Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

PostNord, for satan da!

Af Giga Supporter Wut | 24-10-2019 20:39 | 5393 visninger | 67 svar, hop til seneste
Find popcorn og cola frem. Nu kommer beretningen om de 5 pakker, vi har fået leveret indenfor de sidste to uger. Der bliver råbt. Der bliver bandet. Det er helt forventeligt, for det er PostFuckingNord! Indlende spørgsmål: Har PostNord totalt givet op, og screener nu alle medarbejdere med en IQ over 12 fra i ansættelsesprocessen? Det virker fanme sådan! LEVERING NUMMER 1 (trommehvirvel-hihat!) Jeg købte et kameraobjektiv på nettet og fik det sendt med GLS. Det kom som aftalt næste dag på den tankstation, jeg havde valgt. Det er kraftedeme fantastisk. TAK GLS! TAK! LEVERUNG NUMMER 2 Konen bestiller en pakke fra kidsworld.dk. Det er med PestNörd! De sender hende en email, hvor de skriver, at hun kan vælge, hvor pakken skal stilles, såfremt vi ikke er hjemme. Hun vælger "foran døren" og accepterer, at hvis pakken så bliver nappet af en af naboerne her i whiskey-bæltet i en af Jyllands største byer, så accepterer vi risikoen. Vi bor i et alm villahus... trappen er rundt regnet episk god til at stille pakker på. Det kan fanme ikke gå galt! Selv ikke engang for PostFuckingNord! Det gik selvfølgelig galt! Det kunne IKKE lade sig gøre at stille pakken foran døren. Jeg gad kraftedeme godt se, hvordan den fucking postmedarbejder har opnået, at det var umuligt at stille en 40x30x10 cm pakke i en 120 m2 indkørsel, delvist overdækket af tag. Hvordan kan det gå galt? PostNord har leveret pakken ned i den lokale Føtex, som ligger midt i byen, og det er svært at komme til at parkere i nærheden. Konen ringer så til kidsworld, og de er super! De ringer til PostNord. PostDumkopf lover så at bringe pakken ud igen. Det kan fanme ikke gå galt TO gange???!! Det gik galt TO gange! Postmedarbejderen kunne ikke, selv ved brug af begge hænder og al sin visdom, placere pakken på trappen! Gad vide hvilken fejlkode den pågældende postmedarbejder har fået? "FEJL 40: Trappe inkompatibel med pakke og/eller medarbejders fingre for fedtede til at slippe pakken"?? Konen ringer til Kidsworld igen, og de er mega gode til at hjælpe. De ringer og skælder PostNord ud... igen. PostNord har så taget sagen op blandt mere kyndige medarbejdere (dem med IQ lige over 25) og de er kommet frem til, at klistermærket med stregkoden er defekt, så de ikke kan scanne pakken ud af systemet igen. De kunne godt scanne den IND, men så sagde den eneste medarbejder med en IQ over 31 så op, og nu er de overladt til at tumle rundt som elefanter i en glasbutik i ren forvirring. Men... de kan da bare smide en ny label på, eller trykke på en knap, som undtagelsesvist giver dem mulighed for at undlade at scanne pakken ud? De kunne IKKE konstruere en ny label. De kunne IKKE gøre en undtagelse. Pakken måtte tilbage til kidsworld, hvor de så måtte sende pakken endnu en gang. Selv ved brug af hele personalets samlede kompetencer ved PostNord var det ikke muligt at gennemskue en løsning, hvor de kunne aflevere en pakke på den rigtige adresse (som stod på pakken) uden at sende pakken tilbage til afsenderen først. Ved andet forsøg lykkedes det så åbenbart at sende pakken og den ankom foran vores dør. Halleluja! LEVERING NUMMER 3 Fik noget kattemad sendt fra Tyskland med fragtmand. Det stod foran døren to dage senere. TAK TYSKLAND fordi I er så fucking nice. TAK! LEVERING NUMMER 4 Jeg bestilte en processor ved Proshop. Den blev sendt til mig og leveret på den lokale tankstation som aftalt næste dag. Tak PostNord... tak... oh wait.... PostFuckingNord har undladt at give den søde tankpasser-dame pakken, men har i stedet stoppet den ud i et aggregat fuld af pakker udenfor. Det pisregner, så jeg vader derud. Man skal så hente en app og bruge BlueTooth til at åbne en dør i det hersens helvedesaggregat. Jeg står i pisregn og roder med den her fucking app. Der står på dimsen, at man skal "tilføje sit telefonnummer" og så kan man hente pakken. Der er intet sted, man kan stoppe det fucking nummer ind, så jeg må køre hjem før min telefon bliver flydende. Næste dag forsøger jeg igen. Jeg har rodet rundt på nettet og fundet ud af, at man skal ind under "Tilføj forsendelse" for at mase nummeret ind. Hvorfor helvede ligger det under "Tilføj forsendelse". Jeg skal jo ikke sende noget? Men det kom til at virke. Dog kunne min telefon ikke finde boxen med Bluetooth, så jeg måtte køre forgæves igen. Næste dag igen var det godt vejr, så jeg tog en kande kaffe med, og slåssede med den fucking postboks i over en time indtil en låge endelig sprang op. TAK PostNord. TAK for lort. I mellemtiden havde jeg hidset mig så meget op, at jeg havde kontaktet Proshop. De sagde, at jeg ville blive pålagt et strafgebyr (som PostNord indkasserer) hvis pakken skal sendes tilbage. Også selvom det var deres fucking postbox, der var defekt, og ikke ville åbne. Surt for kunden. Godt for PostNord. Fuck kunderne. Bonus til direktøren! LEVERING NUMMER 5 Jeg havde lovet mig selv aldrig mere PostNord. Men så siger konen, at hun har fået vildt ondt i det ene håndled af noget tastearbejde. Jeg vil lige købe en håndledsstøtte til hende og få den sendt med det samme. Eneste sted den var hjemme var Proshop. Men jeg tænkte "Nu må det for fanden da virker den her gang". Da det skulle gå lidt hurtigt, så vælger jeg ikke postboxen til, men vælger i stedet "Lever til hjemmeadresse". Det koster ekstra. Jeg tænkte, at hvis jeg så ikke er hjemme, så ryger den jo bare i min pakkepostkasse som er rigeligt stor til den bløde pakke. ELLER de sender mig en email om, hvor de gerne må stille pakken. ELLER den ryger bare i den nærmeste pakkebox, hvor jeg så nu kan hente den (hvis den gider snakke Bluetooth med mig den dag). Men... nej!!! Selvfølgelig ikke! PostNord har nu forsøgt at levere den.... og voilá den er nu i Føtex nede i byen, hvor jeg har svært ved at nå ned inden lukketid. De har IKKE sendt mig en email, hvor de spørger til, hvor de må stille pakken. Har de opgivet min trappe? Er den blevet blacklistet? Skal jeg bare lade den gå tilbage, og skrive til Proshop at nu handler jeg fanme ikke længere ved dem før de finder et postfirma, som ikke fungerer som et hold aber i et træ, der har travlt med at smørre sig ind i deres eget fæces??? Det var så lige loggen fra de seneste to ugers eskapader med PostNord. Jeg har RIGELIGT af andre historier med dem. Den næste her på hol.dk, der skriver, at "PostNord er mega fedt. Det er bare enkelte medarbejdere, der er noller" får simpelthen 2 morgensherifstjerner og 14 lussinger af moderat til svær karakter. Så er det sagt! Ellers er der ikke noget nyt.... har I det godt? :)
--
Jeg ser ikke indlæg fra gæster. Så gæst: Opret en profil :-)

--
Sidst redigeret 24-10-2019 20:41
#1
mukojiN
Supporter
24-10-2019 20:49

Rapporter til Admin
PostNord er mega fedt. Det er bare enkelte medarbejdere, der er noller. Jeg kunne ikke lade være...
--
(\__/) (O.o ) (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!
--
Sidst redigeret 24-10-2019 20:51
#2
Wut
Giga Supporter
24-10-2019 20:50

Rapporter til Admin
#1 Tak. I needed that! xD
--
Jeg ser ikke indlæg fra gæster. Så gæst: Opret en profil :-)
#3
anonym
Gæst
24-10-2019 20:52

Rapporter til Admin
#1 kan kun give dig rad PostNord er perfekte ud over når der kommer pakker fra udlandet så stiller de dem altid på trappen og skriver under får mig.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#4
Djuice
Bruger Aspirant
24-10-2019 20:52

Rapporter til Admin
Jeg kan sagtens nikke genkendende til dine episoder med PostNord, de har smidt mine pakker væk med returvarer, de har leveret pakker hos forkerte modtagere og nægtet at have ansvar efterfølgende, de har påstået ikke at kunne finde leveringsadressen som var Føtex i Nørresundby, de er pisse dyre og yder mildest talt ingen service. Jeg er begyndt at fravælge butikker som ikke tilbyder alternative kurére, for jeg nægter at bruge PostNord. Mange gange har jeg gjort butikkerne opmærksomme på af jeg fravælger dem af denne grund og de har ikke stillet sig udenforstående overfor mit valg, da de godt selv kender problematikken med vores offentlige postvæsen. Fuck PostNord.
--
#5
DeeKay
Monster Nørd
24-10-2019 20:57

Rapporter til Admin
Skulle have gjort som der stod, husket popcorn og cola. Underholdende læsning er det i al fald! Kan dog sagtens forstille mig at oplevelserne er mange andre ting, end underholdende... Men ja, de skal til at (eller, det skulle de have gjort for længst!) oppe sig, har også selv haft uheldige episoder med dem, dog ikke nogle så ekstreme som dine skrevet her i opslaget (men jeg undgår så også så vidt muligt fragt via. postnord).
--
Wise men talk, because they have something to say. Fools talk, because they have to say something.
#6
mukojiN
Supporter
24-10-2019 20:59

Rapporter til Admin
#2 No worries! Med det sagt har jeg heller ikke meget pænt at sige om Post Nord. Jeg havde bestilt en pakke (kan ikke huske hvad), og betalt ekstra for at få leveret på hjemmeadressen. Jeg sidder et par dage senere på min altan, og får så øje på på postbilen, som jeg forventer har min pakke med (der stod "til omdeling" på Track and trace-nummeret). Bilen stopper, Postmand Per går målrettet mod postkassen, smider noget i den og kører sin vej igen. Jeg går ned til min postkasse, hvor jeg bliver mødt af en seddel, hvor der står, at de har forsøgt at levere min pakke uden held. Jeg måtte derfor gå op på det lokale posthus for at hente min, som jeg husker det, ret tunge pakke. Super oplevelse!
--
(\__/) (O.o ) (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!
--
Sidst redigeret 24-10-2019 21:00
#7
DeeKay
Monster Nørd
24-10-2019 21:01

Rapporter til Admin
#6 Dét nummer der, lige dét nummer! Det laver de fandme ofte...
--
Wise men talk, because they have something to say. Fools talk, because they have to say something.
#8
jensjens
Gæst
24-10-2019 21:05

Rapporter til Admin
Sikken infantil retorik. Jeg har sjældent oplevet dårlig service med PostNord, jeg har så heller aldrig talt i nærheden af hvordan du gør. Eller forventet en undtagelse KUN for mig, men det er jo en del af curlingmentaliteten at forvente det.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#9
Slettetbruger4055
Juniorbruger
24-10-2019 21:08

Rapporter til Admin
Kan godt ske at Postnord har flere fejl end de burde have. Men at sidde og kalde folk dumme aka med lav IQ er noget barnligt. hvis du havde lagt energien i at klage til postnord, så ville det nok have hjulpet væsentlig mere. Forsvarer ikke postnord, men det indlæg her med navnkaldning osv. Tja.. Tsk.
--
#10
Jimminez
Supporter
24-10-2019 21:15

Rapporter til Admin
her hvor jeg bor ( Lolland ) har jeg sku aldrig haft problemmer med postnord.... måske er det bare pga det er jyder (ironi kan forkomme)
--
#11
Wut
Giga Supporter
24-10-2019 21:19

Rapporter til Admin
#9 Lige for the record, så har jeg klaget til PostNord (PostDK) mange gange. Da vi boede i Horsens og konen gik på barsel derhjemme, der påstod PostDK konsekvent, at de havde forsøgt at levere pakker, mens de bare sendte en blanket ud med brevposten i stedet, præcis som #6 og #7 skriver. Nogle gange endte pakkerne to forskellige steder i byen på samme dag, så vi kunne køre rundt og samle pakker op. Det er bare ren bedrageri, at man betaler ekstra for, at de bringer pakker ud, som de så undlader at gøre. Og de nægter konsekvent at bringe den ud igen. Jeg har klaget over det mindst 5 gange med samme resultat hver gang. Kidsworld (hvis du læste teksten) har jo netop også klaget til PostNord 3 gange over den pakke. Nu er den så kommet frem, men kun fordi Kidsworld accepterede at sende pakken igen. Jeg ved ikke, om de måtte betale porto igen, men de brugte da en del tid på det. Hvad nytter det så at klage, hvis virksomheden - selv når de bliver anklaget for at tage betaling for en service, de ikke leverer - bare trækker på skuldrene? Jeg tror ikke en hat på, at det nytter at kontakte PostNord med den sidste pakke. Min kone ringede sidst til PostNord for at brokke sig over, at de ikke proppede pakkerne i den lokale postbox, men kørte dem ned i byen, og der fik hun svaret... (jeg lyver seriøst ikke)... "Du skal bare være glad for, at den ikke endte endnu længere væk. Vi arbejder i en zone på op til 40 km fra dit bosted, så pakken kunne være endt langt længere væk"... Altså på en pakke, hvor vi har betalt dem for at stille den ved døren. Jo tak.
--
Jeg ser ikke indlæg fra gæster. Så gæst: Opret en profil :-)
--
Sidst redigeret 24-10-2019 21:20
#12
Angloamerikansk
Maxi Supporter
24-10-2019 21:24

Rapporter til Admin
Post Nord er stats betalt. Uanset hvad så får alle deres løn uanset hvor latterligt de udfører deres job. Det er alle danskere og svenskere der betaler over skatten. Det er socialisme når det er ynkeligst.
--
#13
ToFFo
Guru
24-10-2019 21:24

Rapporter til Admin
Det var fandme et godt indlæg. Skrevet med humor samtidig med vrede, i en anekdoteform som man kender det fra Kikophil. Det er sgu god hyggelæsning sådan en røvsyg torsdag aften. Well, i det mindste har de ikke ødelagt din trappe, eller andet på din ejendom. Endnu. Andet end dit humør :P
--
- Indsæt signatur -
#14
Slettetbruger4055
Juniorbruger
24-10-2019 21:25

Rapporter til Admin
#11 Og jeg siger ikke at der ikke er noget i vejen. Men der er ingen udover dem selv, der ved hvor fejlen lægger og at kalde postnord for alle mulige navne og sige at folk har lav IQ er bare ret lavt ifølge mig. Så må man gå skridtet videre og få dem ind under Kontant på dr1 eller andet.
--
#15
TottiNo10
Ny på siden
24-10-2019 21:27

Rapporter til Admin
Sygt nok, at der stadig findes folk, der kan forsvare PostNord! Når så mange mennesker oplever de samme ting igen og igen, så er det ikke et enkeltstående tilfælde eller et uheld - så er det et mønster og en rød tråd igennem hele deres rådne forretning! At de så heller ikke vil tage ansvar og forbedre tingene, når de modtager uendeligt mange klager omkring de samme ting, så viser det jo bare, hvor gennemsyret råddent hele deres indstilling er. Integritet og ære i sit arbejde, er en mangelvare i dagens Danmark rigtigt ofte!
--
#16
EmilAblaa
Semi Nørd
24-10-2019 21:28

Rapporter til Admin
DAO og GLS over Post Nord ANY day...
--
#17
Angloamerikansk
Maxi Supporter
24-10-2019 21:28

Rapporter til Admin
Folk elsker socialisme men når private firmaer er billigst og bedst så anvender de samme røde tosser pludseligt de private virksomheder..... og ved næste valg stemmer de socialisme :-)
--
#18
Slettetbruger4055
Juniorbruger
24-10-2019 21:32

Rapporter til Admin
#15 Sygt? Hvem forsvarer Postnord? Nogle folk har aldrig oplevet fejl hos Postnord. Og det fortæller de så. Ligeså meget som jer der fortæller om fejlene. Men der er jo ingen af jer der gør noget imod det. Skriv til politikerne, skriv til Kontant.
--
#19
Wut
Giga Supporter
24-10-2019 21:32

Rapporter til Admin
#14 Det er for sjov. Det ved du godt, ikke? :) PostNords medarbejdere er sikkert helt fine. Men det må fanme være ydmygende at arbejde med procedurer og systemer, der er så håbløse, at de ikke kan håndtere den mindste fejl. Hvordan må det være, at køre rundt med pakker dagen lang i middagstimerne på hverdage, hvor folk er på arbejde, og så lægge sedler til folk, og køre - bogstaveligt - lige forbi pakkeboksen og 7 km ekstra ned i bymidten for at aflevere alle pakkerne i Føtex... så X folk kan køre samme rute dagen efter for at hente dem alle igen? Og man står med en pakke, som man pga et scanneapparat ikke makker ret, så man ikke bare kan ringe til en eller anden ekspedut inde på posten og få dem til at trykke stregkoden ind manuelt og så sætte pakken, som aftalt? Jeg ville blive sindssyg af tosseriet!
--
Jeg ser ikke indlæg fra gæster. Så gæst: Opret en profil :-)
#20
Memo85
Maxibruger
24-10-2019 21:37

Rapporter til Admin
Levering nummer 4. Lyder mere til at du ikke kan klare at installer en app fordi det regner imens. Kunne evt. havde gået ind på tanken, og installeret og sat appen op der. Men lav IQ som du selv skriver. Levering nummer 5. Du bestiller til Hjemme levering. Hvilket jo ikke kunne klares, da du ikke er hjemme. Så kommer pakken til Føtex som håndtere dine pakker ( er vel den tætteste for dig ) Hvis det skulle havde være leveres til pakkeboks, så skulle man nok bestille det som det. Fordi den ikke kom i din postkasse kunne måske være at der skal en underskrift til for at aflevere pakken. PS. du lyder meget glad for din store trappe, hvorfor så ikke tilmelde dig selv til Modtagerflex. https://www.postnord.dk[...] Levering nummer 2. Ud fra hvad du skriver, så kan jeg godt se at postnord har tabt. Men tilmed dig modtagerflex, så skulle det ikke kunne ske igen.
--
#21
Wut
Giga Supporter
24-10-2019 21:42

Rapporter til Admin
#20 Forklaringen på postboksen siger, at jeg skal forbinde mig via Bluetooth, og så skal jeg proppe mit telefonnumer ind. Bluetooth rækker kun 10 meter. Boksen er længere væk fra tanken end det, så jeg mistede forbindelsen, hvis jeg gik ind i tørvejr. Det var derfor, jeg stod og bøvlede med det udenfor i regnvejr. Jeg ER tilmeldt Modtagerflex. De smider den stadig til Føtex. Any clue?
--
Jeg ser ikke indlæg fra gæster. Så gæst: Opret en profil :-)
--
Sidst redigeret 24-10-2019 21:44
#22
Ð Xargo
Ultra Supporter
24-10-2019 21:46

Rapporter til Admin
#20 modtagerflex er det samme som at have en skriftlig tilladelse, men nu er det ikke sikkert #0 vil have ALLE pakker fremover til at bliver stillet.
--
Ncase M1, 16gb DDR4 3200Mhz, 2060 super, delided i7-6700k @ 4,5Ghz, SF600.
#23
InFerNo
Guru
24-10-2019 21:53

Rapporter til Admin
Jeg bestilte 3 pakker fra amazon.de i efterårsferien. De blev afsendt ret hurtiugt, kom til adressen ret hurtigt med postnord, men da der "åbenbart" ikke var nogen hjemme, modtog jeg en sms, hvor der stod at de havde prøvet at levere pakken, og at der ville komme en ny sms med informationer omkring hvor pakken kan udleveres.. Denne sms kom bare aldrig. 4 dage efter forsøgt levering, modtog jeg en sms, med at jeg jo skulle huske at afhente den pakke jeg ikke vidste hvor var. Heldigvis stod der i denne sms hvor den skulle afhentes. Jeg regner med at hente to af pakkerne i morgen. Begge i føtex, da der ikke var nogen hjemme den pågældende dag. som var to forskellige dage, og der var nogen hjemme. Anyway.
--
Overclocked Broadwell-E/Pascal Inside!
#24
jst
Superbruger
24-10-2019 21:59

Rapporter til Admin
Jeg er faktisk der hvor jeg vil give dig ret i det minder om de har givet op. Jeg har opgivet flere handler, udelukkende fordi sælger KUN havde PostNord som mulig fragtmand. Jeg er fuldt ud tilfreds med både CollRunner, Bring, GLS og DAO, men PostNord..... Nej Tak !!!
--
#25
Slettetbruger4055
Juniorbruger
24-10-2019 22:00

Rapporter til Admin
#19 Så hvis du laver fejl for en kæde, vil du synes det var sjovt, hvis folk skrev at du har en lav IQ? Blot fordi man skriver "det er en joke" er det ikke ensbetydende med, at det er sjovt for andre. Og nej, postnord laver fejl som ikke burde ske og sikkert ikke sjovt for dem der levere. Men igen, hvis man vil have gjort noget ved det skal der mere til end "jokes".
--
#26
Wut
Giga Supporter
24-10-2019 22:20

Rapporter til Admin
#25 Så hvis du laver fejl for en kæde, vil du synes det var sjovt, hvis folk skrev at du har en lav IQ? Blot fordi man skriver "det er en joke" er det ikke ensbetydende med, at det er sjovt for andre. Og nej, postnord laver fejl som ikke burde ske og sikkert ikke sjovt for dem der levere. Men igen, hvis man vil have gjort noget ved det skal der mere til end "jokes". Der er to ting i det: Det ene er, at intet af det relaterer sig til medarbejdernes IQ. Uanset om man har en IQ på 7 eller 12 mio så ændrer det jo ikke ved, om man kan scanne en pakke ud foran en kundes dør. Problemet består i, at nogen inde ved posten har besluttet sig til - eller fejlkonstrueret systemet sådan - at i det tilfælde, at der er noget galt med label´en, så er der ingen mulighed for at gøre en undtagelse. Jeg råber bare af medarbejdernes IQ for at illustrere min frustration og irritation over systemet. Det tror jeg egentlig de fleste har fanget. Den anden ting er, at det handler ikke om "fejl". Det er ikke en fejl, at postmanden konsekvent ikke bringer pakkerne ud. Det er heller ikke en fejl, at systemet ikke tillader at scanne varer ud manuelt (eller hvad der nu skal til). Det er ikke en fejl, at app´en er lavet sådan, at det ikke er til at finde ud af hvor man skal proppe sit telefonnumer ind. Det er heller ikke en (enkeltstående) fejl, at bostboksen kræver bluetooth, som muligvis ikke fungerer den dag. Problemet er, at hele systemet ved PostNord er fuldt af dårlige valg og ringe design sådan, at det ofte slet ikke er en fordel for kunderne at sende ting med PostNord. Det handler ikke om en tilfældig postmedarbejder, der kom til at trykke på den forkerte knap. Det ville være en "fejl", som man kan tilgive dem. Det er til gengæld svært at tilgive dem, at de ikke leverer den service, man betaler for, og så bare er ligeglade, når man klager.
--
Jeg ser ikke indlæg fra gæster. Så gæst: Opret en profil :-)
--
Sidst redigeret 24-10-2019 22:22
#27
Slettetbruger4055
Juniorbruger
24-10-2019 22:29

Rapporter til Admin
#26 Jeg fangede skam godt hvorfor du skrev det med IQ. Jeg synes blot at man ikke burde svine andre til på nogen måder. Der er for megen negativitet rundt omkring. Og at sige der er lav IQ til stede må ramme nogle personer, for tror næppe du snakker om en ai robot. Dermed var det også en myntet "joke" på nogen. Og ja, de burde få omstruktureret deres firma og gør det bedre.
--
#28
isbjørnen
Elitebruger
24-10-2019 22:31

Rapporter til Admin
Jeg oplever aldrig problemer med postnord. Men sidste gang jeg fik sendt en pakke via dao, så blev den smadret og sendt tilbage. Jeg fik ikke en gang lov til at se den. Så nu venter jeg på den ryger til Spanien, så jeg kan få en ny.
--
life just suckz
#29
16bamse
Giga Supporter
24-10-2019 22:38

Rapporter til Admin
Fuck det er humør 10/10 Dog ville jeg sige at det er Pestnords fordelingscentre det er galt med samt hvis man bor i storbyen, jeg har aldrig haft problemer da jeg boede ude på larstyndskidsmark, dog kom problemerne da jeg flyttede ind til storbyen(Viborg/Silkeborg) Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan det kan gå så galt, hvor svært kan det være at fragte en pakke fra A til B når der er et system der siger hvad man skal gøre?
--
CPU: R+ 2700x MB: Asus x470 ITX RAM: Corsair LPX 2x8GB GPU: Nvidia 1080Ti HDD/SSD: 2x4 TB & Samsung 830 256 GB Dell XPS 13 9360 & 9370
#30
amikkela
Semibruger
24-10-2019 22:49

Rapporter til Admin
Må indrømme det er svært at forsvare postnord. bestilte for et par år siden en pakke fra Kina hvor jeg betalte importgebyr og moms som fik track and trace til nærmeste posthus samt at jeg skulle noteres når den var der. i følge deres info kom den aldrig frem holdt øje med tracen hvor den var et godt stykke tid i transit. så i forbindelse med afhent af en anden pakke finder vi ud af den har været på det lokale posthus og da jeg går ned for at hente den dagen efter er den væk. Det viser sig de har sendt den retur til Kina uden at notere mig, i deres trace går den fra at være i transit til at blive sendt retur ud af landet. supportmedarbejderen jeg får fat i er arrogant og flabet siger jeg selv er skyld i den ikke er afhentet. selvom det tydeligt er er hul i deres system der ikke tog højde for den manglede at blive scannet i det lokale posthus. de ville ingen ting gøre så jeg måtte selv tage ansvar for at sende anmodning om refusion af importgebyr forklarer leverandøren af min varer at postnord er klaphatte og jeg ikke ved hvor deres forsendelse er så de kan sende mig en ny. siden da har jeg gjort alt for at undgå postnord da der tilsyneladende intet ansvar bliver taget og ingen undskyldning givet for deres fejl og inkompetence.
--
#31
SYS288
Semi Supporter
25-10-2019 07:28

Rapporter til Admin
Tror at #12 rammer hovedet på sømmet. Så længe regeringen betaler underskuddet på bundlinien, er der jo ingen grund til at ændre noget. Havde det derimod været et privat firma, var der rettet op på det for mange år siden, ellers var de jo gået konkurs idag. Jeg har SÅ mange lignende historier med PostNord/PostDanmark, at jeg kun kan sidde og hygge mig over trådstarters historier. Det er underholdende og humoristisk skrevet, men desværre kan jeg iden grad nikke genkendende til hvad der bliver skrevet. Jeg er ikke den eneste, og har været i dialog SÅ mange gange med kundeservice/distributionsledelse og lign. og der sker IKKE en tøddel. Har igennem de sidste 10-15 år haft skrevet og ringet et utal af gange, og hver gang bliver der lovet at de nok skal rette op, og det sker så bare ikke.. Nu gider jeg ikke bruge dem, hvis der er et alternativ, men når man handler på f.eks. Amazon eller andre udenlandske sider, så overtager PostNord i mange tilfælde, så snart pakken når grænsen, og det er så også der hvor alle problemerne opstår. Jeg har f.eks. 20 KG hundemad, som forsvandt i den blå luft imellem to danske distributionshubs, gentagne gange set postmanden lægge en seddel i postkassen om at jeg desværre ikke var hjemme (havde taget fri og sad klar af til at modtage) den dag de kom forbi. Og så alligevel selv være tvunget til at hente pakken et eller andet obskurt sted dagen efter. Set pakker fra den anden ende af landet ankomme til min by indenfor 12 timer, hvorefter der gik flere dage før de prøvede at levere (uden held selvfølgelig!). DAO, Bring og GLS er ikke perfekte, men de har en markant højere leveringsrate end PostNord, hvorfor de klart er at foretrække. Sørgeligt
--
- Sometimes the only sane answer to an insane world is insanity
#32
T3kop
Superbruger
25-10-2019 07:57

Rapporter til Admin
Jeg tror måske din postmand er ham der levere pakker i Vestbjerg også, eller også har det mere end en at den slags noller, i øvrigt har jeg stadig ondt i maven af grin over din fortælling, det er sku godt skrevet *thumps up*
--
R5 1600 @3,85GHz | Asus Prime X370 | Asus Strix 1080 | 16GB DDR4 @3000MHz
#33
Anomynous
Elite Supporter
25-10-2019 08:30

Rapporter til Admin
Super fed læsning og godt skrevet! Jeg undgår også rent principielt Postnord og bruger udelukkende GLS, de har endnu til gode at "fucke" med mig.
--
Back in my days the video games were more about the game than the video
#34
sviffer
Ny på siden
25-10-2019 08:37

Rapporter til Admin
jeg tror det afhænger ret meget af lokale forhold, hvem man skal få pakkerne sendt med. Vi bor lige ved siden af en Meny med lang åbningstid og effektiv håndtering af PostNord og GLS, så dem bestiller jeg altid til afhentning derovre. Bring og DAO er de problematiske her, deres udleveringssteder skifter hele tiden og ligger mystiske steder som ofte lukker tidligt. Det mest absurde jeg har oplevet var Bring der ikke kunne finde plads i det lokale lager og derfor lagde min pakke til afhentning hos en købmand med superkort åbningstid 12km herfra!
--
#35
Mattii
Ultra Nørd
25-10-2019 08:57

Rapporter til Admin
Det er sgu tankevækkende at der er så mange der har haft problemer med post nord. Jeg ved ikke om det afhænger af hvor man bor og personen der leverer pakkerne(det gør det nok), men hende der normalt kommer med pakker hos mig er den sødeste ældre dame, som altid kommer op med pakken på anden sal når jeg er hjemme. Hvis jeg ikke er hjemme smider hun pakken ude foran døren. én ting jeg synes de kunne gøre bedre; Deres swipbox. Når der faktisk ER plads, så fungerer det fremragende. Jeg har dog bestilt pakker til en swipbox 6 gange og kun EN gang har der været plads.. og hvis der ikke er plads bliver den bare smidt i en butik i nærheden. Hvad fanden er meningen med en swipbox hvis der ALDRIG er plads? Jeg tænker det er folk der er for langsomme om at hente pakker når de bestiller til en swipbox, men så burde de sætte tidsfristen for at hente ens pakker ned.
--
#37
LeClerk
Ny på siden
25-10-2019 09:21

Rapporter til Admin
Haha intet mindre end fantastisk læsning XD Kan levere følgende: Jeg har oplevet præcis det samme som amikkela i #30. bestilte en pakke fra USA, som stod i "transfer" i flere uger. pludselig var den på vej retur. Ingen vidste hvorfor, men fik svaret at "addressen nok stod forkert på pakken". På trods af at fuldt navn, adresse og alting stod i track'n trace oplysningerne. Da jeg ringede ind til deres kundecenter, fik jeg en intro hilsen der lød i retning af "Alle oplysninger vedr din pakke, kan findes på PostNords hjemmeside. Hvis du ringer angående oplysninger omkring din pakke, kan vi ikke give yderligere oplysninger". Det er da godt det ikke er deres hovedservice at levere pakker rundt, så ville jeg være bekymret XD Bonus info: Jeg arbejdede i mine studieår som omdeler ved PostDanmark (Som det jo hed dengang i 2008 stykker). Dengang var det normal kotyme, at man skrev sedler på pakkerne på forhånd, og så smed dem i postkassen, i stedet for at tage pakkerne med rundt. Dette var også kendt af postmesteren på vores posthus. Der er løbet meget vand under broen siden 2008, men man kan godt nogle gange tænke...... Wut fantastisk læsning til en fredag morgen XD Kan se tråden som altid hurtigt bliver fyldt med PC people, men du har ihvertfald givet mig et godt grin;D
--
#38
Wut
Giga Supporter
25-10-2019 09:23

Rapporter til Admin
#36 Som du selv skriver, så er verden fri. Han har da lige så meget ret til at sige sin mening, som jeg har. Alle har ret til at være uenige. Ingen skal fise af.
--
Jeg ser ikke indlæg fra gæster. Så gæst: Opret en profil :-)
--
Sidst redigeret 25-10-2019 09:27
#40
Stilling
Super Supporter
25-10-2019 09:30

Rapporter til Admin
Er jeg den eneste der synes det er fedt de leverer det til nærmeste postafdeling(føtex,brugsen, kvickly etc) hvis man ikke har været hjemme eller andet?
--
I5 9600k - Evo 212 - 1070 Gaming X - HyperX 16 GB 2400 mhz - UV400 240GB - CX550M - Thermaltake Core V21
#41
gudrun
Gæst
25-10-2019 09:35

Rapporter til Admin
#40 I stedet for at de smider pakken i pakkepostkassen derhjemme, eller stiller den ved døren? Ja, jeg tænker at du er den eneste der synes at det er fedt, at skulle ud igen og hente pakken efter du er kommet hjem og konstaterer at pakken ikke er der, selvom du har betalt for omdeling.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#42
Wut
Giga Supporter
25-10-2019 09:39

Rapporter til Admin
#40 GLS følger denne procedure (efter min erfaring): 1: Forsøg at aflevere pakken ved døren 2: Forsøg at proppe den i pakkepostkassen 3: Forsøg at sætte den ved døren, hvis jeg har givet tilladelse 4: Bring den til nærmeste pickup point, som er en tankstation 1 km væk 5: Hvis der er overfyldt med pakker så forsøg næste pickup point 6: Hvis begge points er fulde af pakker, så tag pakken med til det lokale distributionscenter, hvor man selv kan hente den. Der er fin parkeringsplads, og gode åbningstider. 7: Hvis man ikke selv når at hente den, og der bliver plads på pickup pointet tættest ved med, så bringer GLS den frem til pointet helt uden at jeg skal foretage mig noget. Jeg synes, det fungerer rigtigt godt! PostNord gør i stedet følgende: 1: Forsøg at levere pakken ved døren 2: Ignorer Modtagerflex 3: Undlad at proppe den i pakkepostkassen 4: Ignorer at jeg har bedt dem om at stille den foran døren 5: Undlad at forsøge at proppe den i den lokale postbox 6: Sæt den af midt i byen i en Føtex 7: Hvis kunden ringer og siger, at de ikke har stilt den foran døren som man har betalt for, så stik folk en forklaring om, at "jaja, du skal bare være glad for, at vi ikke bragte den op til 40 km væk fra din adresse" Altså... jeg ved ikke med jer andre, men jeg foretrækker GLS´ model her.
--
Jeg ser ikke indlæg fra gæster. Så gæst: Opret en profil :-)
#43
Stilling
Super Supporter
25-10-2019 09:53

Rapporter til Admin
#41 Hvis ikke det er muligt at "smide" den i postkassen, eller du ikke har givet godkendelse til at de må stille den ude foran dit hus, er de da nød til at aflevere den et andet sted. Jeg synes i gør et stort nummer ud af det :D Fejler de står den MAX 2-5 km fra jeres bolig, har i ingen bil må sgu da forhelved hoppe på jeres hjernhest eller hoppe på bussen.
--
I5 9600k - Evo 212 - 1070 Gaming X - HyperX 16 GB 2400 mhz - UV400 240GB - CX550M - Thermaltake Core V21
#44
gudrun
Gæst
25-10-2019 10:09

Rapporter til Admin
#43 Der er jo netop både pakkepostkasse her, samt givet tilladelse til at stille ved døren - det er jo hele problemet. Typisk koster det også lidt ekstra at få leveret til døren. Je vælger det altid, og har også oplevet det her problem. Det er irriterende at skulle bruge tid på at hente en pakke, der burde være leveret. Det handler ikke om at have bil eller gide at cykle, det handler om ikke at få den service man har betalt for i en travl hverdag. Hvis jeg gad bruge 30-60 minutter på at hente pakke, kunne jeg oftest bare have købt den i en butik.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#45
Conluxa
Junior Supporter
25-10-2019 10:13

Rapporter til Admin
#12+31 PostNord er pålagt leveringspligt til hele landet, og derfor ingen private firmaer som er villig nok til at tage den tørn for egen regning.
--
#46
MaVa
Ny på siden
25-10-2019 10:13

Rapporter til Admin
Handler jeg på nettet og der kun kan leveres med PostNord, så finder jeg andet sted at handle :-)
--
#47
Wut
Giga Supporter
25-10-2019 10:13

Rapporter til Admin
#43 Hvis ikke det er muligt at "smide" den i postkassen, eller du ikke har givet godkendelse til at de må stille den ude foran dit hus, er de da nød til at aflevere den et andet sted. Jeg synes i gør et stort nummer ud af det :D Jeg har skrevet flere gange i den her tråd, at 1: Det er muligt at proppe den i min pakkepostkasse, som er rigeligt stor 2: De har fået tilladelse til at stille den foran huset. Fejler de står den MAX 2-5 km fra jeres bolig, har i ingen bil må sgu da forhelved hoppe på jeres hjernhest eller hoppe på bussen. Pointen med at handle på nettet er (blandt andet), at så skal jeg ikke tage tidligt fri for at nå i en butik, og jeg får varen på 1-2 dage. Dertil betaler jeg ekstra for at få den omdelt til døren. Når det så ender med, at jeg alligevel skal tage tidligt fri for at nå i Føtex, og først får varen 1 dag senere end ventet, og samtidig ikke får pakken leveret til døren, så bliver jeg da irriteret. Det må du da kunne forstå.
--
Jeg ser ikke indlæg fra gæster. Så gæst: Opret en profil :-)
--
Sidst redigeret 25-10-2019 10:14
#48
Sandie Rivers
Giga Supporter
25-10-2019 10:43

Rapporter til Admin
I #0 skrives der at du har under købet valgt hvor pakken skal stilles. Du har også skrevet flere gange at du har modtagerflex Jeg ved ikke om det er et banalt spørgsmål men har du modtaget klistermærket fra Postnord ift modtagerflex og sat på din postkasse? Jeg har selv modtager flex og har fast valgt min fordør da jeg oprettede mig, som stedet pakker skal stilles - jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst manuelt skulle vælge sted. Måske det er her den går i ged
--
Asus Prime Z370-P|i5 8400|Asetek 550LC|16GB Vengeance|MSI GeForce RTX 2070 8GB|Corsair VS550|M2 SSD Intel 500GB|Fractal Define S|
#49
Mads7526
Supporter Aspirant
25-10-2019 10:51

Rapporter til Admin
Jeg sendte min smartphone til reparation. Da jeg så skal have den retur starter showet med PostNord. Jeg er tilmeldt modtagerflex. Jeg har bedt reparationsstedet om at sende den som almindelig post i stedet for post med stor værdi eller hvad det hedder som ikke bliver afleveret som modtagerflex grundet sikkerhed. Jeg kan endda se på track&trace at reparationsstedet har været snu i og med at de har skrevet ind at de kun kan oplyse mig pr. mail om leveringsforhold, da min smartphone som sagt ligger i pakken og jeg har ingen reservetelefon. På trods af det, modtager jeg en mail om at pakken fra Postnord ikke kan blive leveret på anviste sted (30m2 åben carport) Hvorfor den leveres i Kvickly. Jeg vil modtage informationer om hvornår pakken er klar til afhentning, på FUCKING SMS.................................... Nå men efter 25min kø i telefonen til Postnord (fastnet arbejdstelefon) og skriftlig godkendelse fra Kvicklys varehuschef til Postnord om at mit kørekort tilhørte mig, kunne jeg få udleveret min pakke....
--
#50
Criden
Ny på siden
25-10-2019 11:04

Rapporter til Admin
Flad af grin! Hold kæft du skriver sjovt :D Det der indlæg skulle have [NSFW] for jeg er lige brudt ud i et hysterisk og ukontrollabelt grineanfald på storrumskontoret! Hahaha - tragikomik i yderste potens.
--
#51
Conluxa
Junior Supporter
25-10-2019 11:16

Rapporter til Admin
#47 Har du læst betingelser for Modtagerflex ? Værdiforsendelser, rekommanderede forsendelser og forsendelser, som kræver modtagerens kvittering kan dog IKKE tilknyttes Modtagerflex ! Ved du hvordan modtagerflex fungerer ? Du nævner både din hoveddør og pakkepostkasse. Det er kun muligt at vælge ét sted hvor pakken kan afleveres og tilsyneladende har du valgt pakkepostkasse. Hvis afsender skriver at pakken kan stilles foran hoveddør, bliver det ikke gjort fordi du har en aftale om at pakken skal afleveres i pakkepostkasse !
--
#52
anders1226
Megabruger
25-10-2019 11:29

Rapporter til Admin
Tror det kommer vildt an på hvor du bor og hvem der er ud deler i det område/route. her hvor jeg bor har jeg aldrig haft problemer selv med fucking kina pakker. dem hænger de fint på døren. :)
--
Meow
#53
Wut
Giga Supporter
25-10-2019 12:12

Rapporter til Admin
#51 Har du læst betingelser for Modtagerflex ? Værdiforsendelser, rekommanderede forsendelser og forsendelser, som kræver modtagerens kvittering kan dog IKKE tilknyttes Modtagerflex ! Ved du hvordan modtagerflex fungerer ? Jeg kan kun spørge dig: Har du overhovedet læst tråden? Jeg har ikke bedt PostNord aflevere noget med Modtagerflex. Jeg har bedt dem (via den email, man får tilsendt) at stille varen ved fordøren. Det er ANDRE end mig, der bliver ved at med at skrive til mig, at jeg bare skal tilmelde mig Modtagerflex, og så går problemet væk... hvortil jeg svarer, at jeg allerede ER tilmeldt Modtagerflex, så det lader ikke til at være tilfældet. Er du med nu? Ellers må du læse tråden, og forstå problemstillingen. Det er kun muligt at vælge ét sted hvor pakken kan afleveres og tilsyneladende har du valgt pakkepostkasse. Hvis afsender skriver at pakken kan stilles foran hoveddør, bliver det ikke gjort fordi du har en aftale om at pakken skal afleveres i pakkepostkasse ! Nej, det har jeg ikke valgt. Læs tråden.
--
Jeg ser ikke indlæg fra gæster. Så gæst: Opret en profil :-)
#54
joker500
Ultra Supporter
25-10-2019 12:30

Rapporter til Admin
#0 Jeg har et vikar/studiejob hos Postnord. Sagen er det ikke altid er postnords skyld. Jeg har selv oplevet ting der gjorde at jeg måtte smide seddel i fordi kunden ikke havde styr på tingene 1) Når man har modtagerflex er det vigtigt, at der sidder et klistermærke på postkassen eller døren så man ved det. Det ikke alle pakker man kan se det. 2) lad vær med at spil højt musik derhjemme så du ikke kan hører en skid. 3) hav en ringeklokke der virker. Det er ikke altid folk kan hører det når der bliver banket på. jeg har prøvet et par gange med kunder som mener jeg ikke har været der pågrund 1 og 2. 4) husk at der skal stå navn på postkassen der stemmer med pakken. ellers må man faktisk ikke aflevere den. 5) sørg for at når du bestiller en pakke, at alt er indtastet korrekt. Det kan selvfølgelig også være en fejl fra afsenderen Ikke nok med det. så bliver man spurgt af chefen hvis der problemer med en pakke og skal derfor forsvarere sig over for det. så tag en kontakt med kundeservice. Det kan også bare være at du har en pakkebud der ikke giver en fuck :D
--
Sidst redigeret 25-10-2019 12:32
#55
Conluxa
Junior Supporter
25-10-2019 12:30

Rapporter til Admin
#53 Hvis du får du en advisering, er du ikke tilmeldt Modtagerflex !
--
#56
Mads7526
Supporter Aspirant
25-10-2019 12:35

Rapporter til Admin
#55 - Det passer ikke, jeg har flere gange oplevet advisering selvom vi har modtagerflex
--
#57
fishie
Giga Supporter
25-10-2019 12:36

Rapporter til Admin
Jeg modtager mellem 10 og 20 pakker ugentligt via postnord i forbindelse med mit firma/webshop, jeg har aldrig endnu (7-9-13) oplevet at pakkerne ikke er kommet frem til tiden, dvs dagen efter såfremt jeg har bestilt i tide hos mine leverandører. Jeg tror det handler mere om området man bor i, men jeg har også indtryk af at postnord har strengere regler for hvornår de bare må efterlade en pakke på modtagerflex eller ej - Hos mig går det fx ikke at jeg siger "på trappen", det godtager de ikke, men derimod i min lukkede garage der afleverer de hver eneste gang uden fejl. Det som gælder sig GLS hvor jeg idag har modtaget 3 pakker, har heller ingen problemer haft en DHL/UPS/FEDex Just my 2 cents.
--
R9 3900x - RTX2080 - 2xSamsung 970Pro 1TB - 64GB G.Skill 3200Mhz CL14
#58
amikkela
Semibruger
25-10-2019 13:00

Rapporter til Admin
#40 det gør de så heller ikke hvor jeg bor. bor i Sydhavnen i kbh og har et lokalt posthus ved Irma 500m fra hvor jeg bor men vores pakker går konsekvent til Føtex i Fisketorvet som ligger 3 km fra hvor jeg bor.
--
#59
Slettetbruger4055
Juniorbruger
25-10-2019 15:28

Rapporter til Admin
Så fik jeg min første gæstebruger dedikateret person, skal jeg føle mig beæret eller? Ikke nok med personen laver et med mit navn. Vedkommende bruger også ordet "noob" og kalder mig knægt. Får mig helt til at føle mig ung igen
--
#60
Wut
Giga Supporter
25-10-2019 15:45

Rapporter til Admin
#59 Jeg kan anbefale at installere Tamper Monkey og tilføje det script, der giver en adgang til at fjerne indlæg fra gæster. Det gør virkelig hol-oplevelsen en del bedre :-) Det er fortsat (efter 18 på hol.dk) mig en gåde, hvorfor man vil have en åben ladeport stående for, at hvem som helst kan råbe hvad som helst ind i forummet uden i det mindste at skulle bruge de 30 sekunder, det tager at oprette en profil og validere sin emailadresse. hol.dk er mig bekendt det eneste sted, hvor man kan gæste-spamme på den måde. Men... det bliver aldrig nogensinde fikset. :)
--
Jeg ser ikke indlæg fra gæster. Så gæst: Opret en profil :-)
#61
Slettetbruger4055
Juniorbruger
25-10-2019 16:20

Rapporter til Admin
#60 Jeg plejer som regel ikke at bidde mærke i, hvad folk har at sige. Sådan generelt. I hvert fald ikke i den retning for at svine en til eller noget. Ifølge mig, så må folk have præcis de meninger og holdninger de nu end har, men formår de ikke at udtrykke sig mere holdent , tja så ser jeg bort fra det. Jeg ved, at mine egne meninger, oftest kan komme i vejen for andre, men med sådan kommentarer, så finder jeg det blot morsomt :)
--
#62
Den Skrækkelige Vandpyt
Ultra Supporter
25-10-2019 16:28

Rapporter til Admin
Lige fået leveret en pakke fra USA med PostNord. Selvom jeg ikke var hjemme var den lagt perfekt i postkassen og ingen told eller moms er blevet opkrævet selvom der står at den er langt over 80kr. Kunne ikke være gladere.
--
#63
Lng
Superbruger
25-10-2019 20:05

Rapporter til Admin
Fnis... Jeg bestilte fra AC-cables til levering i en pakkeboks. Pakken ankom en lørdag. Pakkeboksen var så placeret bag indhegningen til en terminal der havde lukket lørdag/søndag. Se den her, som den lille teaser der plejer at være efter end credits på Marvel film. :D
--
#64
TwinX
Monsterbruger
25-10-2019 20:48

Rapporter til Admin
imponerende. Endnu flere historier om postnord, hvor der ikke kan konkluderes andet end at en stor del af ansatte enten er decirede debile eller bevidst sabotere deres eget arbejde. Har en sælger kun mulighed for brug af post nord, handler jeg der ikke, uanset hvor meget mere jeg skal give for varen andet steds. Min psyke holder simpelthen ikke til det molbopis postnord igen og igen præstere. Igen må jeg komme med min paranoide påstande om at postnord er lidt ala iscenesat skjult kamera der vises i andre lande som underholdning hvor det tages tykt pis på skandinaver. Ved nogen om det er ligeså galt fat i sverige og norge ?
--
#65
ReneSDK
Guru
26-10-2019 17:31

Rapporter til Admin
Det er sjovt, jeg kan ikke rigtig nikke genkendende til at PostNord skulle være så ringe. Det eneste jeg har oplevet af problemer inden for det sidste halve år var at en medarbejder havde fået noteret den som afleveret, men den lå først til afhentning dagen efter. Ellers har jeg umiddelbart ikke problemer med PostNord.
--
FFHAU! This is 2019, "I'm not good with computers" is no longer a valid excuse.
#66
kikophil
Ultra Supporter
26-10-2019 18:22

Rapporter til Admin
Har heller ikke haft større problemer med postnord indenfor et godt stykke tid. Lidt forsinkelse i forhold til deres mailnotices, men det er jo kun hvad man kan forvente i forhold til de problemer der altid vil ku` være til stede. GLS driller lidt mere, da jeg får at vide, at der er en pakke på vej - og så ellers slut med oplysninger, selv om alle date er leveret. Når jeg så selv slår pakkenummeret op, ser jeg, at den har ligget til afhentning i et par dage. Så uanset hvilken provider man bruger, har de alle både samme samt forskellige problemer på forskellige tider af året (sygdom/bemanding/andet) Mht. PostNord så har de igen haft et underskud på 80 millioner indenfor X tid i forhold til sidste år, hvilket faktisk er en fin ned/fremgang (alt efter hvordan man ser det) så de er bestemt på rette vej, og tror, at de næste år vil komme på plussiden for første gang i laang tid :) Kampen for at komme så langt, har ikke "bare" været op til den danske del af PostNord, da de i høj grad har været gebyrdet med især sveriges del af ejerskabet, og således ikke har haft kroner mellem hænderne (andet end hjælp (på knæ) fra regeringen) til at ku`lave de nødvendige store økonomiske tiltag, der allerede fra starten burde være iværksat. Når et firma er helt i knæ, skal der være rigtig gode grunde til, at investere i ny teknologi/materiel/mandskab etc. Tingene ændrer sig jo hurtigt, og ingen ved med sikkerhed, om det bliver for eller imod èn selv. Only time will show.....
--
#67
kikophil
Ultra Supporter
26-10-2019 18:59

Rapporter til Admin
Men men meen...! At Postnord ikke er i stand til, at komme helt op på skalaen for max. problemfri pakkeudleveringer, betyder jo ikke, at de ikke fremadrettet er i stand til dette. Til de ubehagelige indlæg omkring postnord vedr. deres ansattes intelligens, ved jeg personligt, at de der bliver mere eller mindre fastansat indenfor en hvis tid, er essensen af samtlige - hvorved man sier de "ikke så egnede" fra, og afprøver resten af. Dette vil selvf. være et konstant tiltagende problem sammenlagt med alle de øvrige (allerede tidligere nævnte) og derfor ikke være et must for post nord, der jo kæmper for. at komme tilbage på den overordnede bane - med plus i tegnedrengen!.
--
#68
PSG
Ultrabruger
27-10-2019 02:35

Rapporter til Admin
Jeg har også fat en del problemer med dem, kan virkelig ikke anbefale at man får sendt sine pakker til de der swipe boxe eller hvad de hedder, har prøvet at få dem sendt til en brugsen i nærheden hvor de har mange bokse, men de kunne fanme ikke engang finde plads til en super mario nøglering som jeg så skulle 10 km til en føtex for at hente, købte også en xbox controller engang ikke særlig længe efter omkring den anden tings dato og de sendte det endnu engang ned til samme føtex, der var en eller anden nar som formentlig kører/cykler den rute der ikke gad at gå ind til boksene i brugsen går jeg ud fra selvom over 50-60% af dem er tomme hele tiden man handler dernede. #58 lyder meget som om du har det helt samme problem som mig, kan ikek være tilfældigt at vi får beskeden pakken som i mit tilfælde er en nøglering og en xbox controller hverken kan smides i en postkasse eller plads i den nærmeste swipebox men istedet skal ned til føtex flere km væk.
--
Sidst redigeret 27-10-2019 02:42
#69
sebastian192
Supporter
27-10-2019 12:14

Rapporter til Admin
Jeg har aldrig haft problemer med Postnord. Det har bare fungeret hver gang. Jeg har til gengæld haft problemer med Bring. En af deres bude kørte fra mig efter at have set mig komme løbende mod ham. Han skulle levere min pakke, men var kørt forkert. Det så jeg i vinduet, hvorefter jeg løb efter ham, da jeg tænkte han snart ville køre. Det gjorde han så...
--
AMD FX-8350 4GHz - GTX 970 - 240GB + 120GB SSD - 2x1000GB HDD - GA-990FXA-UD3 - Corsair Vengeance 16GB RAM

Opret svar til indlægget: PostNord, for satan da!

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE