ServiceNow er det nye sort
ellers er der Effecte og AutoTask som jeg har kendskab til.
samt IBM har et
--
Jira er også et godt bud.
Hvor mange mennesker skal bruge det og i hvilket omfang? ServiceNow er meget omfattende så med mindre du har behov for at kunne eskalerer, lave store rollout planer og have mulighed for at andre skal godkende tickets så er det nok ikke noget for dig.
Hvad er dit budget?
--
Youtrack kunne måske være et bud?
--
Hos os bruger vi ServiceNow, det kan kun anbefales.
--
#1 gode bud :) tak!
ServiceNow ser meget omfattende ud som #2 også siger.
#2 det kigger jeg lige på tak!
Vi er kun en 3-4 stykker der skal bruge det, og det skal primært bruges til tickets, måske på sigt noget planlægning ift. features.
Budget: Gerne så lidt som muligt :), men det må gerne koste lidt. (jeg ved ærlig talt ikke hvad sådan noget her koster og hvad max er ift. min chef)
--
Zendesk er også en mulighed.
--
Bazinga!
Problemer med en Admin/Moderator? Spørgsmål vedr. en tråd/et indlæg? - Send en mail til undertegnede.
FFHAU!
#7 jeg vll faktisk give dig ret, selvom det ikke er et rigtigt ticket system, så er det super nemt og da de kun er 3-4 stykker så giver det rigtig god mening at bruge.
--
https://www.facebook.com[...] ServiceNow (og ligneden) er mest ment til en form for service provider, heavy ticket load, high visibility. ITIL, hvis det siger jer noget.. Det har mega mange moduler, flexibelt trial and tested.
Ellers er der Remedy, brugt mange steder, har mange år på bagen.
HP har også et ITIL Service Managedment tool.. Service something?
SAP CRM laver også ticket system, i mindre skala kan det virke fint.
Men tror det er systemer der er high-end, 3-4 personer ville udnytte disse systemer 1-2% (måske et målrettet tilbud for opsætning kan give jer det i har brug for. Har i virkelig brug for at arbejde i adskellige arbejdsgrupper, supportere flere services, følge en dedikeret eskaleringsprocess, kunne følge hvert minut effort-tid, minut for minut??
FocalScope kunne være et bud, fuld email manager, opgavestyring osv. Har set det i brug, ser fint nok ud.
Phabricator er også et bud, vi var et team på 4 der brugte det, tickets/opgaver kunne nemt oprettes og tldeles, kædes sammen og så videre, kunne være et meget billigt alternativ, kan hostes på jeres egen server.
Har ingen ide om prisen for alle disse, men tror de vil være overkill for jeres setup.
--
The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.
Vi har brugt Spiceworks i en del år nu, og er godt tilfredse. Det er gratis, men der vises et par reklamer ude i højre side.
De har både en on-prem og en cloud løsning, begge gratis.
--
https://www.creadecor.dk[...] #6 må indrømme at det ser meget support ud, det er faktisk mest til internt brug.
#7 Det Trello ser meget overskueligt og simpelt ud, også er det endda gratis :)
Jeg tror jeg prøver med Trello i første omgang, det ligner også at det kan snakke sammen med en masse andet. så man burde kunne koble noget mere på efter behov.
ellers tror jeg at Jira / Youtrack bliver næste bud, ServiceNow ser lidt for omfattende ud.
--
ServiceNow er klart number one i forhold til et ticket system.
Det er dog klart overkill til jeres brug, der vil Trello være oplagt.
Skal nogen bruge hjælp med ServiceNow, så sig forresten bare til :D
--
Google er din ven
Lige nu bruger vi OTRS, men vi er at kigge på at skifte over til ServiceNow.
Fordelen ved OTRS er at det er open source, så i kan nemt lave tilføjelser med andre ting, f.eks IPAM eller CRM systemer.
--
I never pirated it, it was donated. By the file fairy. At night i put a empty harddisk under my pillow.
Vi bruger TopDesk og det kan man skræddersy som man har behov for og så kun betale for det.
--
#0 I min afdeling bruger vi Redmine, især fordi det er open source og vi derfor har minimale omkostninger ved at bruge systemet - det er også relativt nemt at installere.
#1 ServiceNow skal bare dø - fuck noget lort, det er mega over engineered, grimt og bloated og langsomt og skal dø sammen med alt det her ITIL pis.
#2 Jira er meget nice, men det er også pænt dyrt ikke ?
#3 Zendesk er vel mere orienteret imod service/support/helpdesk, men det har tilgengæld mange integrationsmuligheder
--
https://twitter.com[...] - Ned med #lurerSørenPape
https://linuxmint.com[...] - Få dit privatliv tilbage.
--
Sidst redigeret 24-04-2019 11:30
ServiceDesk Plus er gratis til et vis punkt. Måske værd at kigge på.
--
Asus Z370-G - I7 8700K - GTX 1070 Strix - AX850w - Samsung EVO 850 500 GB
Hej alle sammen,
Jeg ville bare sige tak for alle jeres inputs.
Vi endte på Trello indtil videre, som vi er rigtig glade for.
Det er ret nemt og brugervenligt, hvilket er et kæmpe plus :)
Det skulle også være ret nemt at få til at snakke sammen med zendesk osv. hvilket er stort plus, da vi skal have noget support software på et tidspunkt.
--