#0 RET "Battleeye is not responding" ***
--
|CoolerMaster 430 Elite|2 Radeon 6970 HD 2gb Dedikeret|
SixCore' Amd Phnonom II X6 Black editon|1000gb Hardisk|
#2 Ja den har jeg forsøgt
--
|CoolerMaster 430 Elite|2 Radeon 6970 HD 2gb Dedikeret|
SixCore' Amd Phnonom II X6 Black editon|1000gb Hardisk|
måske også det her
RESOLUTION:
Navigate to the [drive]:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\PUBG\TslGame\Binaries\Win64\BattlEye folder and run the Uninstall_BattlEye.bat file to uninstall BattleEye. Once uninstalled, play a game and it should auto re-install.
--
#5 har jeg prøvet..
#4 har jeg prøvet
--
|CoolerMaster 430 Elite|2 Radeon 6970 HD 2gb Dedikeret|
SixCore' Amd Phnonom II X6 Black editon|1000gb Hardisk|
#7 gjorde jeg i går. spillede en kamp. men igen i dag, laver den samme nummer hver gang
--
|CoolerMaster 430 Elite|2 Radeon 6970 HD 2gb Dedikeret|
SixCore' Amd Phnonom II X6 Black editon|1000gb Hardisk|
Prøv at geninstaller på et andet drive hvis det er muligt, eller bare prøv at flytte spillet derover, og derefter verify cache
--
Computer Specs:
ASUS GTX 1070, Gigabyte GA-Z87-DH3P, Intel i5-4670K, 16GB 1866MHz, SSD EVO 840 240GB, HDD: 3TB, Corsair 650D, ASUS PG279Q
#9 det vil jeg prøve når jeg kommer hjem.
skal lige har ryddet op i min ssd så. da der kun er 7gb plads pt
--
|CoolerMaster 430 Elite|2 Radeon 6970 HD 2gb Dedikeret|
SixCore' Amd Phnonom II X6 Black editon|1000gb Hardisk|
#10 MÅSKE kan det være derfor, er slet ikke sikker, men altså PUBG er fandme mærkeligt mht hardwarekrav :P
Hvor mange ram har du?
--
Computer Specs:
ASUS GTX 1070, Gigabyte GA-Z87-DH3P, Intel i5-4670K, 16GB 1866MHz, SSD EVO 840 240GB, HDD: 3TB, Corsair 650D, ASUS PG279Q
Go to C:\Users\USERNAME\AppData\Local\TslGame\Saved\Config\WindowsNoEditor and delete all but GameUserSettings.ini
go back to C:\Users\USERNAME\AppData\Local\TslGame\Saved\Config\CrashReportClient and delete all in it.
go back to C:\Users\Donkie\AppData\Local\TslGame\Saved open every folder but the delete all in it. But dont touch the Config folder.
That worked for me i think.
prøv lige det der
--
jep jep
Delete all the files in the following folder, but backup your settings/replays if you want to keep them:
C:\Users\USERNAME\AppData\Local\TslGame\Saved
and delete
C:\Program Files (x86)\Common Files\BattlEye (2 files: BEService.exe, BEService_pubg.exe)
uninstall PUBG trough Steam and delete all remaining data in
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\PUBG
open cmd (windows search bar) as admin and enter
sc delete BEService
hit enter to delete the battle eye service
Reboot
Reinstall PUBG
Don't copy your settings from step one back into the folder, do it manually in the game. The backup is only there to remind you what your settings were, like the sensitivity.
I hope this works for you.
evt dette sammen med.. kan se mange har dine problemer.
--
jep jep
Der var en opdatering i går eller i forgårs, har du opdateret spillet?
--
#15 ja.
men det er et problem der rammer nogen random. det ikke pga updaten. det har ramt folk før :)
--
|CoolerMaster 430 Elite|2 Radeon 6970 HD 2gb Dedikeret|
SixCore' Amd Phnonom II X6 Black editon|1000gb Hardisk|
Er nogle der oplever fejl hvis spillet ikke er på samme drev som OS... Er det tilfældet her?
--
Mine spil ligger aldrig sammen med OS. de har deres eget lager, og jeg har aldrig oplevet det der før.
--
Asus Z370E Gaming - I7 8700K - G.Skill 4X8GB - EVGA Geforce 1080 TI - Samsung 960 250GB Nvme SSD - Samsung 840 500GB - Intel 5 SSD 1TB