/Begin Rant
Ja - jeg har vidst ikke været helt heldig med komplett på det sidste.
Jeg har været på udkig efter et produkt som havde launch i slut juli.
Produktet var svært at få fat i, men vores kære komplett skiltede med "Bekræftet på lager 3/7"
Jeg sprang hurtigt til og bestilte produktet 21/6
Dagen hvor produktet burde være på lager kom - men ingen ændring på min ordre.
Jeg skriver på deres chat og får at vide at det endnu ikke er kommet ind men nok burde komme i løbet af dagen.
Dagen efter (lørdag) kan jeg så se min ordre nu har en bekræftet lager dato den 17/7.
Jeg skriver til dem flere gange på chat og mail for at få besked om hvad en bekræftet dato reelt betyder da de skilter med disse forklaring om leveringsdato.
https://www.komplett.dk[...]
Alle gange er der blevet talt uden om eller skrevet at "det er leverandørens ansvar at opdatere datoen - men at det blot er estimeret"
En af KS medarbejderne lovede godt nok at "gå videre med min henvendelse" da bekræftet kontra estimeret virker noget misledende for en forbruger, men kunne ikke give en opfølgning da det var en anden afdeling der tog sig af den slags ting (og deres kommunikation er åbenbart lige så broken som mod deres kunder)
Jeg har igen idag været i dialog med komplett som kan se at "din vare endnu ikke er kommet på lager endnu, men du vil få svar så snart den kommer"
Jeg har bange anelse om at varen selvfølgelig heller ikke kommer på lager idag.
Er der andre der har oplevet "fucked" leveringstider hos komplett?
Giver det overhovedet mening de skilter med en "bekræftet lager dato" når den ikke er så bekræftet alligevel?
Bonus question: Kan det passe de ikke har nogle gemte chat logs?
/End rant
EDIT:
Ja jeg er utålmodig
Ja jeg kunne bestille et andet sted
Ja der er corona
Ja alle har svært ved at levere.
Jeg mener dog stadig at deres lagerstatus absolut burde være mere realistiske end at skilte med en bekræftet dato - når den reelt sagtens kan svinge.
--
Sidst redigeret 17-07-2020 10:46