Antager du mener GDPR. Uden at være jurist, vil jeg mene, at det letteste er at i:
- Kun gemmer referater i så lang tid som lovgivningen kræver (alternativt fjerner navne fra disse)
- Slette mails når personer flytter ud, og/eller i ikke længere har brug for dem
- Mht. samtykke ville jeg sende en mail ud med hvilke oplysninger i gemmer samt hvad de skal bruges til. Foreningen har selvsagt behov for at vide, hvem der bor i ejendommen.
Jeg fandt dette link, hvor GDPR nævnes:
http://luftmarinegade.dk[...]
Det være sagt, så står der nok ikke nogen d. 26. og beder jer om at redegøre for jeres GDPR planer og procedurer. Men få det da på plads - det behøver ikke kræve alverden.
--
ASUS Z270 TUF Mk1 | 7700K | GTX 1080TI | 32GB 3000MHz | Fractal Define R5 | Samsung 960 EVO 1TB | PG279Q | 2xU2715H
--
Sidst redigeret 22-05-2018 22:22