Hej venner,
Jeg er på udkig efter en APP (som overholder GDPR - Vores DPO siger at det bl.a. betyder at virksomheden ikke må have data hosted hos Amazon eller Google.) som vores teknikere kan bruge når de er på besøg hos kunder. Lige pt. bruger vi rigtig meget papir, som vi skanner ind når sagen er færdig som vi så digitaliserer på den måde. Vi vil gerne gøre hele den proces nemmere og digital fra starten af.
De forbereder besøg hjemmefra (indtaster nogle informationer ind i tjekskema), så det skal kunne håndtere kladder i et dynamisk miljø.
Når de er ude på besøg udfylder de videre på tjekskema, som skal kunne på en nem måde indeholde billeder eller video hvis det er nødvendigt.
Det er væsentligt at integrationen med vores andre systemer er nemt. Hvis systemet kan sende vores tjekskema videre digitalt fra app eller webplatform er det fint - det vigtigste er at det er nemt for vores teknikere som ikke er altid er lige ferme med IT.
Er der nogen der kender til nogle systemer der kan det her?
--