Single.dk
Jeg er ikke særlig stærk juridisk. Og vil hører hvad i synestil denne sag.
Jeg oprettet mig som bruger på single.dk i en måned for 99kr. Siden var fyld med spam og ingen service. Så slettet hurtigt profilen igen.
Jeg for så en mail en måned senere at mit ”medlemskab” vil blive stoppet. Da mit
kort ikke længere virker (havde skiftet kort) og tænkte det er fint så fornyer
det ikke sig selv. Nu har jeg så fået en regning for en ubetalt måned. Jeg
skriver så til support og de fortæller mig jeg har bundet mig for 6 måneder.
Som jeg husker siden kunne jeg ikke finde noget om binding. Da jeg bare købte
en måned. Jeg har desværre ikke længere en mail hvor der står hvad jeg har
købt. Hvis jeg overhovedet har fået sådan en.
Jeg skriver så til dem om jeg kan få en eller anden form fordokumentation på mit køb. Det har de ikke mulighed for. Jeg har spurgt om vores
korrespondance kan foregå over mail. Da jeg har en påtvungen firewall der gør
deres support side ulæselig for mig. Det har de indtil nu ignoreret og bliver
ved med at svare på en form for supportside man bliver henvist til gennem en
email.
Jeg har sågar bedt om en samlet regning for det hele så jegkan få det ud af verdenen. Det har de heller ikke mulighed for.
Et eller andet sted skal jeg jo nok bare betale. Synes barehele deres setup, og mangel på hjælp er så dårlig. Så vil hører hvad i ville
gøre?
Mvh Krogsa
--
Aahurs