Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Stor ros til Komplett.dk

Af Gæst Routerløs | 26-01-2021 09:08 | 1090 visninger | 9 svar, hop til seneste
Vil lige dele en succesfortælling med Komplett. Marts 2020 køber jeg Asus ac86u hos dem og den spiller bare. Kører indtil igår, hvor jeg tager strømmen fra for at flytte reolen. Bagefter er den bare død, vil ikke tænde igen:( Krise her i hjemmeskole tiden med 3 børn og diverse. Skilsmissen lurer jo hurtigt uden internet:) Nå men, ind på komplett og finde produktet, send tilbage på garanti. Og så regner jeg med en måned på lånt router indtil de ser hvad de vil, men allerede idag får jeg mail om at en ny er på vej og jeg ikke skal sende den gamle retur eller noget. Ved ikke om det kotyme, men jeg synes det er helt fantastisk kundeservice og langt mere effektivt end jeg egentlig ville forlange. Thumbs up herfra til Komplett! God dag!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#1
rbayden
Superbruger
26-01-2021 09:11

Rapporter til Admin
Ja komplett gør det nu fint med rma, det er ihvertfald hvad jeg selv har af erfaring derfra. Der kunne compumail lære lidt :-D
--
Gigabyte B550M Aorus pro Ryzen 5 3000 > 5600x 16gb 3000mhz G.skill GTX 1070 TI Zotac Mini > RTX 3080
#2
ToFFo
Guru
26-01-2021 09:22

Rapporter til Admin
Fuck det er sindssygt. Det må næsten være en fejl, for det er en rimelig dyr router! Det kan være Komplett er blevet store nok til at få en kickback aftale med ASUS på netværksudstyr. Det betyder at i stedet for at få ombytnings-enheder får Komplett i stedet en kontakt-rabat ved køb af ASUS produkter. Det kan for eksempel være, at ASUS siger Komplett kan få 15% yderligere rabat på en stor ordre på routere, mod at de selv "betaler" for et nyt produkt til kunden i tilfælde af defekt indenfor garanti/reklamations perioden. På den måde sparer ASUS behandlingstid og besvær med RMA på den produkttype, og Komplett er blevet up-front kompenseret for eventuelle ombytninger. Det er sådan det fungerer med Logitech produkter. De gider slet ikke beskæftige sig med RMA på småting, og det sparer de mange penge på. Men god service af Komplett, det er alligevel en temmelig dyr vare. Besides, hvis de vil tilbage på det danske marked, skal de VIRKELIG oppe sig. Proshop dominerer det danske marked for sindssygt.
--
- Indsæt signatur -
#3
TankBrutalis
Maxi Supporter
26-01-2021 09:28

Rapporter til Admin
#2 komplett har været rimelig gode til rma, har før haft døde ram efter et halvt år, skrev til dem det var testet det var dem alligevel et sæt til 1500 kr, de sendte mig et nyt sæt uden at ville have de gamle igen Nogle gange bliver man imponeret over dem
--
#4
MisterNiceHands
Super Nørd
26-01-2021 09:46

Rapporter til Admin
Jeg venter stadig på en fragtlabel til en RMA sag jeg lavede hos komplett tilbage i 2018 - Jeg ringede og rykkede for den efter 2 måneder med ingen label stadig - Nu har jeg lidt givet op, trods RMA sagen forsat er åben \o/
--
Signatur (Valgfri)
--
Sidst redigeret 26-01-2021 09:47
#5
7430
Mega Nørd
26-01-2021 10:01

Rapporter til Admin
lyder som en ener, jeg har ihvertfald altid sku sende ting retur afvente.. og så får jeg nyt
--
jep jep
#6
TankBrutalis
Maxi Supporter
26-01-2021 10:13

Rapporter til Admin
#5 det kan være som mig og 0 at det har været en specifik router og nogle specifikke ram der kan have haft et kendt rma problem, så når de høre lige præcis den beskrivelse ved de lige hvad det drejer som om og se behøves ikke varen
--
#7
ToFFo
Guru
26-01-2021 10:16

Rapporter til Admin
#3 - Hvis det var i perioden 2011-13 så var det sandsynligvis mig der sendte dem til dig :D Jeg kan huske en sag hvor den gamle RMA leder havde en sag hvor en kunde kun havde sendt 1 modul ind, af hans 2-modul kit, og RMA sagen ville ikke blive behandlet før han sendte den anden blok ind (fordi Corsair kræver dem retur parvis ved RMA). Kunden reagerede aldrig, og efter han var stoppet og jeg tog over, og lavede en oprydning fandt jeg sagen. Den ene RAM blok havde bare lagt på hylden næsten 3 år... Ringede til kunden og spurgte hvorfor han ikke havde sendt den anden blok ind for at få afsluttet sagen. Han havde glemt alt om det, for hans PC kørte fint med 8GB. Han fik lov at beholde de 8GB og fik fuld refundering som undskyldning. Komplett har haft sin storhedstid. Mens de havde en tilstedeværelse i Danmark og på Facebook. Dengang Komplett var nørdernes ven. Der blev holdt vilde konkurrencer, giveaways, sjove events som fx. Timesalg, 1337 w33ks og hvad har vi. Jeg var MEGET aktiv på deres facebook side inden jeg arbejdede der. Altsammen hvor de var med på facebook og meget aktive. Det var DET jeg blev draget af, og da de havde et jobopslag søgte jeg med det samme, selvom det krævede jeg flyttede hele mit liv fra sønderjylland til København. Jeg glemmer det aldrig... Da jeg kom ud fra jobsamtalen hørte marketingchefen at jeg var derinde. Han udbrød bare "Er det ham!?" med et smil på læben. Så fik jeg en snak med dem, og fik en masse gratis ting med hjem. Tshirt, rygsæk, jakke, klistermærker, keyhangers m.m. Det var fedt :D
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 26-01-2021 10:21
#8
7430
Mega Nørd
26-01-2021 10:26

Rapporter til Admin
ja komplett er bestemt ikke hvad de var engang, desværre
--
jep jep
#9
elalso
Monsterbruger
26-01-2021 10:49

Rapporter til Admin
Jeg har handlet med Komplett to gange. Jeg har kun positive ting at sige om dem. Både hvad angår support, bestilling og behandling.
--
Mvh. elalso

Opret svar til indlægget: Stor ros til Komplett.dk

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE