Hej Hol,
Jeg står i frustrerende situation med lebara som sendt mig 2 mail ang. manglede betaling af dataroaming. Først den ene email, d. 17 aug. at jeg mangler at betale 6.47,- kr. for dataroaming og så d. 22 aug kom der en anden mail at der pludselig mangler 1160,- kr. at betale. Det underlige er, at jeg havde været på ferie i usa d 6 juni... så datoerne giver ikke rigtig mening, og heller ikke regningerne.
Da jeg så logger på lebara, står der en fejl under dataroaming og at jeg skal kontakte deres kundeservice (som i øvrligt kun forgår på engelsk eller polsk) - Da jeg ringede, fik jeg at vide at de havde lukket for min dataroaming, fordi de ikke kunne hæve penge ud fra min konto. Fint nok, da jeg sagde til dem at jeg vil skifte mobilselskab, sagde de at det kunne jeg først efter jeg betalte min regning, som skulle i øvrigt forgå ved at fylde penge på talekontoen, og så skulle jeg kontate dem igen, og så kunne de trakke pengene ud. Meget underligt og uprofessionelt.. Men hvad regning drejer sig om, er stadig mig en gåde, da der står intet information om hvorfor det koster så meget, og hvor jeg havde brugt dataroaming osv. Så nu er spørgsmålet om jeg kan skifte mobilselskab uden at betale den regning de vil have mig til, som jeg så alligevel ikke kan vide hvad der er jeg egenligt betaler for. Og jeg er ligeglad med at beholde mig nummer...
--