Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Bærbare Computere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Angående expert erstattelse

Af Ny på siden Melentex | 26-09-2013 20:43 | 1486 visninger | 10 svar, hop til seneste
Hej HoL Jeg har idag købt denne bærbar: http://www.expert.dk[...] Da jeg modtog den, tændte jeg den, og lagde mærke til at tændknappen var hård at trykke på i venstre side, men nem i højre side. Der var også en rids i midten nedenunder aluminium stykket. Det værste var at shift knappen, den var ligesom at trykke på en knap som der er spildt saftevand på, blødhård agtig, den var meget anderledes ifht. de andre knapper. Ville i mene jeg kan returnere denne? Med venlig hilsen Anders
--
#1
Mattii
Mega Nørd
26-09-2013 20:46

Rapporter til Admin
Selvfølgelig.
--
#2
mrKayne
Giga Supporter
26-09-2013 20:47

Rapporter til Admin
Ja, du smider den bare i hovedet på dem igen
--
#3
Fc Junkies
Ultra Supporter
26-09-2013 20:56

Rapporter til Admin
#2 Det går nok ikke at smide den i hovedet på dem. Men returnere den kan du nok.
--
Mvh Fc Junkies
#4
Melentex
Bruger Aspirant
26-09-2013 21:00

Rapporter til Admin
Også selv om jeg har pillet plastikket af strømstikket, og lavet en bruger på Windows 8? Den kan jeg vel bare slette igen. Med venlig hilsen Anders
--
#5
mrKayne
Giga Supporter
26-09-2013 21:01

Rapporter til Admin
Tag den med ind til dem.
--
#6
EQuiNoX
Nørd Aspirant
26-09-2013 21:27

Rapporter til Admin
De fleste firmaer har en 7 dages doa aftale med producenterne, så inden for de første 7 dage ombytter de blot bærbare og telefoner. gør vi ihvertfald
--
Alle kommentarer ytret på denne side er min egen holdning ¨~NoX~¨
#7
Kaasje
Elite Nørd
26-09-2013 21:29

Rapporter til Admin
De gange jeg har haft problemer, har de sku næsten været det firma jeg har haft bedst erfaringer med. Ihvertfald i vores afdeling. Har før været der med selvforskyldte ødelagte ting, som de erstattede uden spørgsmål. Gå ind og tal med dem. De burde være fornuftige.
--
*(Foreveralone face)* Ultimate goal: More bacon! And cola. Thats it. Oh, and Cocio. OOOH, and potato chips.
#8
ToFFo
Guru
26-09-2013 22:11

Rapporter til Admin
Hvis du har købt i butikken har du ikke nødvendigvis fortrydelsesret. Men du kan da altid prøve at spørge.
--
Join min facebook fansite! http://kortlink.dk[...] Game giveaways, steam keys og andre sjove ting!
#9
zz_smokey
Super Supporter
26-09-2013 22:16

Rapporter til Admin
#8 det går vel ikke ind under "fortrydelse" når der er produktfejl?
--
#10
lizzy
Junior Supporter
26-09-2013 22:28

Rapporter til Admin
Det er jo ikke fortrydelsesretten han benytter sig af, når den tydeligvis ikke er 100% i orden. Hvis der er noget galt med varen Hvis du fortryder købet, fordi der er noget galt med varen, kan sælger ikke umiddelbart afvise dig. I den situation gælder købelovens regler om mangler ved varen, og sælger skal tilbyde enten at reparere eller at ombytte varen. Hvis sælgeren i den situation ender med at tage varen retur, kan han ikke stille krav om, at den er ubrugt, at mærkerne sidder på osv., som han kan forlange i forbindelse med fortrydelse. http://www.forbrug.dk[...]
--
D:

Opret svar til indlægget: Angående expert erstattelse

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE