Før du tager ud til Power. Skulle du måske ringe til Power og forklare dem hvad der er sket. Deres kundeservice har vist stadig åben.
--
#1 de får lige et kald med det samme.
--
Det er desværre ikke et ukendt problem, men hvordan det løses ved jeg ikke. Prøv evt. at snakke med Asus support ved at oprette dig en VIP bruger på asus.com og registrer din skærm der.
--
#1 De sagde at jeg bare skulle tage ud forbi med den også ville de sende den til reparation. Det kan godt være det bare er det man skal, men ville gerne vide hvad der var hurtigt. Om det var at sende den til ASUS eller gennem Power. Magter ikke at undvære min skærm ^^
#3
Det er hermed gjort og jeg har smidt dem en mail om det.
Jeg har det lidt som en emotøs omkring problemet, jeg kan godt leve med det, men vil helst ikke hvis jeg kunne blive fri :D Så det kunne være fedt at finde ud af den hurtigste vej gennem problemet.
--
Synes godt nok jeg læser om mange Asus PG skærme med pixelfejl efter 1 års tid. Ønsker dig ihvertfald held og lykke hos Asus support!
--
i7 7700K|GTX1080 8GB|ASUS PG278QR 27"|16GB RAM 3200Mhz|240GB SSD, 500GB SSD, 2TB HDD|