit.com[...] LCD cover - Bagsiden af skærmen, hvor fejlen er. Se: https://images-na.ssl-images-amazon.com[...] Eftersom den er vundet har du ingen reklamationsret (da du ikke har købt produktet), men der er selvfølgelig garanti på produktet, så Proshop er ikke forpligtede til at hjælpe dig. Det er IKKE Proshop der har lavet reparationen. Det er ASUS' svenske værksted LetMeRepair der har repareret den, og de er også en flok amatører. Det er så op til dig om du kan undvære den igen, for at få det lavet. Hvis altså de går med til at lave den. De kan jo sige at "sådan var den da vi fik den" og så er du på spanden, med mindre du har billeder af den hvor det ikke er tilfældet. Det kan godt være Proshop tager den ind. De sender den alligevel bare videre til ASUS værkstedet. Du kan også kontakte ASUS værkstedet selv på 3832 2943 - Så kan du høre dem ad om de vil have den ind. Så sparer du lidt tid af den vej. Fuck mand, det telefonnummer sidder stadig i fingrene efter 2 års arbejde hos Dustin. Der er så mange defekte ASUS og Lenovo (consumer) bærbarer som fejler xD
--
Nu uden signatur :O
#8
valcan
Ny på siden
27-01-2018 13:34

Rapporter til Admin
mange tak for al´jeres hjælp, vil lige overveje hvad jeg stiller op med den =)
--

Opret svar til indlægget: Kosmetisk problem efter RMA

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE