Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Indleveret pakke forkert sted

Af Gæst Mig | 06-11-2019 13:28 | 2331 visninger | 9 svar, hop til seneste
Hey Jeg skulle returnere en pakke til elgiganten men så forkert på det returlabel jeg fik. Så den er indleveret hos PostNord for et par dage siden i et pakkebur i stedet for hos Bring. Der er ikke noget track på den endnu. Har skrevet til PostNord med diverse numre og beklaget. Hvad kan man ellers gøre? Og har andre gjort noget ligende dumt? :-) Mvh
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#1
Vuy
Gigabruger
06-11-2019 13:31

Rapporter til Admin
Ej, det var godt nok surt. Hop ind i et pakkebur, gem dig under nogle pakker, og håb på du ryger i samme retning :) Spøj til side (forhåbelig opmundrede det dig alligevel), så kan du kun tage kontakt til PostNord, de sortere efter postnummer, så den skulle nok snart blive frasorteret som en ikkefrankeret pakke.
--
2x ASUS STRIX 1070 OC, I7 AIO WaterCooled, 16GB RAM, Samsung 850 Evo, 500Gb, x34a 100HZ UWQHD 3440x1440 G-SYNC. K70 RGB Keyboard, M65 Pro RGB Mouse
#2
Karanka
Monsterbruger
06-11-2019 13:56

Rapporter til Admin
0# Har oplevet kunder som har lavet samme fejl, og pakkerne har det med at forsvinde, så det ender nok med at være sur røv for dig :/
--
#3
Mig
Gæst
06-11-2019 13:59

Rapporter til Admin
Hmm håber at den dukker op... :-(
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#4
ramos
Ultra Supporter
06-11-2019 14:53

Rapporter til Admin
Jeg har gjort det samme engang. Pakken skulle have været med GLS, og den røg i et PostNord pakkebur. Jeg ringede til PostNord kundeservice, der oplyste mig om at jeg ikke er den eneste idiot i landet og de derfor har en proces for det. Alle pakker, der ikke er til PostNord bliver afhentet af rette fragtfirma ved en distributionscentral et par gange om ugen. Det betød alt-i-alt en 2 dages forsinkelse på returningeringen til butikken og indebar ingen ekstra omkostninger for mig.
--
#5
ToFFo
Guru
06-11-2019 14:55

Rapporter til Admin
Står dit navn på som afsender? Måske giver PostNord pakken videre til Bring. Det er sket før at de bare har sendt pakker videre. Bring gør det samme hvis de får en PostNord pakke. De hjælper hinanden. Det kan også være den bare kommer tilbage til hvor den kom fra. Det kan du håbe. Der er ikke så meget andet at gøre. Har du snakket med PostNord og forklaret hvad der er sket?
--
- Indsæt signatur -
#6
Mig
Gæst
06-11-2019 15:31

Rapporter til Admin
Update Jeg har snakket med Post Nord som sagde at de har en procedure for det og en aftale med Bring når det sker. Så den vil blive sorteret fra og lagt i et bur som så bliver afhentet 2-3 gange om ugen. Jeg har også snakket med Bring som bekræfter at det foregår på den måde. Ingen har dog registreret noget på den, så håber at der snart sker noget :-) Ærgerligt hvis man skal miste 3200 kr. pga. en dum fejl..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#7
Mig
Gæst
06-11-2019 15:31

Rapporter til Admin
#5 Både mit navn og adresse står som afsender på pakken
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#8
basse 21
Bruger Aspirant
06-11-2019 16:15

Rapporter til Admin
fik du kvitering på du afleverede
--
#9
Jacob [5260 Od.S]
Junior Nørd
06-11-2019 17:13

Rapporter til Admin
#6 Du vil ikke kunne se nogen registrering før Bring har afhentet. Så du må væbne dig med tålmodighed.
--
Google først, spørg bagefter. Man skal ikke græde over spist bacon.

Opret svar til indlægget: Indleveret pakke forkert sted

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE