Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Programmering og webdesign \ Hjemmeside design
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Chatfunktion med ticketsystem

Af Ny på siden Katrines | 22-08-2017 09:07 | 1677 visninger | 12 svar, hop til seneste
Hej med jer :) Er der nogen der har erfaring med en chatfunktion, der går godt i spænd med Outlook? Jeg arbejder for et par webshops, hvoraf den ene er med meget komplekse produkter (https://www.billig-gevindundervogn.dk[...] og der derfor også ofte er meget lange korrespondancer. Vi vil gerne implementere en chatfunktion, for at se om det kan øge vores salg og forbedre vores kundeservice - men der skal være mulighed for at matche chatsamtaler med eventuelle mailkorrespondancer efterfølgende. Jeg tænker lidt at det nemmest må kunne lade sig gøre ved at hver bruger får et ticketid, som så gælder uanset om man har chattet eller mailet. Er der nogen der kender et system der kan arbejde på tværs på den måde?
--
Madnørd på <a href="https://katrines-madblog.dk[...]

--
Sidst redigeret 22-08-2017 09:09
#1
Azakiel
Skribent
22-08-2017 09:12

Rapporter til Admin
Jeg kender ikke et system der decideret arbejder sammen med Outlook, men bruger selv Tawk.to hvor man kan tildele brugeren et ticket, og så arbejde videre med dem derfra hvis man ønsker det.
--
Veni, Vidi, Vici. dimidium facti qui coepit habet faber est quisque fortunae suae
#2
Katrines
Ny på siden
22-08-2017 09:15

Rapporter til Admin
Det er desværre bare ikke optimalt, at brugeren bliver tildelt et ticketid ét sted, men at man ikke kan slå op på det i mailsystemet efterfølgende. Der bliver for meget at holde styr på og matche efterfølgende :/ Men tak for budet :)
--
Madnørd på https://katrines-madblog.dk[...]
#3
Tux
Guru
22-08-2017 09:27

Rapporter til Admin
Prøv eventuelt https://www.zopim.com[...]
--
Don't feed the trolls.
#4
Katrines
Ny på siden
22-08-2017 09:34

Rapporter til Admin
Det ser spændende ud - der er i hvert fald noget integration med Outlook. Er det noget du selv har erfaring med?
--
Madnørd på https://katrines-madblog.dk[...]
#5
Tux
Guru
22-08-2017 09:41

Rapporter til Admin
#4 Vi bruger det på en hel del kunder. Jeg er dog ikke personligt ind over, så ved ikke præcist hvordan det virker. Mine kollegaer og vores kunder snakker godt om det.
--
Don't feed the trolls.
#6
Katrines
Ny på siden
22-08-2017 10:48

Rapporter til Admin
Okay, jamen, så må jeg lige prøve at undersøge det nærmere :)
--
Madnørd på https://katrines-madblog.dk[...]
#7
atuz
Gigabruger
22-08-2017 12:52

Rapporter til Admin
Jeg har en smule erfaring med zopim. Dog kræver det, at der ofte er nogen online til at svare - ellers giver det ingen mening. Vi brugte det både hos os selv, og på eksterne kunder, hvor jeg var ansat tidligere. Edit: I øvrigt lader dette spørgsmål til at være et semi-fesent forsøg på linkbuilding.
--
Sidst redigeret 22-08-2017 12:55
#8
Tux
Guru
22-08-2017 13:35

Rapporter til Admin
#7 Dog kræver det, at der ofte er nogen online til at svare - ellers giver det ingen mening. Den kan sættes op til at oprette en ticket hvis der ikke er nogen på chatten.
--
Don't feed the trolls.
#9
Katrines
Ny på siden
22-08-2017 15:59

Rapporter til Admin
Det er skam helt reelt, at jeg er på udkig efter en chatfunktion og søger folks erfaringer i den forbindelse :) Har du erfaring med Zopim i forbindelse med Outlook også? Mht. at det kræver, at der er nogen online og at det ellers ikke giver mening - der synes jeg, at jeg kan se, at der vil stå at chatten er offline, når folk ikke er online? Altså planen er jo, at den skal være åben indenfor åbningstiden :)
--
Madnørd på https://katrines-madblog.dk[...]
#10
atuz
Gigabruger
23-08-2017 08:36

Rapporter til Admin
Grunden til at jeg nævner det er, at vi havde en kunde der stort set aldrig var online på zopim, og så er det mere til gene end gavn. Har ingen erfaring med opkobling på andre systemer.
--
#11
Katrines
Ny på siden
23-08-2017 08:40

Rapporter til Admin
Okay, så forstår jeg. Kan godt se hvad du mener - tænker også det mister lidt troværdighed så.
--
Madnørd på https://katrines-madblog.dk[...]
#12
Gismodyr
Monsterbruger
23-08-2017 12:42

Rapporter til Admin
Tag et kig på: www.freshservice.com[...]
--

Opret svar til indlægget: Chatfunktion med ticketsystem

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE