Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Spørgsmål ang 14 dages fortrydelsesret

Af Nørd 7430 | 20-02-2019 11:40 | 1603 visninger | 54 svar, hop til seneste
Jeg står i den situation jeg mistænker mit rtx 2080 for at være defekt Jeg prøvede køre oc scanner og fik en masse misfarvninger og prikker på skærmen Prøvede så en anden maskine og her smed den hdmi signalet. Samt oc scanner skrev fail Snakkede med asus som siger kortet skal rmas Tog så kontakt til forhandler. Der mener jeg først har krav på få det ombytte når fejlen er fastlagt ( og de skal ha det ind replikere fejlen) tiltrods for mit kort er knap 12 dage gammelt Bortfalder min 14 dages returret fordi jeg fortæller ham kortet er defekt? Burde jeg ikke ha krav på et nyt kort eller mine penge retur?
--
jep jep
#1
MadsFerguson
Elite Supporter
20-02-2019 11:42

Rapporter til Admin
Hvis du returnere et fejlbehæftet kort vil du nok se en utilfreds forhandler. Grav i om du kan få tilsendt en ny under et Dead on Arrival RMA.
--
Large deployment System Engineer, High Performance Computing specialty.
#2
Pico
Nørd
20-02-2019 11:44

Rapporter til Admin
Har du købt kortet kontant i butikken eller online? Hvad står der i butikkens handelsbetingelser for returret?
--
i7 4790K|Noctua NH-D15|ASUS Z97-WS|16GB Kingston 1866mhz|1080 ASUS STRIX|160GB Intel SSD|240GB Corsair SSD|500GB EVO SSD|3TB Seagate|750W CM
#3
7430
Nørd
20-02-2019 11:44

Rapporter til Admin
Problemet er jo de vil undersøge kortet. Jeg har været ærlig om sagen og sendt dem en chat dialog med asus der skriver kortet skal byttes De nå såmænd gerne undersøge kortet. Men hvis fejlen så er periodisk hvad så? Og jeg vil ikke ha det kort retur og vil heller ikke afvente en reperationssag. På en vare der er under 14 dage
--
jep jep
#4
Jacob [5260 Od.S]
Nørd Aspirant
20-02-2019 11:48

Rapporter til Admin
Prøver du at overclocke et kort der ikke er "beregnet" til det? Optag for guds skyld en video af fejlen og medsend den. Gerne flere videoer, hvis det er hver gang det sker. Man har jo set eksempler på butikker, som ikke kan replikere fejlen og så får man noget tilbage med nøjagtig samme fejl som det blev indsendt med. Lad være med at indvolvere Asus yderligere, da du så frafalder retten til ombytning ved forhandler (svjv).
--
Google først, spørg bagefter. Man skal ikke græde over spist bacon.
#5
7430
Nørd
20-02-2019 11:48

Rapporter til Admin
Står intet om returnering af defekt vare ( købt hos computersalg. Dk)
--
jep jep
#6
7430
Nørd
20-02-2019 11:50

Rapporter til Admin
Jeg har kørt den app der er beregnet til dette kort og også fremsendt den fotos af fejlen. Men de vil ha varen ind og replikere fejlen før evt ombytning hvilket jeg på ingen måde kan forstå
--
jep jep
#7
MisterNiceHands
Semi Nørd
20-02-2019 11:50

Rapporter til Admin
Jeg fik samme besked som dig, da jeg ringede til Proshop med mit kort - Det skulle undersøges, også vil de kunne afslutte sagen, med en eventuel ombytter.. tænkte FUCK - men havde heldigvis mit gamle kort forsat. Jeg besluttede mig dagen efter for så at levere det ind til RMA (Larmende blæser/leje på et 2080 strix kort) Og fandeme om han så ikke spørger om jeg vil have pengene retur, eller et nyt kort i bytte?! Mit kort var lige under 14 dage gammel da jeg indleverede det. Jeg gik der fra med et nyt kort, UDEN de havde undersøgt det nærmere udover at kigge fysisk på kortet i afdelingen. Utilfreds med misvisende kundeservice fra deres Service Center/supporter, glad for at jeg ikke skulle vente 2-3 uger på et nyt kort.
--
i7-8086K | RTX 2080 Strix OC | Z390-E Gaming Strix | PC-O11DX Dynamic
#8
7430
Nørd
20-02-2019 11:53

Rapporter til Admin
Mit er også et strix. Og eneste jeg har gjort er køre oc scanner appen som de så fint reklamere med Første gang fik jeg misfarvninger og grønne priiker. 2 gang smed den signalet til min hdmi port 3 gang intet billede og fans rampede voldsomt op
--
jep jep
#9
bobson
Mega Supporter
20-02-2019 11:57

Rapporter til Admin
#0 Du har ret til at returnere kortet og få dine penge tilbage - under forudsætning af at det er netkøb, men det er det vel ved Computersalg? Skulle butikken mene, at der er noget at komme efter, må de efterfølgende tage det op.
--
#10
7430
Nørd
20-02-2019 11:58

Rapporter til Admin
9 det er købt via net ja. Men de mener for jeg kan få det ombyttes skal fejlen fastlægges hos dem
--
jep jep
#11
ToFFo
Guru
20-02-2019 12:01

Rapporter til Admin
Denne sag er ganske straight forward. Du har købt et produkt på nettet. Produktet er defekt, og lever derfor ikke op til dine forventninger. Produktet returneres derfor på 14 dages fortrydelsesret så forhandler skal bare punge ud. De må selvfølgelig godt undersøge varen. De skal kunne fastslå om varen er i forholdsvis samme stand og mængde som da de solgte den til dig. Så der går lige lidt tid før de har checket om alt følger med retur. De kan ikke bare sende det til RMA hvis du har gjort det klart og tydeligt at du ønsker at bruge fortrydelsesret og ikke reklamationsret og lade dig vente! Det er forhandleren der skal dokumentere at varen ikke fejlede da de sendte den til dig (da varen er under 6mdr gammel). Det kan de naturligvis ikke, hvis varen er solgt til dig som værende i ny og ubrudt emballage.
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 20-02-2019 12:04
#12
Azakiel
Skribent
20-02-2019 12:03

Rapporter til Admin
#9 Kunden har ret til at returnere, og Computersalg har ret til at undersøge kortet for om det er gensalgsværdigt. At #0 starter med at være klar i tonen omkring at han oplever fejl stiller ham så bare stærkere end at tilbagesende kortet for at Computersalg finder ud af at der er fejl på kortet, som i så fald kunne henledes til at have været påført at kunden og senere afvise en returnering. Computersalg plejer at være ret fair deres politikker, så jeg tænker at de vil forsøge at køre DOA politik på kortet når først problemet er bekræftet.
--
Veni, Vidi, Vici. dimidium facti qui coepit habet faber est quisque fortunae suae
#13
7430
Nørd
20-02-2019 12:07

Rapporter til Admin
Jeg har gjort dem klart fejlene jeg oplever og også sagt jeg ikke ønsker afvente en rma sag men vil ha a enten andet kort eller B pengene retur Kortet har ingen ridser eller lign og har ikke gjort andet end hvad asus selv reklamere med det kan på kassen hvilket er køre gpu tweak og ac scanner appen
--
jep jep
#14
Akasut
Monster Nørd
20-02-2019 12:08

Rapporter til Admin
Du har skudt dig lidt selv i foden ved at afsløre intentioner og din kontakt til ASUS er fuldstændig overflødig/irrelevant ift. din returret og reklamationsret som dansk/europæisk købelov giver dig. Det er et mellemværende hos dig og forhandler, ikke producent. Scenario: du opdager dit RTX kort, ligesom som mange andre, er fejlbehæftet efter der er gået 12 dage option 1) du starter en fortrydelseret sag ved forhandler option 2) du starter en reklamations sag ved forhandler. Du er bevidst om at kortet er defekt, hvorfor du bør vælge option 2, men grundet (her antager jeg) længde af sagsbehandling så ønskes fortrydelsesret istedet for, så man kan undgå at få ombytter eller hurtig penge tilbage. Problem kan opstå når du sender defekt kort tilbage på fortrydelseretten, så kan forhandler (tænker jeg) påstå at du har ødelagt kortet, og så står du med en eskalering af option1. Du kan i den option 2 påpege at der er tale om en væsentlig fejl hvilket gør produktet uanvendeligt og vedlægge dokumentation herom, artikler, NVIDIA forum, deres udtalelser, ja alt hvad du kan finde. Forhandler kan afvise dit ønske om penge tilbage og tilbyde reparation eller ombytning hvor den førstnævnte vil være umuligt/svær fordi de ved ikke selv hvad der er galt med RTX kort eller ønsker ikke at bekræfte det hvorfor en ombytter typisk er løsningen. Den løsning kan dog resultere i samme scenario down the road, hvor man skal igennem samme rodeo igen, men så skal man påpege overfor forhandler at de allerede har haft ét forsøg på at løse problemet, og at denne løsning skal være udført indenfor rimelig tid (2 uger +/-). Sker dette ikke, så kan du gøre krav på dine penge igen, eller afslag i pris alt efter omfang af produkt, i dette tilfælde er der ikke noget afslag da produktet er uanvendeligt (benyt evt anden ordlyd der beskriver hvordan du ser på defekten).
--
Sidst redigeret 20-02-2019 12:09
#15
7430
Nørd
20-02-2019 12:13

Rapporter til Admin
Så har skudt mig selv i foden ved at være ærlig om varens stand? Jeg har på ingen måde gjort noget udover det asus selv mener kortet kan håndtere. Tog så kontakt til Asus for at høre om dette var normalt. Hvor de siger kortet skal byttes
--
jep jep
#16
7430
Nørd
20-02-2019 12:15

Rapporter til Admin
Så sku bare ha smidt det retur sagt jeg vil ha pengene tilbage uden oplyse de problemer jeg havde med det... Og lade en anden have den hovedpine... Vil jeg sku ikke KU gøre af moralske grunde
--
jep jep
#17
ZulfoDK
Junior Supporter
20-02-2019 12:33

Rapporter til Admin
#11 Så "Straight forward" er sagen altså ikke i dette tilfælde, hvor han har fortalt butikken at han har været i gang med et OC - det betyder nemlig at kortet er "taget i brug", og ikke bare "prøvet". "- Pas på varen. Varen må være prøvet, men ikke taget i brug i en grad, så den ikke kan sælges igen. Ellers skal du betale for værdiforringelsen." Det er især "...men ikke taget i brug i en grad, så den ikke kan sælges igen" Hvis han har fortalt sælger at han har forsøgt OC, men at det derefter begynder at fejle (lige gyldig årsag) og han har fortalt sælger det, så kan han ikke bare køre en fortrydelse - så er det altså en reklamation.
--
----------------- Lars B. / ZulfoDK
--
Sidst redigeret 20-02-2019 12:33
#18
7430
Nørd
20-02-2019 12:39

Rapporter til Admin
Jeg har ikke gjort noget med det kort udover det det er bygget til. Og asus reklamere med stor fed tekst man kan køre denne app. Så går jeg så sandelig udfra kortet kan holde til dette
--
jep jep
#19
sebson
Gigabruger
20-02-2019 13:24

Rapporter til Admin
Jeg har ikke lige læst aaalt i denne tråd, men nok til at forstå du har købt hos computersalg.dk og du har købt online. Enten send det retur og få ombyttet (pengene retur) du har altid 14 dages retur hvor du godt må teste din hardware når du køber elektronik online. Hvis du bor i nærheden så tag derud. jeg har ALDRIG haft problemer med dem, og jeg har godt nok handlet der meget. Som en anden også beskriver med Proshop de giver dig formentlig bare pengene retur. men idet kortet er så nyt har du stadig dine 14 dages retur
--
test
#20
ToFFo
Guru
20-02-2019 13:39

Rapporter til Admin
#17 - Han har kørt et program, som producenten reklamerer med for deres produkt. Kunden har derfor ret til at prøve det medfølgende software, for at kunne afgøre hvorvidt varen lever op til forventningerne, med det stykke software, der er beregnet/tioltænkt til produktet. Produktet er ikke "taget i brug" når man tester om et stykke software virker med det. Så kan man jo også kalde det at være taget i brug, ved at starte et spil for at se om man får den framerate man forventer. Jeg læser ikke nogen steder at der er lavet OC på produktet. Der er kørt et program ved navn OC scanner, og vi ved intet om hvorvidt det program faktisk effektivt HAR overclocket hans kort. Det kan være programmet først undersøger kortet for at anbefale et OC, og det var under denne undersøgelse af kortet, at programmet fik kortet til at lave fejl. #18 - Du har ikke gjort noget forkert. Det er forhandleren der er fucking skod. Du prøver bare at hjælpe og du er ærlig. Thumbs up for det. Hvis jeg arbejdede hos forhandleren, havde jeg sgu også givet dig kudos for at melde fejlen på produktet, så man ikke risikerer at det bliver sendt ud til en anden kunde med samme fejl. Forhandler skal bare makke ret. Men du skal også have gjort det fuldstændig klart til dem, på skrift, at det er en returnering på fortrydelsesretten du ønsker. Så der på ingen måde er tvivl om hvad det er du gerne vil have. Vil de stadig ikke spille bold, skal du tage fat i forbrugerstyrelsen, og gemme din korrespondance. Hvis de ringer til dig, eller beder dig ringe til dem for at snakke om sagen, så sig nej tak så du kan få alt på skrift fra dem. Igen, det er forhandleren der skal bevise at kortet virkede uden problemer da de sendte det til dig. Du skal ikke bevise overfor dem at du ikke har gjort skade på det. Du har konstateret at produktet fejler, og du er indenfor din lovpligtige 14 dages fortrydelsesperiode. Så det er som udgangspunkt dig der bestemmer om du vil have produktet ombyttet eller krediteret.
--
- Indsæt signatur -
#21
Azakiel
Skribent
20-02-2019 14:33

Rapporter til Admin
#20 Returretten kræver at varen sendes retur i væsentlige samme stand, og hvis du som sælger får at vide at produktet er i stykker kan det netop være et godt tidspunkt at tjekke om varen er i væsentlig samme stand. Det er jo samme problemstilling der opstår når Proshop afviser en returnering på grund af bukkede ben på en socket selvom det er under returretten. Retten har også nogle klausuler for hvornår den ikke er gyldig, og derfor forbeholder Computersalg sig da også retten til at undersøge produktet og agere herefter, alt andet ville da være dumt. Det er jo ikke fordi de afviser en returnering og/eller ombytning, men blot forbeholder sig retten til at tjekke at det ikke er en fejl 40 før de lover noget de ikke kan holde, og det er helt almindelig politik.
--
Veni, Vidi, Vici. dimidium facti qui coepit habet faber est quisque fortunae suae
#22
ToFFo
Guru
20-02-2019 14:51

Rapporter til Admin
#21 - Helt enig, de skal selvfølgelig have mulighed for at undersøge om produktet har lidt overlast og/eller har fået fysiske mén. Men det ændrer ikke på at han har ret til at få pengene tilbage hvis han vil det, såfremt kortet ikke har lidt overlast. I dette tilfælde sender kunden det retur i væsentlig samme stand, da man må formode den havde denne defekt fra starten af. Hvis man modtager et kort, der er savet midt over, og afleverer det tilbage i samme stand man modtog det i, ja, så er det jo også væsentlig samme stand :P Ak ja, endnu engang bliver det bekræftet at man ikke skal være ærlig, når det handler om penge. Havde han ikke sagt noget, så havde det ikke været et problem. Så var der bare en anden kunde der ville få et defekt kort. Og hvis den anden kunde ikke siger noget, bliver det sikkert sendt ud igen, og igen osv :D
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 20-02-2019 14:53
#23
Azakiel
Skribent
20-02-2019 15:00

Rapporter til Admin
#22 Yeah, DOA politikken burde bare være bedre fastlagt for de enkelte virksomheder, eller i det mindste offentlig så man ved hvad man kan forvente.
--
Veni, Vidi, Vici. dimidium facti qui coepit habet faber est quisque fortunae suae
#24
7430
Nørd
20-02-2019 15:03

Rapporter til Admin
Jeg har kørt disse scanning er men aldrig sagt enable. Her derimod discarded hver gang
--
jep jep
#25
JohnnyGogo
Mega Supporter
20-02-2019 15:17

Rapporter til Admin
Fortrydelsesret er til hvis man køber en vare som ikke lever op til ens forventninger.. ikke defekte varer(så sender du jo bare den dårlige oplevelse du prøver at undgå videre til en anden køber) Det er desværre uundgåeligt at forhandler skal teste produktet.. har selv været det igennem med 3/4 RTX kort jeg har købt. Medmindre du kan returnere dit produkt i forseglet emballage tester de altid varen - også hvis du benytter fortrydelsesretten. Men hvis du henvender dig til forhandleren er de formentlig åbne for at give dig penge retur når det nu er sket inden for 14 dage(gjorde proshop i hvert fald for mig)
--
Ncase: Z390M, 9600K, NH-U9S, 16GB 3200Mhz, RTX 2060, 1TB M2, SF600
#26
7430
Nørd
20-02-2019 15:31

Rapporter til Admin
Har smidt kortet retur så håber jeg på en hurtig process
--
jep jep
#27
ToFFo
Guru
20-02-2019 15:42

Rapporter til Admin
#26 - Bare husk at få penge tilbage for fragt. Hvis de behandler den som en reklamationssag, skal du have pengene tilbage for fragt ind til dem. Med mindre de har sendt dig en fragtlabel, naturligvis. Men hvis de tolker det som en sag om fortrydelsesret skal du selv betale fragten ind til dem. Dog skal de betale dig den fragt tilbage, du har betalt for at få sendt varen til dig. Hvis altså du har betalt fragt.
--
- Indsæt signatur -
#28
7430
Nørd
20-02-2019 15:56

Rapporter til Admin
Jeg fik en label sendt samme dag jeg kontakter dem. Så gtuer for en lsngvsrig process
--
jep jep
#29
JohnnyGogo
Mega Supporter
20-02-2019 16:01

Rapporter til Admin
#28 sidst jeg sendte et kort til RMA hos computersalg tog de 13 dage fra jeg afleverede kortet i GLS shop, til det blev afleveret ved min dør. Ganske acceptabelt.. men nogle lange dage hvis det er ens eneste kort, og man som mig gamer stort set hver dag.
--
Ncase: Z390M, 9600K, NH-U9S, 16GB 3200Mhz, RTX 2060, 1TB M2, SF600
#30
Sven Bent
Semi Nørd
20-02-2019 16:27

Rapporter til Admin
at vare er defekt er irrelevant for din retturet Bemaerk dog at du selv skal betale for at sende korter tilbage ved brug af retturret dog havenr du i samme situationer at du skal sende korter ind og ente paa at de vender tilbage til dig, Retur betaling kan lovligt tage op til 30 dage mener jeg det er. #27 +1
--
Sven Bent - Dr. Diagnostic www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury
#31
Mr Hyde
Monsterbruger
20-02-2019 16:35

Rapporter til Admin
Lyder som en hovedpine-forhandler :( Det er ting som dette, der gør at jeg hellere vil betale det mere hos Elgiganten for en vare, da jeg ALDRIG har haft problemer med RMA. Det er byt-til-nyt med det samme.
--
#32
~DoN~
Maxi Supporter
20-02-2019 19:04

Rapporter til Admin
#30 Det er netop ikke irrelevant. Hvis man benytter sig af returret skal produktet jo kunne sælges igen og hvis det er i stykker, så kan det jo ikke sælges. Ergo er det ikke en returret sag. Når produktet er DOA eller går i stykker, så er det jo netop en RMA sag. Det er altid fedt hvis forhandleren vælger at have nyt til nyt ved DOA, men det er absolut ikke et lovkrav.
--
#33
Sven Bent
Semi Nørd
21-02-2019 00:55

Rapporter til Admin
#32 nej det er ikke en betingelse af retturen. Det skal vare i samme maegnde og stand som modtaget Har ud modtager et defekt kort og sender et defekt tilbage paa retturent er det i samme stand. Intet at det du har sagt har noget lovgivning eller andet faktuelt paa sig. Jeg tror du blandet dine holdninger ind I fakta her.
--
Sven Bent - Dr. Diagnostic www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury
#34
Sven Bent
Semi Nørd
21-02-2019 01:02

Rapporter til Admin
#32 https://www.retsinformation.dk[...] Du peger gerne ud hvor det er naevnt at naar man modtager et defekt kort saa er returrent ikke laengere gaeldende.
--
Sven Bent - Dr. Diagnostic www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury
#35
ToFFo
Guru
21-02-2019 08:48

Rapporter til Admin
#32 - Det ville være en astronomisk forringelse af forbrugerrettighederne, hvis det var tilfældet. Det er ikke kundens skyld, at en vare er defekt ved modtagelse. Det at forhandleren har leveret en defekt vare, skal ikke stille kunden dårligere i forhold til forbrugerlovgivningen.
--
- Indsæt signatur -
#36
MisterNiceHands
Semi Nørd
21-02-2019 11:30

Rapporter til Admin
#28 - Du må lige følge op med hvad der kommer til at ske - Jeg er nysgerrig for hvilken process du kommer igennem.
--
i7-8086K | RTX 2080 Strix OC | Z390-E Gaming Strix | PC-O11DX Dynamic
#37
7430
Nørd
21-02-2019 11:34

Rapporter til Admin
skal nok holde jer opdateret, de siger processen tager ca 1,5 uge hvad enten jeg vil ha penge retur eller hvad der skal ske, så må bare bide det i mig
--
jep jep
#38
7430
Nørd
26-02-2019 12:27

Rapporter til Admin
nå jeg har lidt nyt, min sag blir behandlet som en rma sag ( gør alle sager , også retur sager) og jeg får først svar om ca 1.5 uger :/
--
jep jep
#39
ToFFo
Guru
26-02-2019 12:34

Rapporter til Admin
#38 - Det er de sådan set også i deres gode ret til. Altså, ikke at behandle den som en RMA, men at tage sig tiden til at finde ud af hvad de gør. At de så er længe om det, er bare dårlig service fra deres side. Jeg undgår at handle derfra, da jeg synes deres side er crap, og rigtig meget af det de sælger ikke er på deres eget lager, men i stedet på fjernlager. Det er pisse irriterende når man tror det er på lager, for så at se det faktisk er på fjernlager. Så skal de lige have det hjem fra Tyskland først, og så sælger de det videre. Jeg prøver at holde alle mine handler hos de forhandlere jeg har gode erfaringer med.
--
- Indsæt signatur -
#40
Dac
Elitebruger
26-02-2019 12:49

Rapporter til Admin
#38 Så lyder det som om det forløber sig som det skal... EDIT: #39 Hvilke forhandlere har du haft gode erfaringer med i forhold til RMA / retursager?
--
Sidst redigeret 26-02-2019 12:50
#41
7430
Nørd
26-02-2019 12:53

Rapporter til Admin
mig min bror fik afvide de har 30 rma bure stående så hans sag kan tage op til 6 uger jeg finder det personligt dybt uacceptabelt jeg skal vente mere end en uge med en vare der går under de 14 dage, men sådan er det
--
jep jep
#42
ToFFo
Guru
26-02-2019 13:11

Rapporter til Admin
#40 - Det ser sådan her ud: Gode oplevelser: Komplett, Føniks Gennemsnitlige oplevelser: Dustinhome, BJ trading. Dårlige oplevelser: Proshop
--
- Indsæt signatur -
#43
Dac
Elitebruger
26-02-2019 13:33

Rapporter til Admin
#42 Det er noteret, mange tak for deling :)
--
#44
Ilwaz
Guru
26-02-2019 13:45

Rapporter til Admin
#42 Vent lidt, var du ikke ansat i Proshop, eller husker jeg galt?
--
Grafikkort oraklet! Oh, and don't mind the vase.
#45
Thomaslje
Monster Nørd
26-02-2019 14:04

Rapporter til Admin
#0 det lyder godt nok underligt, de har lavet en fejl det er som #ToFFo siger, så skulle de bare tage det retur og ikke lave nogen rma, men sådan er det desværre. #42 jeg har det på samme måde som dig, jeg har dog ikke prøvet RMA på mange af siderne, men kun generelt køb og der er de gode, leverings tiden hos Proshop den er god men det er også det eneste jeg kan sige godt om dem, selvom jeg dog lige har købt min mobil der.
--
https://www.facebook.com[...]
#46
ToFFo
Guru
26-02-2019 14:07

Rapporter til Admin
#44 - Jeg har aldrig arbejdet hos Proshop. Den ondskab der driver deres returafdeling, ville jeg aldrig kunne tolerere. Jeg stod for returafdelingen i Komplett. Du ved, i dens storhedstid i 2011-2013, dengang alle elskede at handlede der, og der var vildt gang i deres facebookside :D What vase? That vase.
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 26-02-2019 14:08
#47
7430
Nørd
26-02-2019 14:12

Rapporter til Admin
dengang vi havde gamer week med seriøse tilbud istedet for det makværk de driver nu...
--
jep jep
#48
bobson
Mega Supporter
26-02-2019 14:17

Rapporter til Admin
Hmm, jeg har været i Proshop´s returafdeling 3 gange - senest for 2 uger siden. Alle 3 gange har jeg fået pengene sat ind på mni konto dagen efter. Jeg tror man må sige, at der hos alle forhandlere findes kunder med såvel gode som dårlige oplevelser.
--
#49
7430
Nørd
26-02-2019 14:41

Rapporter til Admin
jeg har det fint med de skal teste tingende, har det ikke fint med det kør under samme procedure som en rma sag, så derfor kan jeg risikere vente 3 uger
--
jep jep
#50
Sven Bent
Semi Nørd
26-02-2019 16:29

Rapporter til Admin
#32 Fik du laest linket? #42 hvis den er indleveret som rettursag ( husk paa det er dig som bestemer hvilken ret du vil bruge) saa maa firmat max vaere 30 dage om at retunere pengene. RMA bure er igen irrelevant her #49 Igen op til 30 dage er tilladt i dansk lovgivning, hvis det er en retturets sag Intet forkert i dette Du har dine rettigheder. De har deres. Det skal vare fair for alle.
--
Sven Bent - Dr. Diagnostic www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury
--
Sidst redigeret 26-02-2019 16:33
#51
7430
Nørd
28-02-2019 15:17

Rapporter til Admin
Fik besked idag Kortet blir ombyttet til andet. Og får leveringstid i anden email
--
jep jep
#52
ToFFo
Guru
28-02-2019 15:20

Rapporter til Admin
#51 - Endnu en storm i et glas vand :D
--
- Indsæt signatur -
#53
Ilwaz
Guru
28-02-2019 15:38

Rapporter til Admin
#46 Det var nu osse efter at Komplett lukkede deres retur afdeling jeg mente :P
--
Grafikkort oraklet! Oh, and don't mind the vase.
#54
ToFFo
Guru
28-02-2019 15:41

Rapporter til Admin
#53 - Nååh! Nej efter det flyttede jeg hjem til det jyske og arbejdede på Vestas indtil jeg fandt noget andet at lave. Man kan altid få arbejde på Vestas :P
--
- Indsæt signatur -

Opret svar til indlægget: Spørgsmål ang 14 dages fortrydelsesret

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE