Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Advare

Af Gæst Nock | 28-01-2021 15:41 | 1268 visninger | 10 svar, hop til seneste
Hej Jeg vil gerne advare mod, at hvis I køber noget på Gamemore.dk, at I er meget opmærksomme på deres medlemsskab, som kan ende med at koste mange penge. Jeg købte et spil hos dem sidste år og de meldte mig til deres medlemsskab uden at det havde noget interesse og jeg må ærligt indrømme, at jeg faktisk ikke var klar over at jeg var blevet medlem. Et spil til lige over 200 kr. er endt med at koste mig lige over 800 kr. og jeg har samtidig set mig nødsaget til at spærre mit dankort, da jeg var bange for, at de stadig kunne finde på at tage penge fra min konto selvom medlemsskabet er opsagt. Jeg har desværre læst nogle ting inde på Trustpilot vedr. Gamemore.dk. om dette med at der stadigvæk godt kan blive taget penge fra ens konto. Som jeg kan læse det er jeg vist sluppet billigt for det kunne have endt med at blive meget dyrere, hvis man læser inde på Trustpilot. Der må jo være noget galt, når så mange kan blive overrasket over at de er blevet tilmeldt et medlemsskab og pengene forsvinder tilfældigt fra ens konto. Det er surt at blive snydt for så mange penge. De har taget pengene fra min konto to gange i samme måned, hvilket jeg ikke kan forstå og ej heller se en logisk forklaring på. De skriver at de sender en påmindelse 7 dage før de tager penge fra ens konto første gang (hvis man ikke har meldt sig ud efter deres prøvetid er udløbet), men det lader til at de er så heldige, at mange af disse påmindelser ryger i folks spamfilter. De har sågar set sig nødsaget til at skriver det inde på deres hjemmeside under FAQ og det tænker jeg må være for at have deres ryg fri. Jeg har ikke modtaget nogen påmindelsesmail for så havde jeg meldt mig ud, men den muligvis og heldigt for Gamemore.dk røget i mit spamfilter. Så kan jeg bedre forstå, at de kan have billige priser for det lader ikke til at det er spil m.m. de tjener deres penge, men på de personer som ikke får opsagt det medlemsskab som man bliver meldt til af Gamemore.dk ved købt derinde. Som jeg har læst det inde på Trustpilot er der folk som har mistet mange penge på dette. Jeg synes det er en forkert måde de driver deres forretning fra en "kundes" øjne, men jeg må indrømme, at jeg ikke føler mig som en kunde, men endt som et offer. Jeg vil mene man burde skulle lave et aktivt valgt, hvis man gerne vil drage nytte af deres medlemsskab efter deres prøvetid er udløbet, men det er der ikke mange penge i for Gamemore.dk. Jeg vil gerne opfordre til at folk fravælger at handle med Gamemore.dk og gerne siger det videre til andre ellers at I i hvert fald passer godt på. Jeg håber denne tråd kan spare andre for mange penge for, så har det da ikke været helt forgæves.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#1
Valeri85
Gæst
30-01-2021 20:15

Rapporter til Admin
Sjovt opslag, jeg søgte præcis generelt nettet for at finde tråde eller andet om gamemore. Jeg er også én af dem som ikke var klar over jeg tilmeldte mig et abonnement. Dog blev der hævet én enkel gang efter mit spilkøb og jeg kom i kommunikation med det samme - med deres support og fik mine penge tilbage. Det virker til, det er en reel forretning med nogen flinke gutter som måske ikke har været gode nok til at oplyse om medlemskabet. Men jeg flover mig også lidt, jeg ikke har set det et medlemskab, hvis jeg går ind på siden og forsøger at købe igen. Det står et par steder, så det er nok gået lidt for hurtigt for os begge. Jeg fik den der 7 dages mail, men den lå i uønskede mails, ligesom resten af mails fra dem.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#2
ToFFo
Guru
30-01-2021 20:17

Rapporter til Admin
Sådan kan det desværre gå, når man ikke er opmærksom, ikke læser det med småt, og ikke checker sit spamfilter. Det er virkelig bittert!
--
- Indsæt signatur -
#3
thechillum
Mega Supporter
30-01-2021 20:22

Rapporter til Admin
Har ikke hørt om dem før og gik ind på deres hjemmeside. Dette er min start-skærm https://prnt.sc[...] Det er nu ret tydeligt i min optik at det er et abonnement!
--
#4
Stroyer
Guru
30-01-2021 20:37

Rapporter til Admin
0# Hmm...en ting der undre mig lidt - Bliver man ikke faktureret månedligt for medlemskabet? Hvordan opdager man ikke at penge bliver trukket på ens konto? Beløb, firma, køb som man ikke kender noget til. Jeg er med på at man kan have mange overførsler i løbet af en måned men det er jo nærmest ens pligt at kigge tingene igennem mindst engang i mellem. Jeg er måske ikke som folk er flest, men jeg kontrollere mine konti mindst et par gange om dagen og er der en eneste linje jeg ikke kender til undersøger jeg da hvad der er "sket". 3# Folk læser jo ikke - klassisk "problem" De samme mennesker som spørger om hjælp inden de har læst manualen.
--
IDGAF!
--
Sidst redigeret 30-01-2021 20:38
#5
jens
Gæst
30-01-2021 21:54

Rapporter til Admin
Du er jo møg blind det står over det hele at der er tale om et medlemskab. Jeg forstår ikke dit klunkeri, sådanne posts burde slet ikke være tilladt i min optik. Læs det der står, før du køber, så simpelt kan det være!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#6
vest-aalb-dk
Mega Nørd
31-01-2021 00:38

Rapporter til Admin
omg
--
!AMD HAS RYZEN
#7
visitkort500
Mega Supporter
31-01-2021 00:44

Rapporter til Admin
#5 trådstarter købte for 1 år siden, de har muligvis ikke været særlig gode til at fortælle kunden det dengang, og der har så formentlig været klager over det og derfor også at det der vindue popper up når man tilgår siden :p
--
Everyone becomes a story, be a good story.
#8
Nock
Gæst
31-01-2021 09:53

Rapporter til Admin
4# Jeg blev trukket 2 gange i samme måned, så åbenbart ikke. 5# Hej Jens Jeg må indrømme, at dit svar i mine øjne ikke har den store relevans for denne tråd. Jeg synes dit sprogbrug ikke helt er i dette Forums ånd. Nu kan vi jo ikke alle være ligeså dygtig som du er, men hvis du læser svaret nede i 7#. Dette har hele tiden været ment som en advarsel, så andre ikke risikere at havne i samme situation som mig og mange andre.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#9
jensjens
Gæst
31-01-2021 10:23

Rapporter til Admin
Må give #5 ret, jeg synes heller ikke at klunkeri hører hjemme på hol.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#10
Nock
Gæst
01-02-2021 16:10

Rapporter til Admin
I kan bare slette tråden. For min skyld ingen alarm.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.

Opret svar til indlægget: Advare

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE