Hej HOL,
Jeg ved der er en tråd om post DK, der er aktiv, men da det ikke er samme problem jeg har, opretter jeg en ny.
I sidste uge (tirsdag d. 12) bestilte jeg en lækker ny dell 24" skærm fra Komplett, som skulle ankomme 1-2 dage efter. Jeg hopper så ned i det lokale posthus om torsdagen, fordi jeg regner med pakken er kommet, selvom teksten i deres track and trace system er lidt misvisende. Se evt. hvad de skriver her:
http://www.postdanmark.dk[...]
Jeg får at vide at pakken desværre ikke er kommet, men jeg skulle være velkommen til at prøve at komme tilbage dagen efter. Det skal lige siges jeg også skulle have modtaget en SMS, når pakken var ankommet til posthuset, hvilket jeg stadig ikke har gjort.
Fordi jeg ikke kunne komme fredag eller lørdag, kontakter jeg kundeservice i dag, og får af vide at jeg skal efterlyse pakken. Der blev jeg lidt sur, og hater lidt på POST DK ingeni. :)
Efter jeg har udfyldt skemaet står der, at der kan gå op til 2 uger, før jeg kan få svar, men de selvfølgelig nok vil gøre deres bedste for at opklare det hurtigst muligt.
Jeg tjekker så lige min netbank af en anden årsag, og kan se at Komplett har trukket pengene for skærmen.
Jeg har et par spørgsmål:
1. Kan Komplett trække pengene fra mit kort før jeg har modtaget min vare?
2. Er der nogle af jer, der har prøvet at skulle efterlyse en pakke. Kan I dele en success historie eller det modsatte?
Jeg har egentlig mest lyst til at cancel min ordre, få pengene tilbage, og gå ned til den nærmeste butik, der har en på lager, og købe den kontant.
Tak på forhånd for jeres hjælp :)
Mvh. Mads
--