Hvad står der i de betingelser du har accepteret ved bestillingen?
--
#1 Selvfølgelig at der ikke er refundering - Undre mig bare over hvorfor helvede man kan afbestille, hvis det ikke er muligt at få pengene igen. Jeg ved godt det er vores fejl, men det kan da ikke være rigtigt....
--
#2, Du får lagt en "vare" til side som de ikke kan sælge til andre, springer du så fra i sidste øjeblik mister de muligheden for at sælge til anden side
Det der undrer mig er, at din sviger er "kommet til" at afbestille
--
Hvis det er deres afbestillings politik kan det da være rigtig nok.
Så er det jo op til en selv om man ønsker at købe et sted hvor der ingen refundering er
ved afbestilling.
I mange tilfælde sparer man også en sjat penge ved ikke at have afbestilling med.
Så der er nok ikke så meget at gøre, hvis det er deres regler omkring afbestilling.
Som du selv siger så er det jo Jeres egen skyld, og i må bide i det sure æble og købe et nyt værelse for nye penge.
--
#3 De behøver heller ikke at sælge til andre - vi vil bare gerne have værelserne igen. Det er først slut januar, det synes jeg ikke er i sidste øjeblik :)
--
Afbestilling er i hotellets interesse, da de så kan leje værelserne ud til anden side.
Er værelserne lejet ud? Er det korrekt forstået, at i forsat kunne ønske disse værelser og er det gjort klart for hotellet?
Om det kan være rigtigt eller ej, det fremgår af deres betingelser. Vil dog mene at det er lidt grotesk, hvis hotellet forlanger 100% af beløbet ved afbestilling.
--
Har du fået en bekræftelse på afbestilling?
--
--
Drifter og udvikler 24/7 Datacenter operations om dagen, er supermand om aftenen.
#5 Først vil du have pengene, og nu vil du have værelserne.. hhehe, det lyder som sviger er i familie med dig og ikke din modpart, når man kan tænke sådan.
--
Har du spurgt hotellet om man kan annullere annulleringen?
--
I am a signature virus, please copy me to your own sig to help me spread.
#6 Der er stadig ledige værelse ifølge hotels.com. - Og ja, vi vil egentlig gerne bare have de rum vi har betalt for.
Det er også lidt det jeg tænker - det koster dem da ikke noget at yde en god service og så bare lade os beholde værelserne.
#7 Ja - det fik jeg umiddelbart lige efter :)
#8 Jeg gider bare ikke at miste pengene - Så er jeg ligeglad om vi får værelserne igen eller pengene refundereret - Jeg troede bare der ville være størst chance for at få værelserne igen.
--
--
Sidst redigeret 16-12-2015 10:31
Gad hvide om der ikke er fortrydelses ret på selve afbestillingen, hvis ikke du har spurgt dem så går dog det, de er sikkert slet ikke sure eller noget jo overhovedet.
--
CM2, HX750, 3570k 3,4 ghz*4, Sabertooth p67, 512GB Plextor M5 Pro Xtreme, Blackwidow Chroma, Deathadder Chroma, Razer Sphex
#10 Hvis jeg var dig, så ville jeg prøve at kontakte hotellet igen, og fokusere på at få værelserne igen. Det er meget muligt, at der er ledige værelser, men det er ikke ensbetydende med at det er dem som i tidligere bestilte.
Hvordan er afbestillingen i forhold til deres politik? Kan du evt. oplyse hvilket hotel der er tale om?
Udfra hotels.com, så har hvert hotel (selvfølgelig) deres egen politik, men som regel er der en afbestillingsfrist, hvorved at de kan opkræve et gebyr for afbestilling - at dette gebyr skulle være 100%, det nægter jeg at tro på, hvis der er tale om et hotel med minimum 2 stjerner
--
Jeg fik endelig fat i en hotels.com medarbejder, som snakkede med tre forskellige nede på hotellet indtil hun endelig fik fat i manageren. Vi bookede en ny reserveration på samme dato, og hun er nu igang med at ringe til manageren og få den anden annulleret. Den første hotels.com medarbejder kunne overhovedet ikke hjælpe mig. Så er glad for at jeg fik fat i en der var i stand til at hjælpe mig, på trods af fejlen 100% var på vores side. Nu venter jeg bare på en bekræftelse.
--
#13 det skal nok gå igennem, (gode) hoteller lever næppe af at yde dårlig service, og der var jo ikke ligefrem noget tab for hotellet her.
Ellers kan formuleringen "its Christmas, please help me (sad face)" åbne mange døre :)
--
I am a signature virus, please copy me to your own sig to help me spread.
#14 Helt enig.
Mange tak for hjælpen og god jul herfra :)
--