Der går 30 minutter før du kan logge ind.
--
Google først, spørg bagefter.
Man skal ikke græde over spist bacon.
prøv at slet cookies fra den side du får koderne fra
--
#1 Der er gået 3 dage og den laver samme fejl.
#2 jeg har prøvet både at slette cookes, history og kørt en ccleaner og får stadig samme fejl.
Hvis jeg bevidst indtaster forkert oplysning får jeg bare at vide at endten bruger eller password er forkert. Men når jeg taster det rigtige får jeg "Der har været for mange logon-fejl fra dit netværk i en kort tidsperiode. Vent venligst og prøv igen senere."
Det er da lidt mærkeligt, er det ikke ?
--
Sidst redigeret 19-02-2019 11:36
Prøv om du kan komme på hvis du går på gennem dit telefon hotspot (hvis du har trådløs) eller en vpn eller hos en ven. Så kan du i hvert fald finde ud af om den lever eller om den er fucked.
Steam support kunne også være en mulighed. Ved ikke hvor lang svartid de har.
--
Google først, spørg bagefter.
Man skal ikke græde over spist bacon.
Jeg har desværre ikke lige mulighed for at koble på en vens netværk. Og jeg har ikke trådløst så hotspot er heller ikke en mulighed.
Jeg tænker om jeg kan prøve ved at køre uden om min router ?
Jeg har skrevet til AMD support for at høre dem.
For jeg kan sagtens loggee ind på steam på computeren. Det er bare via det link amd giver mig som jeg ikke kan logge på via.
--
Sidst redigeret 19-02-2019 16:37
Nå jeg fik løst mit problem. Jeg prøvede at logge på via min mobil på arbejde. Det virkede. Jeg havde bare forstået det sådan at jeg skulle være på en PC med steam. Men alt er godt nu.
Tak for hjælpen.
--
Selv hvis du kunne køre uden om din router, så er du stadig på den ledning, som kommer ind i din husstand - dvs samme netværk dom før.
Kan det tænkes at koden ses som redeem'et og der derfor meldes fejl.
Nu har du skrevet til AMD, jeg ville også skrive til Steam support med samme spørgsmål.
--
Google først, spørg bagefter.
Man skal ikke græde over spist bacon.
#7
Tak for dit input og din forklaring på netværk.
Men se evt. mit svar i 6 og se jeg har løst det :)
--
Ja tak.
Jeg havde ikke refreshet min browser og så du havde løst det og slettede så mit svar, men det har den åbenbart ikke gemt alligvel. Men godt du fik det løst.
--
Google først, spørg bagefter.
Man skal ikke græde over spist bacon.