Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Asus cashback og rettigheder?

Af Semi Nørd Renetarderet | 23-04-2020 10:20 | 749 visninger | 8 svar, hop til seneste
Hej Folkens. Ifm blackfriday købte jeg nyt hardware da asus også kørte et godt cashback tilbud. Jeg har tilføjet min application til deres hjemmeside den 5. december og skriver i midt januar om status på cashback. Jeg får bekræftet den 20 januar at min application allerede er approved og først der får jeg besked om at der kan gå op til 90 dage fra application er approved. For et par dage siden skriver jeg igen at jeg intet har modtaget og jeg får besked om at der er en delay pga efterspørgsel. Jeg spørger igen indtil om de kan præcisere hvor lange ventetid man kan forvente, men får blot et bs svar retur. Er det blot at bide i det sure æble eller kan man eskalere dette? 90 dages ventetid er i forvejen absurd imo. Dette er måske også info til andre der har brugt asus cashback til BF og glemt alt om det :)
--
#1
Azakiel
Skribent
23-04-2020 10:39

Rapporter til Admin
Cashback er et marketingsstunt jeg håber aldrig får fat i Danmark på samme måde som det har i Danmark. Man er helt på herrens mark da det på nogle måder er en gråzone, og man ikke kan gøre det store andet end blot at afvente.
--
Veni, Vidi, Vici. dimidium facti qui coepit habet faber est quisque fortunae suae
#2
Renetarderet
Semi Nørd
23-04-2020 10:41

Rapporter til Admin
Tak. Jeg har ellers kun prøvet cashback 1 gang tidligere med msi og der gik det "som aftalt" Men det er alligevel frustrerende blot at blive spist af med vage svar.
--
#3
Azakiel
Skribent
23-04-2020 10:52

Rapporter til Admin
Rettelse til min tanketorsk i #1 "?Cashback er et marketingsstunt jeg håber aldrig får fat i Danmark på samme måde som det har i USA." #2 Er enig, og ser det relativt ofte når jeg skimmer reddit for build-historier. Så sent som i dag faldt jeg over en tilsvarende en, bare hvor den var fuldstændigt afvist uden nogen form for gyldig grund. I det mindste har man i teorien en form for hjælp i Danmark, såfremt forhandleren har skiltet med det, da det må anses at indgå i aftalen når man køber produktet, at man får de listede services/goder. Om den holder ved forbrugerrådet ved jeg ikke.
--
Veni, Vidi, Vici. dimidium facti qui coepit habet faber est quisque fortunae suae
#4
SYS288
Semi Supporter
23-04-2020 11:05

Rapporter til Admin
Jeg er i samme båd som dig. ASUS cashback for computerdele købt til min søn i julegave. Sendte ind 3/12, og spurgte om svar 20 januar. Det var "approved" i midt december, og der kunne gå 90 dage fra approvaldato Fint nok, så fungerer det lidt langsomt, men gjorde det samme for et par år siden, og der fik jeg pengene i marts måned. Den 3 april forespurgte jeg igen, om hvor lang tid der ville gå, da jeg syntes det havde taget lang tid denne gang. Fik nøjagtig samme svar som TS: "Unfortunately, due to the high level of participation, there are some delays in the process. We will, however, make every effort to ensure that you receive your cashback as soon as possible." Der er vel i og for sig ikke andet at gøre end at vente? Jeg har besluttet mig for at vente med at skrive til dem indtil i starten af Maj måned, da alt det her Corona har gjort mange ting lidt langsommere, og det kan jo reelt være at det er en arbejdspukkel de skal igennem hjemmefra? Det gik smertefrit -omend langsomt - for et par år siden, og mon ikke det er det samme nu? Det er ihvertfald samme firma som står for det, så det er jo ikke fordi de ikke har prøvet det før.
--
- Sometimes the only sane answer to an insane world is insanity
--
Sidst redigeret 23-04-2020 11:06
#5
Renetarderet
Semi Nørd
23-04-2020 11:42

Rapporter til Admin
Hmm. Jeg har fuld forståelse for Corona gør livet svært for mange. Men isoleret set burde pengene have landet hos os inden Corona for alvor tog fat.. Det er ihvertfald ikke en undskylding jeg vil godtage som sagen er lige nu. ""Unfortunately, due to the high level of participation, there are some delays in the process. We will, however, make every effort to ensure that you receive your cashback as soon as possible." ^^ var præcis samme svar jeg fik. Da jeg spurgte ind til hvor lang tid processen ville tage fik jeg dette svar: "We are very sorry for the inconveniences caused by the unexpectedly long waiting time. This delay occurred due to administrative circumstances. We will do our best to send you the cashback amount as soon as possible."
--
#6
SYS288
Semi Supporter
26-04-2020 13:08

Rapporter til Admin
#5 Hvis du er utilfreds med at vente, kan det vel ikke skade at skrive til ASUS Europe omkring det? Det ender jo med at give negativ omtale for dem?
--
- Sometimes the only sane answer to an insane world is insanity
#7
Renetarderet
Semi Nørd
26-04-2020 13:15

Rapporter til Admin
Jeg kan se at jeg her i weekenden "tilfældigvis" har fået udbetalt pengene nu..
--
#8
SYS288
Semi Supporter
26-04-2020 14:03

Rapporter til Admin
Heldige asen.. Jeg venter stadig på mine =)
--
- Sometimes the only sane answer to an insane world is insanity

Opret svar til indlægget: Asus cashback og rettigheder?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE