Optage en video af det, når det sker.
--
Hvilket grafikkort har du?
--
Evolv mATX | ax860i | 9900k | 4x8gb trident z rgb 3200mhz | Asus z390m tuf | RTX 2080 ti | 1tb evo 970 | 1tb crucial mx500 | Acer X34A
Yes som #1 siger, dokumenter din problem med video :) Dertil vil jeg lige understrege at sælger ikke kan forlange at køber gemmer emballage, hvis de kræver en bestemt emballage ved reklamationer, så skal de sende denne emballage til dig. Du skal til gengæld selv sikre at du kan indsende skærmen forsvarligt. :)
--
#2 - Asus RTX 2080ti oc
#3 tak for indput, det giver mening. Det var en fucker stor kasse:D
Hvad tænker I om selve problemerne? skal jeg bide det i mig eller arbejde for at få den byttet?
--
Hol.dk White/Black status: +18/-1
Har din nye skærm nogle funktioner som dine gamle skærme ikke havde? fx gsync?
- Har du deaktiveret så den ikke justerer brightness efter lyset i rummet fx? nogle skærme har det..
- brugte du dit 2080ti med de andre skærme?
--
i7-7700k 5ghz, Rog Strix 270F Gaming, Rog Strix 1080ti OC 11gb, m2 ssd 960 evo, Acer Predator Z1 32" 165hz G-Sync 1440p Curved
hej #5
Alle mine tidligere skærme har haft gsync.
Jeps, den er ikke på auto brightness - og jeps:) afprøvet på 4 skærme nu uden problemer.
Jeg har en video som proshop bekræfter som fejl nu:
https://drive.google.com[...]
Venter på UPS kommer og afhenter skærmen lige nu, de vil stress teste den og checke for fejl.
--
Hol.dk White/Black status: +18/-1