Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

DHL ? Normen eller uheld ?

Af Giga Supporter And.- | 03-12-2015 00:06 | 2533 visninger | 18 svar, hop til seneste
Jeg venter på lidt ting fra UK, som er ret vigtige, jeg bestiller levering med DHL / Express 9am . Så jeg burde ha den næste dag inden 9.. Men ! DHL har lavet en fejl, og komme til at smide pakken på en lastbil der kørte ned over Holland osv.. Så endelig her til morgen efter 3 dage, når den KBH, endelig tænker jeg, nu burde jeg få den i løbet af dagen, tjekker her til aften.. Nu er den i Østrig.. Er det DHLs måde at drive virksomhed og bare noget man skal acceptere ? Det jo på amøbe stadiet det her http://5o.dk[...] <- Track and trace
--
Sidst redigeret 03-12-2015 00:10
#1
Chucara
Junior Nørd
03-12-2015 00:16

Rapporter til Admin
Det har jeg godt nok aldrig oplevet med DHL - det virker lidt sært for at sige det mildt.
--
MB: ASUS Z77 Sabertooth | CPU: i7 2600K | GPU: GTX 970 | RAM: 16GB 1866MHz | CASE: Silencio 550 | SSD: Samsung 840
#2
Holl
Semi Supporter
03-12-2015 00:31

Rapporter til Admin
Kan det ikke måske bare være en fejl på T&T? Beskederne "Forsendelsen processeret på lokation - Copenhagen" og "Afgået fra lokation - Copenhagen" er jo heller ikke kommet, som de ellers har gjort ved de andre lokationer.
--
Tag ikke livet for seriøst, du slipper alligevel ikke levende fra det :)
--
Sidst redigeret 03-12-2015 00:32
#3
And.-
Giga Supporter
03-12-2015 00:34

Rapporter til Admin
#2 Men burde den så ik ha været ude hos mig istedet, hvis den var hos dem 6.30 :) ? Altså.. Bestilte trodsalt nextday express something :)
--
#4
Holl
Semi Supporter
03-12-2015 00:38

Rapporter til Admin
Jo, det burde den vel. Det virker bare mærkeligt, at "Austria" statusen ikke står som de andre. Der er ikke en status som siger "Ankommet til sorteringslokation - Austria". Når der så samtidigt ikke er kommet en, som hedder "Afgået fra lokation - CPH", så tror jeg at det er en fejl.. Men man ved jo aldrig :-)
--
Tag ikke livet for seriøst, du slipper alligevel ikke levende fra det :)
--
Sidst redigeret 03-12-2015 00:42
#5
Holl
Semi Supporter
03-12-2015 00:44

Rapporter til Admin
Og eftersom, at der ikke er kommet en som hedder "Processeret i København" kunne man jo forestille sig, at den stadig ligger der og venter :-)
--
Tag ikke livet for seriøst, du slipper alligevel ikke levende fra det :)
#6
And.-
Giga Supporter
03-12-2015 00:50

Rapporter til Admin
Ja, uanset hvad, giver jeg nok DHL et kald imorgen og forsøger og få dem til at levere min pakke =P
--
#7
Mr. WoLF
Guru
03-12-2015 01:18

Rapporter til Admin
Har fået en pakke sendt med dhl fra tyskland den er i Swipbox nu og venter på jeg henter den, den gik rigtig hurtig og kom med med 8 euro i fragt.
--
Mvh. Mr. WoLF
#8
And.-
Giga Supporter
03-12-2015 10:01

Rapporter til Admin
Lille update.. Den var røget ud af Danmark igen http://5o.dk[...] DHLs eget svar "Det lyder lidt specielt, da vi har direkte fly fra UK til DK, men selvfølgelig kan der været opstået nogle problemer med ruten der har gjort at forsendelsen har været en tur ud i europa. Det er netop styrken i DHL's netværk at vi har mange alternativer for at få pakken frem, dog skal de alternativer selvfølgelig ikke påvirke transittiden." Hviliken styrke det dog er, at den har ligget I KBH, men så at sende den til Østrig..
--
#9
ande8118
Giga Supporter
03-12-2015 10:05

Rapporter til Admin
#8 ja de modsiger godt nok lidt sig selv der...
--
Online Gaming is the only place it is allowed to shoot stupid people.
#10
Jintao
Semi Nørd
03-12-2015 10:13

Rapporter til Admin
#8 #9 mon ikke der menes at det er en styrke at de kan bruge en anden rute hvis der opstår problemer på hovedruten. :o)
--
Indholdet af dette indlæg er blevet redigeret af |Smash|.
#11
Galahat
Nørd
03-12-2015 10:15

Rapporter til Admin
#10 tror pointen her er at deres "styrke" tilsyneladende ikke har tilføjet nogen værdi for levering af pakken andet end at den er kommet på rundtur i europa..
--
Happy wife, Happy life!
#12
ZILvERtAIL
Gigabruger
03-12-2015 11:27

Rapporter til Admin
Wow, du får godt nok noget for pengene, desværre ikke service :/ Har aldrig prøvet noget i den retning. Håber du får dine ting snart.
--
#13
And.-
Giga Supporter
03-12-2015 17:56

Rapporter til Admin
Lille tracking update http://5o.dk[...]
--
#14
bjQrnen
Megabruger
03-12-2015 18:30

Rapporter til Admin
Har et familiemedlem som har haft et lignende episode med DHL. Alle parter endte med at give op da pakken havnede i Rusland, og websshoppen måtte så sende en ny pakke afsted.
--
#15
And.-
Giga Supporter
04-12-2015 00:43

Rapporter til Admin
Årh linkede forkert Update http://5o.dk[...] ... Pakken er Belgien nu .. http://www.scribblemaps.com[...] <- Lille fin tegning af dens rejse so far =D
--
#16
Nsoz
Monsterbruger
04-12-2015 00:55

Rapporter til Admin
"Er det DHLs måde at drive virksomhed og bare noget man skal acceptere ?" Tvivler på det bevidst er deres måde at drive forretning på. Er det noget man skal acceptere? Nej selvfølgelig ikke, derfor har du muligheden for at kontakte dem og klage. Husk nu på, at DHL, GLS mv. får enorme mængder gods ind de skal fragte. Der vil altid ske fejl så længe der er menneskelige faktorer der spiller ind. :-) Håber det løser sig og du får kompenseret på den eller anden måde for fejlen.
--
#17
And.-
Giga Supporter
04-12-2015 01:00

Rapporter til Admin
#16 Jeg kontaktede dem idag, fik bare et arrogant svar, at den kom når den kom.. Mere kunne de ik gøre (jeg snakkede pænt, stille og roligt) .. Samt at jeg måske kunne gøre mig en smule forhåbninger til på mandag Men det her er så bare en enorm række af fejl, den kom ik på et fly som den burde, men istedet på en lastbil, den var i DK og de glemte at tage den med på levering, de sender til til Østrig, derefter Belgien.. Såeh lidt sørgeligt de ik har mere styr over deres business.. Lige pt ligger den jo få 100km fra hvor den startede
--
Sidst redigeret 04-12-2015 01:04
#18
ZILvERtAIL
Gigabruger
04-12-2015 01:13

Rapporter til Admin
Du skal bare tage kontakt igen, lige i det her tilfælde ville jeg stejle en del over det, specielt hvis de afviser dig og du har købt et produkt du ikk' modtager fra dem, altså levering indenfor en tidsramme. Jeg ville nok ringe indtil de lover dig et eller andet håndgribeligt og en eskalation fastsættes såfremt det ikk' bliver mødt, som i begge kan leve med.
--
Sidst redigeret 04-12-2015 01:14

Opret svar til indlægget: DHL ? Normen eller uheld ?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE