Det har jeg godt nok aldrig oplevet med DHL - det virker lidt sært for at sige det mildt.
--
MB: ASUS Z77 Sabertooth | CPU: i7 2600K | GPU: GTX 970 | RAM: 16GB 1866MHz | CASE: Silencio 550 | SSD: Samsung 840
Kan det ikke måske bare være en fejl på T&T? Beskederne "Forsendelsen processeret på lokation - Copenhagen" og "Afgået fra lokation - Copenhagen" er jo heller ikke kommet, som de ellers har gjort ved de andre lokationer.
--
Tag ikke livet for seriøst, du slipper alligevel ikke levende fra det :)
--
Sidst redigeret 03-12-2015 00:32
#2 Men burde den så ik ha været ude hos mig istedet, hvis den var hos dem 6.30 :) ? Altså.. Bestilte trodsalt nextday express something :)
--
Jo, det burde den vel. Det virker bare mærkeligt, at "Austria" statusen ikke står som de andre. Der er ikke en status som siger "Ankommet til sorteringslokation - Austria". Når der så samtidigt ikke er kommet en, som hedder "Afgået fra lokation - CPH", så tror jeg at det er en fejl.. Men man ved jo aldrig :-)
--
Tag ikke livet for seriøst, du slipper alligevel ikke levende fra det :)
--
Sidst redigeret 03-12-2015 00:42
Og eftersom, at der ikke er kommet en som hedder "Processeret i København" kunne man jo forestille sig, at den stadig ligger der og venter :-)
--
Tag ikke livet for seriøst, du slipper alligevel ikke levende fra det :)
Ja, uanset hvad, giver jeg nok DHL et kald imorgen og forsøger og få dem til at levere min pakke =P
--
Har fået en pakke sendt med dhl fra tyskland den er i Swipbox nu og venter på jeg henter den, den gik rigtig hurtig og kom med med 8 euro i fragt.
--
Mvh. Mr. WoLF
Lille update.. Den var røget ud af Danmark igen
http://5o.dk[...]
DHLs eget svar
"Det lyder lidt specielt, da vi har direkte fly fra UK til DK, men selvfølgelig kan der været opstået nogle problemer med ruten der har gjort at forsendelsen har været en tur ud i europa. Det er netop styrken i DHL's netværk at vi har mange alternativer for at få pakken frem, dog skal de alternativer selvfølgelig ikke påvirke transittiden."
Hviliken styrke det dog er, at den har ligget I KBH, men så at sende den til Østrig..
--
#8 ja de modsiger godt nok lidt sig selv der...
--
Online Gaming is the only place it is allowed to shoot stupid people.
#8 #9 mon ikke der menes at det er en styrke at de kan bruge en anden rute hvis der opstår problemer på hovedruten. :o)
--
Indholdet af dette indlæg er blevet redigeret af |Smash|.
#10 tror pointen her er at deres "styrke" tilsyneladende ikke har tilføjet nogen værdi for levering af pakken andet end at den er kommet på rundtur i europa..
--
Happy wife, Happy life!
Wow, du får godt nok noget for pengene, desværre ikke service :/ Har aldrig prøvet noget i den retning. Håber du får dine ting snart.
--
Har et familiemedlem som har haft et lignende episode med DHL. Alle parter endte med at give op da pakken havnede i Rusland, og websshoppen måtte så sende en ny pakke afsted.
--
"Er det DHLs måde at drive virksomhed og bare noget man skal acceptere ?"
Tvivler på det bevidst er deres måde at drive forretning på. Er det noget man skal acceptere? Nej selvfølgelig ikke, derfor har du muligheden for at kontakte dem og klage.
Husk nu på, at DHL, GLS mv. får enorme mængder gods ind de skal fragte. Der vil altid ske fejl så længe der er menneskelige faktorer der spiller ind. :-)
Håber det løser sig og du får kompenseret på den eller anden måde for fejlen.
--
#16 Jeg kontaktede dem idag, fik bare et arrogant svar, at den kom når den kom.. Mere kunne de ik gøre (jeg snakkede pænt, stille og roligt) .. Samt at jeg måske kunne gøre mig en smule forhåbninger til på mandag
Men det her er så bare en enorm række af fejl, den kom ik på et fly som den burde, men istedet på en lastbil, den var i DK og de glemte at tage den med på levering, de sender til til Østrig, derefter Belgien.. Såeh lidt sørgeligt de ik har mere styr over deres business.. Lige pt ligger den jo få 100km fra hvor den startede
--
Sidst redigeret 04-12-2015 01:04
Du skal bare tage kontakt igen, lige i det her tilfælde ville jeg stejle en del over det, specielt hvis de afviser dig og du har købt et produkt du ikk' modtager fra dem, altså levering indenfor en tidsramme.
Jeg ville nok ringe indtil de lover dig et eller andet håndgribeligt og en eskalation fastsættes såfremt det ikk' bliver mødt, som i begge kan leve med.
--
Sidst redigeret 04-12-2015 01:14