Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Købte skærm for en uge siden - nu på tilbud

Af Bruger Aspirant KristofferFage | 11-09-2014 22:30 | 1575 visninger | 23 svar, hop til seneste
Snakker om denne skærm: https://www.komplett.dk[...] Ved i om der er mulighed for at få rabatten? Jeg kunne jo selvfølgelig sende den jeg har nu retur og så købe en ny, men det er nu lidt omstændigt...
--
#1
mchristensen
Ultrabruger
11-09-2014 22:32

Rapporter til Admin
Har du skrevet en mail til komplett?
--
#2
KristofferFage
Bruger Aspirant
11-09-2014 22:35

Rapporter til Admin
Nej det har jeg ikke, men det kan jeg da hurtigt gøre. Tænkte at jeg blev nødt til at handle hurtigt og at de nok ikke svarer før imorgen (eller senere..)
--
#3
mchristensen
Ultrabruger
11-09-2014 22:39

Rapporter til Admin
Så ville jeg nok starte der :) Det skulle da ikke være første gang man hørte om at folk fik tilbagebetalt penge for et produkt der gik på udsalg kort efter køb.
--
#4
KBA
Bruger
11-09-2014 22:40

Rapporter til Admin
kiggede lige deres handelsbengelser hurtigt igennem, og umiddelbart står der intet om at de kører med prisgaranti. men prøv som #1 siger og skriv til dem, de plejer at være meget reele at snakke med, jeg har kun har positive oplevelser med dem.
--
#5
KristofferFage
Bruger Aspirant
11-09-2014 22:42

Rapporter til Admin
Ok! Tusind tak for hjælpen begge to, det vil jeg forsøge :)
--
#6
Mjpoulsen
Bruger Aspirant
11-09-2014 22:46

Rapporter til Admin
#0 Kan huske at jeg ringede til proshop, da de satte prisen på et TV jeg havde købt lidt ned. Der overførte de tilbage med det samme.
--
#7
KristofferFage
Bruger Aspirant
11-09-2014 22:50

Rapporter til Admin
Tak for input :) Komplett skriver desværre: "Hej Kristoffer, det har vi desværre ikke mulighed for ved timesalg.". https://www.facebook.com[...] Ærgeligt
--
#8
ok
Gæst
11-09-2014 22:52

Rapporter til Admin
#0 kan du ikke skrive hvad udfaldet bliver? Om de siger ja til at du får noget kompensation.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#9
KristofferFage
Bruger Aspirant
11-09-2014 22:53

Rapporter til Admin
#8, se #7 :)
--
#10
mrn
Maxibruger
11-09-2014 23:06

Rapporter til Admin
Tja, hvis mulighederne var der, så havde jeg nok benyttet fortrydelsesretten.
--
Handler: http://www.hardwareonline.dk[...] http://www.hardwareonline.dk[...]
#11
BabaMac
Super Nørd
11-09-2014 23:10

Rapporter til Admin
#0 Det er da bare at bruge fortrydelsesretten på den første skærm du købte :)
--
*Tager altid imod bud* *2860 Søborg*
#12
bopenstoft
Junior Supporter
11-09-2014 23:59

Rapporter til Admin
skriv til dem at du har lige har købt dem og hør om de er interesseret i at returnere pengene i stedet for at du skal sende den retur. (Det gjorde jeg og fik refunderet de penge den var blevet sat ned 4 dage efter at jeg havde købt den.) Så længe at det er inden for 14 dage efter køb giver det ikke mening hvis du modsætter sig dette.
--
4770K|Maximus VI HERO|16GB Ripjaws 2133 CL9| Inno3D GTX690 4GB|BenQXL2411T/DELL U2713HM Samsung EVO 250GB|1TB WD Blue
#13
mino1
Nørd
12-09-2014 02:18

Rapporter til Admin
Besynderligt de ikke vil gøre det. Du kunne trods alt have bestilt den til den reducerede pris, og så benytte din fortrydelsesret på din første skærm, og sendt skærm nr. 2 retur uden overhovedet at have pakke den ud. (såfremt der ikke er s/n på) ellers blot sende den brugte skærm retur.
--
_
#14
Dallarbh
Monster Supporter
12-09-2014 09:55

Rapporter til Admin
Det skulle være muligt for dig. Jeg oplever efterhånden, at alle større kæder faktisk er blevet gode til at advare, når man køber hos dem. Lige en guldhistorie som Elgiganten skal have credit for.. Var inde og købe en Xbox One og fik at vide, at hvis jeg gad vente 2 dage, så kunne jeg få samme konsol 700 kroner billigere, med Destiny bundlet. Kæft det var en dejlig information. ... Du burde sagtens kunne snakke med dem. Jeg tror også de er interesseret i at yde en god service.
--
2 hænder der arbejder, er bedre end 2 millioner hænder i bøn
#15
Unold83
Super Supporter
12-09-2014 10:40

Rapporter til Admin
Hvis du allerede har pakket det ud, og de ikke vil hjælpe, så havde jeg gjort som #13 skriver. :)
--
I5 2500k / 6 GB Corsair XMS3 Gigabyte GA-Z68X-UD4 / 500 GB HDD 2 x Evga GTX 470 SLI Blog: http://unoldtechblog.blogspot.com[...]
#16
bopenstoft
Junior Supporter
12-09-2014 13:08

Rapporter til Admin
sig til dem at du agter at pakke skærmen ind og sende den retur som det jo er din ret jævnfør dansk lovgivning, og at du så bagefter regner med at bestille en ny skærm fra deres side af til den nedsatte pris: Det er "loose loose for alle" hvorimod at et refund er win win for begge.
--
4770K|Maximus VI HERO|16GB Ripjaws 2133 CL9| Inno3D GTX690 4GB|BenQXL2411T/DELL U2713HM Samsung EVO 250GB|1TB WD Blue
#17
Karlog
Gigabruger
12-09-2014 13:23

Rapporter til Admin
0# det er jo nok for sent nu, men jeg havde bare bestilt skærmen, og skævet til support dagen efter og spurgt om jeg skulle sende den gamle retur eller om de ville betale diffen :-)
--
RAM =16 GB - Processer = i7 3770k - Board = Intel DZ77RE-75k - GFX = Intel 4000 - SSD = 240 GB - Screen=3 x ASUS VE248 (pt 1 da onboard gfx)
#18
ok
Gæst
12-09-2014 13:34

Rapporter til Admin
#16 Problemet er vel her at det er ikke sikkert at skærmen kommer på tilbud igen. Sådan som jeg kunne komme frem til er at det er et time-tilbud. Ellers ville jeg holde øje med tilbuddet og slå til og efterfølgende ville jeg sende den første købte skærm tilbage, nu når komplett har meldt deres holdning til kende på facebook.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#19
ok
Gæst
12-09-2014 13:38

Rapporter til Admin
#0 Men tak fordi du ofrede dig, så vi andre ved hvad vi skal gøre ved dette problem næste gang.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#20
KristofferFage
Bruger Aspirant
13-09-2014 00:39

Rapporter til Admin
#19 og alle andre: Tak :) Sagen er ikke ovre endnu. Jeg overvejede naturligvis at købe en ny og benytte fortrydelsesret på den gamle, men synes alligevel det var for meget besvær for 300,-... Jeg sendte dem en mail og forklarede sagen og venter nu på svar :) Sendte igår aftes, men jeg får nok først svar en gang i næste uge.
--
#21
KristofferFage
Bruger Aspirant
15-09-2014 14:10

Rapporter til Admin
Jeg har fået svar fra Komplett og det er desværre stadig et nej: "Hej Kristoffer Nej det bliver desvære samme svar. jeg kan prøve at forklare det lidt nærmere.. det er fordi vores Time tilbud kommer fra en anden budget konto. og for vi kan måle på hvad der bliver soldt og returneret skal de holdes seperat. så ja det fjoldet men detsvære den eneste måde vi kan gøre det på. Med venlig hilsen Philip Salg & Service" Så jeg vil anbefale at gøre som #11 og #13 siger. Havde bare håbet på at kunne undgå det, for at spare både mig og Komplett tid og penge.
--
#22
DonBonzini
Monsterbruger
15-09-2014 14:58

Rapporter til Admin
Pas nu på de velmenende råd, det er ikke sikkert at de retunere det oprindelige beløb! Jf. http://www.forbrug.dk[...] •Pas på varen. Varen må være prøvet men ikke taget i brug i en grad, så den ikke kan sælges igen, ellers skal du betale for værdiforringelsen. db
--
#23
Unold83
Super Supporter
17-09-2014 11:20

Rapporter til Admin
Hvad endte du med at gøre?
--
I5 2500k / 6 GB Corsair XMS3 Gigabyte GA-Z68X-UD4 / 500 GB HDD 2 x Evga GTX 470 SLI Blog: http://unoldtechblog.blogspot.com[...]


ANNONCE