Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Modtaget rtx 2080 med fejltagelse

Af Ny på siden SpayZeh | 19-05-2020 17:52 | 1586 visninger | 17 svar, hop til seneste
Hej, jeg har netop modtaget et rtx 2080 fra mm vision, dette er et problem da jeg havde bestilt en power supply til en væsentlig anden pris. Problemstillingen står således: Deres support har kun åben i mine egne arbejdstider, og mobiltelefoner er svært tilgængelige. Hvad gør jeg? Kan jeg beholde den, eller er jeg bundet til at forsøge at kontakte dem og returnere den?
--
#1
Wildmann
Supporter
19-05-2020 18:00

Rapporter til Admin
Send en mail.
--
#2
Pollux
Supporter Aspirant
19-05-2020 18:03

Rapporter til Admin
Ligner et perfekt troll indlæg.
--
#3
Skovbo
Elitebruger
19-05-2020 18:05

Rapporter til Admin
Behold kortet og nyd en lækker upgrade - eller kontakt dem med henblik på at sende kortet tilbage... Sidstnævnte er klart det "rigtige" at gøre... men det er jo ikke din fejl at du har fået et RTX 2080
--
Ryzen 2700X @ 4,2 GHz - 16 GB DDR4 3200 MHz - MSI X470 Gaming Plus - EVGA 1080 Ti FTW3- 2 x 256 GB M.2 NVMe SSD's - 2 TB SSD - EVGA G3 1000 W PSU
#4
7430
Maxi Nørd
19-05-2020 18:09

Rapporter til Admin
behold det og begå kriminalitet, kontakt dem forklar sagen, ja kan godt se valget er svært..
--
jep jep
#5
SpayZeh
Ny på siden
19-05-2020 18:10

Rapporter til Admin
#2 Er bare meget arbejdstræt, og det sidste jeg har lyst til efter en lang dag er problemløsning med en support medarbejder. Med andre ord er ikke ved mine fulde fem.
--
#6
BoreBissen
Super Supporter
19-05-2020 18:10

Rapporter til Admin
#2 Præcis. Når man pakker en ordre, så scanner med varerene, og er der en forkert vare som ikke passer til ordren, så giver systemmet automatisk besked herom.
--
Acer Aspire 3 - Ryzen 3500u (4c/8t Vega 8) | 2x4 gb 2400 MHz DDR4 | 256 GB M.2 Nvme SSD
#7
thechillum
Maxi Supporter
19-05-2020 18:12

Rapporter til Admin
#6 - og du siger der ikke kan begåes fejl nu til dags - det kan der ALTID!
--
#8
BoreBissen
Super Supporter
19-05-2020 18:14

Rapporter til Admin
#7 Der vil altid findes tåber, der ikke fatter op fra ned. Men nu kender jeg tilfældigvis en del til lagerfaget, og et moderne lagersystem er tæt på idiotsikret, men igen der er findes mindre begavede mennesker...
--
Acer Aspire 3 - Ryzen 3500u (4c/8t Vega 8) | 2x4 gb 2400 MHz DDR4 | 256 GB M.2 Nvme SSD
--
Sidst redigeret 19-05-2020 18:15
#9
visitkort500
Maxi Supporter
19-05-2020 18:24

Rapporter til Admin
Jeg tror det kommer meget an på hvilket lager der er tale om, og forretningen. For ikke længe siden modtog jeg en vare med en hel forkert størrelse i forhold til den reklamerede og bestilte, og det sjove var at den størrelse jeg modtog slet ikke var at finde på deres hjemmeside.
--
Everyone becomes a story, be a good story.
#10
utyske
Gæst
19-05-2020 18:30

Rapporter til Admin
#5 - Der er nu ikke så meget problemløsning over det. Du har jo vitterligt brugt mere krudt på at skrive et indlæg herinde. Send dem en mail, skriv at du har modtaget den forkerte vare og bed om en portoseddel, så du kan sende det retur og få den rigtige vare. Problem løst.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#11
SpayZeh
Ny på siden
19-05-2020 18:38

Rapporter til Admin
#10 Du rystede noget sense i mig, mailen er skrevet og sendt. Rambler og er død træt, er på vej i seng, godnat og god aften.
--
#13
TankBrutalis
Junior Supporter
19-05-2020 18:53

Rapporter til Admin
#8 fejl kan nu godt ske, jeg havde en kammerat for nylig der bestilte et headset til 300 kr, han fik så et til 1500 med posten (godt nok samme mærke) Det altså ikke alle der gør som du skriver Til tider har varene altså bare en lager lokation og det er ikke selve varen der bliver scannet men lokationen, og ser rookie at det ene headset har lokation j5 række 2, så tager han varen derfor, er den så lagt forkert på plads, æv bæv hvis man ikke lige checker :D
--
#14
FlyingHippo
Maxi Supporter
19-05-2020 18:57

Rapporter til Admin
#0 De kontakter dig helt sikkert, når ham, der skulle have haft grafikkortet, pakker sin nye PSU ud og flejner på en stakkels support medarbejder. Det var i hvert fald hvad der skete for min kollega der havde bestilt et bluetooth headset sidste år, men modtog en Ipad istedet :p #6 Så jo! Der sker fejl :) #12 AAAAARGHH!! Must update script!
--
$('.t47-svar-top').find('b:contains("fuerzzz1")').parent().parent().parent().hide() You're welcome!
#15
FlyingHippo
Maxi Supporter
19-05-2020 19:03

Rapporter til Admin
#14 Aaaah much better $('.t47-svar-top').find('b:contains("fuerzzz1")').parent().parent().parent().hide(); $('.t47-svar-top').find('span:contains("fuerzzz1")').parent().parent().hide(); You're welcome!
--
$('.t47-svar-top').find('b:contains("fuerzzz1")').parent().parent().parent().hide() You're welcome!
#16
gasolin
Guru
19-05-2020 19:21

Rapporter til Admin
jeg har netop modtaget et rtx 2080 fra mm vision, dette er et problem da jeg havde bestilt en power supply til en væsentlig anden pris. Hvad har et rtx 2070 med en strømforsyning til en væsentlig anden pris at gøre ?
--
#17
gasolin
Guru
19-05-2020 19:46

Rapporter til Admin
#16 Selvfølgelig rtx 2080
--
#18
Razorblade
Maxi Supporter
19-05-2020 23:34

Rapporter til Admin
#17, hvad er det du ikke fatter, han har bestilt en psu til sandsynligvis mindre end 1000.-, men har modtaget et grafikkort til en værdi af 7000.-, så nu kommer hans dårlige samvittighed på banen p.ga. hans gode opdragelse, det kan vel ikke være så svært at forstå.
--
AMD R9 3900X, Asus X370 Crosshair IV 2x8 GB G.skill 3200 MHz 14,Fractal R5,Vega 64 8GB, Samsung 960 nvme 500 GB, AOC Agon 27" m.m.

Opret svar til indlægget: Modtaget rtx 2080 med fejltagelse

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login


ANNONCE