Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Hjælp til Sonos afspilning fra PC

Af Elitebruger Dylmer | 06-03-2015 17:22 | 1141 visninger | 0 svar
Hej Hols. Jeg har en Sonos ZP90 zoneplayer som efterhånden er ved at være nogle år gammel. Den er tilsluttet med kabel til netværket i huset og jeg styrer den via en android telefon, tablet eller fra den bærbare. Den har virket perfekt indtil for ca. et par år siden hvor der kom en opdatering til Sonos. Siden har jeg haft et værre bøvl med at den periodisk ikke kan finde min pc på netværket. Når jeg vælger en sang som er på pc'en, skriver den at filen ikke kan findes. Til trods for at jeg uden problemer kan tilgå PC'en, afspille musik osv fra bærbar via netværket. Først når PC'en genstartes, kan Sonos afspille. Jeg har snuset mig frem til at problemet ofte opstår hvis jeg kommer til at sætte den igang med at spille en sang som er på PC, men PC''en er slukket. Der kan den jo selvfølgelig ikke afspille. Men selv efter jeg tænder pc'en, vil den stadig ikke afspille og først når PC'en genstartes, kan Sonos afspille. Jeg har prøvet at deaktivere firewall, virusscanner osv, men uden held. Kan heller ikke se hvorfor det kun skulle give problemer nogle gange. Jeg begriber simpelthen ikke hvad der er galt og jeg er snart klar til at kvadre den med en hammer.. Nogen som ved hvad problemet kan skyldes?
--
i7 4770K|Asus Maximus VI Hero|Noctua NH-d14|16GB Trident X 2400|Asus GTX780 DC2OC|Corsair Ax860|500GB 840EVO SSD|Define R4|Asus VG278He|LG E2711

Opret svar til indlægget: Hjælp til Sonos afspilning fra PC

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE