Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

BJ Trading - Er jeg helt galt på den?

Af Gæst AR | 17-04-2019 15:37 | 4198 visninger | 51 svar, hop til seneste
Hej alle sammen. I må lige fortælle mig, om jeg er helt galt på den? Føler jeg bliver nødt til at advare folk om handel med det her sted. Jeg bestilte fornyligt en ny SSD til min bærbare, som jeg efterfølgende fandt ud af ikke var kompatibel med det m.2 slot, som sad i(det kunne ikke tage en nvme disk). Derfor ville jeg naturligvis gerne returnere varen. Jeg havde brudt et klistermærke på papæsken, som SSD'en kom i, men nåede aldrig at montere selve disken i computeren. Fik at vide, at de kunne refundere 80% af beløbet, men ellers ikke hjælpe mig. Jeg smider lige et link til nogle billeder af samtalen. Link fjernet
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.

--
Sidst redigeret 05-05-2019 13:09 af Nova
#1
MisterNiceHands
Semi Nørd
17-04-2019 15:40

Rapporter til Admin
Hvis den er handlet som firma, så mener jeg faktisk ikke du har ret til fortrydelsesret. Sådan er det hos Proshop, og sikkert også hos andre.
--
i7-8086K | RTX 2080 Strix OC | Z390-E Gaming Strix | PC-O11DX Dynamic
#2
Morpheuz1986
Maxi Supporter
17-04-2019 15:52

Rapporter til Admin
Deres vare har jo lavere værdi, når emballagen har været pakket op. Det fremgår klart og tydeligt at forhandler skal refundere din købspris minus eventuel værdi forringelse. Jeg ved ikke hvor ofte det bliver praktiseret, men synes det er helt fair. Jeg er personligt også kæmpe modstander af den kultur vi har fået hvor folk køber i flæng også bare returnere halvdelen igen.
--
Knowlegde is power and power currupts Study hard - Be EVIL !
#3
Stroyer
Elite Nørd
17-04-2019 15:52

Rapporter til Admin
0# Du er HELT gal på den. Du har handlet som et firma og har accepteret betingelserne her. Havde du handlet som privat havde der været helt andre regler! Jeg synes det er flot at de overhovedet tilbyder dig 80%. BJ Trading har været et af mine foretrukne handels steder de sidste gud ved hvor mange år. Der er aldrig noget pis med dem. De er hurtige og billige. Havde du nu handlet som privat - så havde jeg også været med dig. /mvh
--
IDGAF!
--
Sidst redigeret 17-04-2019 15:55
#4
PeterAA
Guru
17-04-2019 15:56

Rapporter til Admin
Jeg har handlet hos dem 15-20 gange. så sendt som for 10 minutter siden har jeg lagt en bestilling ind. Altid hurtig og god service, også når jeg ind i mellem har skulle returnere noget. Kan klart anbefale dem.
--
4960X, Rampage IV, GTX1080, 16GB RAM, SAMS 500GB SSD, RM850, Antec1900, NH-U12P, .......LG 34UM95-P.. Mail: [email protected]
#5
Trapper
Gæst
17-04-2019 15:57

Rapporter til Admin
Synes de yder en god service at overhoved tilbyde at tage den tilbage, når du handler som firma samt at du har brudt emballagen. Så advar du bare alt det du lyster. Ændrer ikke på mit syn af dem som professionel forretning. Viser bare mig tværtimod at du af en eller årsag mener du har ret til nogle ting som du ikke har, som står beskrevet fint i handels betingelserne man skal acceptere når man skal handle ved diverse net butikker. Men det kræver jo man læser de ting man acceptere for at handelen kan gennemføres. Håber da de ser denne her tråd og helt lader være med at tilbyde at tage den tilbage overhovedet.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#6
ToFFo
Guru
17-04-2019 16:03

Rapporter til Admin
Jah... Som andre er inde på, så gælder der andre regler når man handler som firma. Flot at BJ trading tilbyder at refundere 80% af prisen. Heldigt for dig har du det på skrift, så de ikke bare kan trække det tilbage pga. den attitude der lægges for dagen. Da jeg arbejdede hos Dustin i deres kundeservice, fik jeg ofte skæld ud af kunder, der ikke kunne forstå at der både var forskel på prisen hvis man handlede som firma, men også på reglerne for retur og reklamation. De flippede altid fuldstændig ud når man sagde at man som erhvervskunder ikke har returret og reklamationsret overhovedet, med mindre virksomheden skriver det i deres handensbetingelser. Ak ja, B2B handel er en heeeelt anden boldgade end B2C. Det er der desværre mange forretningsdrivende der ikke forstår... Checkede lige deres handelsbetingelser just in case: Varens stand, når du sender den retur: Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Rimelig straight forward efter min mening. Uanset om man er forbruger eller erhvervsdrivende. Det nytter ikke noget at kontakte forbrugerrådet, da du ikke er forbruger i dette tilfælde.
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 17-04-2019 16:09
#7
Akasut
Elite Nørd
17-04-2019 16:24

Rapporter til Admin
Jeg forstår ikke hvorfor man udstiller sig som snowflake ved at lave sådan en tråd som denne og endda fremviser modbevis. Virker til at man ønsker mob-rule opbakning af ens synspunkter ellers bliver ens verdensbillede total nedbrudt. Mangel på realitetssans, og da man aldrig selv kan lave fejl, ergo må andre være skyld i det! Sidste svar til BJ-trading hopper direkte ind til ligestilling debat, og tomme trusler om at svine deres omdømme til på internettet. "Jeg er ikke ekspert i kundeservice" - åbenbart heller ikke købeloven. BJ oplyser også fint spille reglerne og understreger at de 80% er et tilbud hvilket netop er fin service. Hvis det ikke var for billederne, skulle man tro at tråden var endnu en gæstebruger troll bait, men det virker til at TS er seriøs hvilket er skræmmende. Erkender selv at man har købt forkert produkt til at starte med. Sig dog tak til tilbuddet og lad det være en billig lærestreg om A) undersøg hvilket produkt du vil købe B) lære basale regler. Så er du bedre rustet fremadrettet. PS: Gik ind i tråden med forudsat medhold til kunden indtil BJ's tredje svar, der flækkede jeg dog et godt grin, og så var sagen ligesom slut der :S
--
Sidst redigeret 17-04-2019 16:27
#8
Deuxmen
Maxi Supporter
17-04-2019 20:39

Rapporter til Admin
#0 Som resten siger er det dig der er helt gal på den. Tag imod deres tilbud på 80% og kom videre i dit liv.
--
#9
ice_hiboy
Elitebruger
17-04-2019 20:45

Rapporter til Admin
Jeg gider ikke skrive det som de andre har skrevet. DU! er helt galt på den. BJ handler helt efter bogen og loven.
--
i7- 5820K | X99A MPOWER | EVGA 980TI SC+ | 32gb HyperX ram | 500gb Samsung 960 EVO | 4tb Seagate SSHD | Corsair RM750 | Meshify C.
#10
Jim Night
Guru
17-04-2019 20:50

Rapporter til Admin
#0 Du har ingen rettigheder.
--
Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!! Se profil for specs
#11
thechillum
Monsterbruger
17-04-2019 21:41

Rapporter til Admin
Du er helt galt på den. Jeg har handlet hos BJ-Trading i mange år, og har kun handlet som privat person, der har jeg to gange brugt min retur-ret med brudt emballage. Jeg har fået 100% tilbage hver gang uden problemer. Når du prøver at undgå at betale moms/købe fra penge som ikke har betalt skat, så mister du dine rettigheder og rettigheder/regler er til for os alle, lige så vel som køber men også fra sælger!
--
#12
Pico
Super Nørd
17-04-2019 22:15

Rapporter til Admin
Du har desværre intet at komme efter. Faktisk er der mange forhandlere der ikke har returret når det gælder salg til virksomheder. Hvis du havde modtaget harddisken og forseglingen havde været brudt, så havde du instant klaget over at du ikke modtog en ny vare, så hvorfor skal andre komme i den situation fordi du har valgt at returnere en varen? Det er et helvede at overbevise en kunde om at en vare er ubrugt selvom forseglingen er brudt. Det er jo 100% din egen fejl at du ikke har sat dig ind i hvad du har købt kontra hvad du reelt set skulle have købt. Jeg har handlet ved BJ-Trading i mange år og har aldrig oplevet problemer med dem.
--
i7 4790K|Noctua NH-D15|ASUS Z97-WS|16GB Kingston 1866mhz|1080 ASUS STRIX|160GB Intel SSD|240GB Corsair SSD|500GB EVO SSD|3TB Seagate|750W CM
#13
Chucara
Maxi Nørd
17-04-2019 23:47

Rapporter til Admin
God stil af BJ Trading, at de tilbyder at tage den retur. Det virker til at du ikke har sat dig ind i hverken hvad du har bestilt eller hvad reglerne for B2B handel er. Beklager :)
--
ASUS Z270 TUF Mk1 | 7700K | GTX 1080TI | 32GB 3000MHz | Fractal Define R5 | Samsung 960 EVO 1TB | PG279Q | 2xU2715H
#14
Mikkel
Gæst
18-04-2019 02:54

Rapporter til Admin
Endnu et bevis på at man ikke burde få hverken CVR nummer eller firma-dankort i hånden før man har taget en eller anden for for test :D
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#15
TGB
Juniorbruger
18-04-2019 07:30

Rapporter til Admin
Bare lige nysgerrig - hvorfor i grunden denne forskel for B2B og B2C?
--
#16
kiomis
Elite Supporter
18-04-2019 07:35

Rapporter til Admin
#15 det er for at sikre sig at et firma ikke bestiller 100x af en vare, som man skaffer hjem, og de så returnerer. varer andre ikke nødvendigvis har interesse i. samt forventningen om at en evt indkøber i en virksomhed ved, hvad vedkommende bestiller. overstående er dog udelukke de hvad jeg TROR! :)
--
#17
TGB
Juniorbruger
18-04-2019 07:43

Rapporter til Admin
#16 tak for svar - dit sidste argument, tænkte jeg også lidt på, men så kunne jeg komme i tanke om mange virksomheder, hvor den, der køber, ikke nødvendigvis er bedre klædt på end den alm. forbrugere Hvis argument 1 holder, har man jo været lidt doven, den dag lovteksten skulle bikses sammen - men kunne vel hurtig lave en undtagelse for returreglen ved mængdekøb - ja vi kender jo allerede til "ond tro" i købeloven... osv osv
--
#18
Gant
Elitebruger
18-04-2019 08:29

Rapporter til Admin
Prøv at sælge den til 90% af prisen til afhentning i det område du bor i. Så sparer køber forsendelse og får evt lidt rabat. Du får mere tilbage end hvad BJ Trading har tilbudt dig. Samt du er en ny erfaring rigere minus det tabte beløb. :) Hvilken SSD er der tale om ?
--
Z390 Gigabyte Auros Pro | 9900k | ASUS ROG Strix GTX 1080
--
Sidst redigeret 18-04-2019 08:29
#19
fuerzzz1
Elite Supporter
18-04-2019 09:20

Rapporter til Admin
Er enig med de andre. BJ trading er som regel et af de første firmaer jeg kigger hos når jeg mangler noget. Hurtig levering og ingen pis, heller ikke ved retur. Men jeg køber også som privatperson ;). og som andre skriver er der forskellige regler (og priser) om du er privatperson eller erhvervsdrivende. HAr du noget imod det må du klage til folketinget, ikke BJ selv ;)
--
Ryzen. Jeg får udslæt at slanger. og hader Apple. Citat fra Amalie : Tissemis ! Hvorfor Ryzen? Fordi Cyrix gik konkurs !
#20
tolagarf
Maxi Supporter
18-04-2019 09:22

Rapporter til Admin
Hvad sker der lige for HOL?!? Alle er enige! :p
--
#21
ReneSDK
Guru
18-04-2019 09:25

Rapporter til Admin
#20 Det handler nok om at der i denne sag ikke er så meget at være uenige om. Han har købt som B2B, derfor ingen mulighed for retur. Alligevel tilbyder BJ Trading at tage retur men kun ved at udbetalt 80% af købsbeløbet = stor service, og det er #0 utilfreds over og vil advare folk omkring BJ Trading på baggrund af det. Der er intet at advare over, nærmere tvært imod.
--
FFHAU! This is 2019, "I'm not good with computers" is no longer a valid excuse.
#22
Jim Night
Guru
18-04-2019 09:28

Rapporter til Admin
#20 Vi har rottet os sammen imod gæsten :-)
--
Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!! Se profil for specs
#23
Akasut
Elite Nørd
18-04-2019 11:22

Rapporter til Admin
#20 dagens indlæg, den trak på smilebåndet.
--
#24
ToFFo
Guru
18-04-2019 11:35

Rapporter til Admin
#15 - B2B handler er langt større end det forbrugere render og køber. Det er lettere at stå inde for en hårtørrer til 200kr, end en serverløsning til 1.000.000kr +support +licenser +service. Forbrugere køber heller ikke ind i de mængder som B2B gør. Den type produkter B2C kunder som regel køber er nogle helt andre, som man også har andre forventninger til. Alle og enhver er forbruger, og reglerne for B2C er til for at beskytte forbrugerne, da man ikke kan antage de har den nødvendige viden til at sætte sig ind i hvad de køber altid. Men er man eksempelvis IT forhandler, forventes det også at den der køber ind, har sat sig ind i de varer der købes. Eftersom det er så store beløber der rykkes rundt på, gør samme regler sig ikke gældende. Det ville være et mareridt for hele distributionskæden. Producent->Distributør->Leverandør->Slutkunde. Hvor skal B2C rettighederne starte/stoppe? Producenten ligger med al sandsynlighed i udlandet, hvor det så er det lands regler der ville gøre sig gældende. Det vil sige, at hvis distributøren handler med B2B regler, mens resten ned af kæden handler med B2C regler, så står distributøren med et problem, hvis en slutkunde, og derfor leverandør står og skal returnere en ordre på 1000 computere, fordi det ikke lige var den nuance af sort kunden forventede. Det er selvfølgelig ærgerligt at de regler rammer den lille B2B kunde, men man kan jo heller ikke lave specifikke regelsæt for alle størrelser virksomheder. Den lille B2B kunde skal, såvel som den store, sætte sig ind i tingene. Synes heller ikke det er for meget at forlange at læse betingelserne inden man handler. Hvis man er voksen nok til at drive virksomhed, burde man også være voksen nok til at læse "manualen" så at sige :)
--
- Indsæt signatur -
#25
ZoneSlash
Elitebruger
18-04-2019 13:31

Rapporter til Admin
Bare til OP's info så er dit telefon-nr. en del af den URL der er synlig på dit screenshot.. Til andre: lad nu være med at være spassere med det, lad manden få lidt læring i fred ;)
--
Denne forum signatur indeholder ingen brugbare oplysninger
#26
Stroyer
Elite Nørd
18-04-2019 13:38

Rapporter til Admin
25# Nårrh... det er da blevet udnyttet for længst :-) Lad os håbe at Hr. Roosvall i forvejen er glad for diverse konkurrencer, Jehovas mv. :D Alternativt kan han jo sikkert få "Roosvall - Film og TV" til at lave en dokumentar om det. Internettet er ubarmhjertigt! /mvh
--
IDGAF!
--
Sidst redigeret 18-04-2019 13:41
#27
Akasut
Elite Nørd
18-04-2019 14:16

Rapporter til Admin
Hvis Uruk-hais var trolls; https://youtu.be[...]
--
#28
Martin.v.r
Ultra Nørd
18-04-2019 14:31

Rapporter til Admin
SJOVT DU IKKE VIL LÆGGE NAVN TIL ;D
--
Vandkølet I7 2600k@5+GHZ asus p67 maximus iv extreme 2x4GB Samsung 1333MHZ@2133MHZ 1.4v AMD HD 7970 bios mod 1200/1650
#29
JohnnyGogo
Mega Supporter
18-04-2019 14:54

Rapporter til Admin
#0 ja du er HELT galt på den. Fantastisk god service af bj-trading / god reklame for dem at du opretter denne tråd
--
Dan A4 V3: z390m, 9600K, LP53, 16GB 3200Mhz, RTX 2080, 1TB M2, SF600
#30
Stroyer
Elite Nørd
18-04-2019 14:54

Rapporter til Admin
28# Det har han da gjort :-) Endda fulde navn, adresse, telefonnummer, mail adresse, firmanavn og cvr nummer! /mvh
--
IDGAF!
--
Sidst redigeret 18-04-2019 14:55
#31
Jimminez
Semi Supporter
18-04-2019 15:35

Rapporter til Admin
#18 du kan ikke få 90% af prisen privat på en vare som kun har 12 måenders granti når du køber som firma
--
#32
kikophil
Ultra Supporter
18-04-2019 15:53

Rapporter til Admin
Jeg har handlet en del (som privat) hos BR Trading over tid, og de er vist en af de få, jeg aldrig har haft handelskontroverser med - så en til i folden for de tilfredse :)
--
#33
Jepperdepper
Giga Supporter
18-04-2019 16:01

Rapporter til Admin
Det er super flot af BJ Trading overhovedet at tilbyde noget som helst. Og sikke en forfærdelig overfusning af den stakkels BJ Trading medarbejder. Jeg skal da aldrig nogen sinde hyre Roosvall - Film og TV til noget som helst. Opfør dig dog som et voksent menneske, Hr. Roosvall og giv dem en undskyldning.
--
Sidst redigeret 18-04-2019 16:02
#34
TGB
Juniorbruger
18-04-2019 16:47

Rapporter til Admin
Klyng ham op...... (Hold da kæft alle de medløbere!!!)
--
#35
Jepperdepper
Giga Supporter
18-04-2019 20:46

Rapporter til Admin
Og du har tilmed også lavet en dårlig anmeldelse på Trustpilot: https://dk.trustpilot.com[...] Det synes jeg egentlig ikke er fair, for fejlen er udelukkende din egen. Du har uheldigvis ikke læst op på dine rettigheder, eller manglen på samme, som virksomhedsdrivende. Det kan ske for enhver, og det er øv, men det mindste du kan gøre nu er da at give dem en undskyldning. BJ Trading tilbyder faktisk en fremragende service ved at give dig hele 80%. Jeg er selv selvstændig på 4 år, og ud fra min personlige erfaring, så er det bestemt ikke alle steder de tilbyder så god en service.
--
#36
Mattii
Ultra Nørd
18-04-2019 20:50

Rapporter til Admin
hold nu kæft en imbecil.
--
#37
Pico
Super Nørd
18-04-2019 21:24

Rapporter til Admin
Kæft hvor er det lavt at lave en dårlig anmeldelse på trustpilot bare fordi DU ikke har sat dig ind i hvordan firmakøb forgår. Du opfører dig som et lille barn.
--
i7 4790K|Noctua NH-D15|ASUS Z97-WS|16GB Kingston 1866mhz|1080 ASUS STRIX|160GB Intel SSD|240GB Corsair SSD|500GB EVO SSD|3TB Seagate|750W CM
#38
Jim Night
Guru
18-04-2019 21:47

Rapporter til Admin
#35 I det mindste skriver han jo rigtigt i anmeldelsen - at det er hans egen fejl.
--
Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!! Se profil for specs
#39
Brianhenneberg
Megabruger
18-04-2019 22:10

Rapporter til Admin
Har handlet mange mange gange med B.J. Trading. De har ofte de laveste priser, de har altid udvist god service og de gange jeg har returneret varer har de været yderst rimelige. F.eks. accepterede de en returnering af en strømforsyning, selv efter jeg havde brugt den i 3 uger, og et varmetæppe blev ombyttet uden problemer. Jo deres hjemmeside er totalt forældet og ligner jeg ved ikke hvad, men det fungerer og måske er de i stand til at holde priserne så lave, fordi de ikke bruger penge på fancy shit, og på at opdatere deres hjemmeside bare fordi den ikke ser moderne ud.
--
#40
kikophil
Ultra Supporter
18-04-2019 22:49

Rapporter til Admin
Hmm - tror efterhånden, at #0 har forstået pointen, så måske vi burde la` tråden dø ud og komme videre - ?
--
#41
BloodClaw
Super Supporter
18-04-2019 22:56

Rapporter til Admin
#38 Hvor skriver han det? Så vidt jeg kan se nævner han slet ikke noget med fejl, men at det er dårlig kundeservice, at de ikke bare lader ham returnere produktet og får alle sine penge igen. Han vender det 100% til at være BJ Trading, der ikke har gjort det godt nok - selvom de har givet et ganske godt tilbud til ham.
--
Sidst redigeret 18-04-2019 22:56
#42
Jim Night
Guru
19-04-2019 08:43

Rapporter til Admin
#41 "Jeg købte den igennem mit lille enkeltmandsvirksomhed og fik at vide, at fordi jeg havde købt varen igennem mit firma, så var de ikke forpligtigede til at returnere mine penge..."
--
Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!! Se profil for specs
#43
LunD^
Ultrabruger
19-04-2019 08:59

Rapporter til Admin
For lige at summe op her kan vi vidst konkludere at JA, du er helt galt på den. :)
--
#44
HrLarsen2
Nørd
19-04-2019 09:40

Rapporter til Admin
Tænk sig, han brokker sig over en lille SSD til hvad, et par 100 kr i en B2B handel. Tænk hvis mange af os andre lavede en fejl, hvor vi bruger millioner hver måned på div edb udstyr. Så begynder det at blive dyre lære penge :) God påske
--
9600K, 2070RTX, 16GB, PG279Q, AE-5, HD800 2600K, 970gtx, 8gb, BenQ XL2730
#45
ReneSDK
Guru
19-04-2019 10:42

Rapporter til Admin
#41 Ja, det er det han får af vide, men alligevel giver han en dårlig anmeldelse, selvom BJ Trading rent faktisk på baggrund af at de reelt i følge handelsbetingelserne intet skal gøre, tilbyder ham 80% af købsprisen retur for produktet. Det ser jeg ikke som om man har forstået at det er han egen fejl.
--
FFHAU! This is 2019, "I'm not good with computers" is no longer a valid excuse.
--
Sidst redigeret 19-04-2019 10:43
#46
NAD T-753
Mega Supporter
19-04-2019 11:08

Rapporter til Admin
1: ja du er HELT GALT PÅ DEN.... 2: en respons fra op kunne være sjovt....
--
En forlader ikke en synkende skude der ved hvad bundproppen har slået :-P
#47
ReneSDK
Guru
19-04-2019 11:56

Rapporter til Admin
#46 Jeg er desværre sikker på følgende: 1: #0 oprettede tråden for at vi skulle trække høtyvene frem og brokke os over B.J. Trading. 2: Der kom ingen brok 3: Han forsvandt fra tråden da ingen bakkede ham op 4: Profit???
--
FFHAU! This is 2019, "I'm not good with computers" is no longer a valid excuse.
#48
Zmos
Supporter
19-04-2019 12:04

Rapporter til Admin
God læsning tak drenge,, kan godt være man smider al info i url og man tænker før man taler men det ok! lad os bruge muligheden til at give bj trading gode trustpilots da jeg også elsker dem super meget! anyway god fredag!
--
Only the sith thinks in absolutes.
--
Sidst redigeret 19-04-2019 12:09
#49
TGB
Juniorbruger
19-04-2019 12:44

Rapporter til Admin
#48 "elsker dem super meget"??? Jøsses - nogen højere?? Ikke et øje er tørt.. Som andre også har været inde for - Budskabet herindefra skulle være til at fatte efterhånden ;)
--
#50
tjaa joow
Gæst
20-04-2019 10:44

Rapporter til Admin
#0 - Du er helt galt på den. 1. Du har leget din egen it-teknikker og har bestilt forkert. 2. Med det lille beløb der er tale om, så var du ude efter laveste pris uden moms. 3. Jeg handler fremover i bj-trading.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#52
Buller
Gæst
20-04-2019 10:56

Rapporter til Admin
Kom videre. du Bestiller en SSD til din pc. Men hvorfor i firma? For At kunne trække den fra i skat? Og flot du laver en trustpilot anmeldelse på at du ikke forstår forskellen på firmakøb og privatkøb.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.

Opret svar til indlægget: BJ Trading - Er jeg helt galt på den?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE