Go to the Steam support page and click "Purchases," then click the game you'd like to refund. Select "I would like a refund," and then "I'd like to request a refund." You can then choose your Steam Wallet or the payment method you'd like to receive your refund through
--
jep jep
#1 - Jeg tror det er det han har gjort, som de så har afvist.
--
- Indsæt signatur -
Tror desværre ikke at der er noget at komme efter hvis du har spillet mere end hvad deres refusionsbetingelser tillader.
Måske du bare må æde tabet og vente til du opgraderer din computer.
--
#3 Jeg har 28 andre spiller der kører på max. Det er deres spiloptimering, ikke min computer...
Og så skal jeg straffes for at gide at bruge min tid på at prøve at fixe det lort de sælger mig? Det er lige til at blive fornærmet over synes jeg...
--
Da du har overskredet de 2 timer, så skal du nok ikke sætte næsen op efter at få spillet refunderet.
--
i7 4790K|Noctua NH-D15|ASUS Z97-WS|16GB Kingston 1866mhz|1080 ASUS STRIX|160GB Intel SSD|240GB Corsair SSD|500GB EVO SSD|3TB Seagate|750W CM
altså har du overskredet spiltiden så får du intet nej
--
jep jep
My refund request was denied. Can I contest this decision?
If you feel that there has been an error in the handling of your refund inquiry, please submit another request at help.steampowered.com. The request will be reviewed by another Valve employee.
Valve will, upon request via help.steampowered.com, issue a refund for any title that is requested within 14 days of purchase and has been played for less than 2 hours - this includes online, offline and shared library playtime. Even if you fall outside of the refund rules we've described, you can submit a request and we'll take a look at it.
--
ASUS STRIX 1080TI | i7-8700K | 16GB 3200MHz | ASUS STRIX Z370-F | Samsung EVO 960 250GB | Corsair K70RGB | 2x ASUS VS248HR 1x ASUS PG279Q
--
Sidst redigeret 28-05-2020 14:41
Jeg har nu haft held med at refundere spil der har været spillet i over 2 timer med begrundelsen, at det ikke var spilbart og havde brugt tiden på fixes o.l.
--
Gigabyte Z77X-D3H
i5 3570k @ 4.3GHz - Corsair H100i
8GB Corsair Vengeance
Asus RX580 4GB
Ikke for noget men hvad computer har du siden du ikke kan trække nms? Det er blevet så meget optimeret nu at det kører pisse godt.
Mht til refund har jeg også fået pengene retur for et spil jeg havde 4 timer. Det levede slet ikke op til mine forventninger om hvad spillet skulle gå ud på.
--
Så hva gør jeg så nu? Har fået 9 afvisninger nu, ved ikke hvordan jeg skal trænge igennem til dem...
--
Der er vel ikke andet end at give op og føler du dig trådt på så lad værd med at handle der fremover. Det er deres butik deres regler. Hvis de ikke vil give dig pengene tilbage fordi du har "spillet" det for længe i forhold til hvad reglerne er, så er det vel meget firkantet. Det lyder groft og det skal ikke forstås som om det er nogen kritik af dig. Men vælg de kampe der er værd at kæmpe og at de ikke vil give dig penge tilbage for et spil din pc ikke kan køre, må siges at være en af de kampe der ikke er værd at kæmpe.
--
i7- 9700K | Asrock Z390itx | EVGA RTX 2080 | 16gb corsair lpx ram | 500gb Samsung 960 EVO | Corrsair SF600 | NZXT H210.
det er ikke nyt at en returring kraver mindre end 2 timers spille tid
--
Sven Bent - Dr. Diagnostic
www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury
--
Sidst redigeret 28-05-2020 21:20
Jeg kom lige i tanke om jeg har haft held med refunds på steam før. Jeg fik refunderet spillet Evolve. Det var simpelthen så ringe. Dog var Steam refunds forholdsvis nyt på det tidspunkt. Dog havde jeg ejet Evolve i næsten et år. Jeg fik det refunderet uden problemer.
Det koster jo ikke noget at prøve at lave en request på det. Andet end lidt tid.
--
- Indsæt signatur -