Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hjemmebiograf \ TV / Fladskærme
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

YouSee TV boks problem

Af Gæst Søren | 25-01-2021 08:51 | 1446 visninger | 2 svar, hop til seneste
Hej, Jeg har haft problem med YouSee TV boks siden slut december. Boksen afbryder signal efter et par timers brug og skal genstartes, YouSee har fremsendt ny boks, dog ingen forbedring. Jeg har forsøgt at skifte HDMI kabel, tilsluttet kablet eller Wifi, nulstillet boksen og TV. Firmware er opdateret. Antennekabel direkte i TV fungerer fint. Jeg har to Wifi netværk som understøtter 2 og 5 GHz og har samme problem på begge netværk, forbindelse fra Wifi access punkter er 98% med download hastigheder mellem 200-500 Mbps, 1 Gb stabilt fiber internet. Alt burde fungere, men det gør det ikke. Det har fungeret upåklageligt i flere år indtil slut december. Nogen forslag eller lignende problemer? Mvh Søren
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#1
Tyller
Guru
25-01-2021 10:05

Rapporter til Admin
Det er ikke dvale indstillingen der træder i kraft? Der kommer dog en pop-up på skærmen man skal reagere på inden boksen slukker
--
AMD Ryzen 3900X, ASUS ROG Crosshair VI (WIFI), 4x8Gb Corsair Vengeance, MSI Geforce GTX1080 ti Armor OC
#2
casperlhj
Bruger Aspirant
25-01-2021 12:21

Rapporter til Admin
Jeg er enig med #1. Det lyder som det mest sandsynlige scenarie. Jeg oplever det ikke på min boks, og at den afbryder signalet bør næppe have noget at gøre med hverken antennesignalet og/eller WiFi.
--

Opret svar til indlægget: YouSee TV boks problem

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE