Hvis den ikke er kommet hjem eller de ej kan skaffe den så ville jeg spørge om vi kan lave noget kompensation af en art. pæn og høflig tone.
--
LG 55" SJ850V 15ms Input
Xbox One X Scorpio Edition 1TB + 512GB SSD
var flippet skrot , og bedt om pengende retur for hele enheden, bum
--
jep jep
Kan du få ny model, som kan det samme til den pris, som du har givet? I så fald, så kræv pengene retur. Du har reklameret over flere gange, så den er lige til Forbrugerrådet og du får medhold
--
- klage til hifiklubben
- klage til NAD
- forbrugerombudsmanden
De har haft nosser til at udtale sig at de faktisk har modtaget nogle fra NAD efter et år. Fortsat med at klage, dig deeper, dokumentere det hele. Jeg ville ikke finde mig i det, og ja, du har været yderst tålmodig. Næsten 2 år, det kan jo ikke passe. Så skal de jo ikke lave en kampagne de ikke kan stå indefor eller håndtere korrekt, hvorvidt fejlen ligger hos HiFi-klubben eller NAD.
Eller lav shitstorm via medier.
--
Jeg tager lige og ringer til HifiKlubben imorgen for endnu engang at spørge høfligt inden jeg tager den videre
--
Hvad er det for et modul? Nægter simpelthen at tro på, at årsagen ligger hos Nad.
--
Der er jo ikke noget at spørge pænt om. Kan se der både er en v2 og v3. Tag den ned og aflevér i butikken.
De holder dig direkte for nar og har kunne løse dit problem.
https://www.hifiklubben.dk[...]
fra 2014 11 måned.
* Køber du en MDC-receiver nu, får du HDMI 2.0-opgraderingsmodulet gratis, når det lander i Hi-Fi Klubben om et års tid. Til den tid er der også en god chance for, at ægte 4K-materiale er blevet tilgængeligt. Hvad venter du på?
--
Sidst redigeret 01-02-2018 20:25
#6
https://www.hifiklubben.dk[...]
#7
Problemet er bare at jeg har 1 time i bil til den nærmeste butik. Og selvom jeg stiller mig til at råbe og skrige har de næppe beføjelser til bare at refundere mit køb, og de har næppe moduler til at ligge på hylden
--
Ok fik lige gravet min gamle kvittering frem. Det er præcist 4år siden jeg købte forstærkeren 01/02/2014...
--
Henvend dig på skrift. Vigtigt !
Vedlæg evt. bilag såsom KOPI af kvittering, ditto breve og mails, samt antal af opkald og kort konkret resume af indholdet af de samtaler.
Kræv fulde beløb refunderet.
End of story.
Det er jo fandme da lige før du også skulle have for svie og smerte....
men igen-
- hvorfor reagerer du i første omgang efter næsten to år ?
- Kan man med rimelig sandsynlighed påstå at du har anskaffet pågældende modul andetsteds ?
--
#11
Al min korrespondace har været via mails, har hele historikken.
Jeg fandt faktisk lige en ældre mail jeg sendte til dem d. 22/09/2015
"Hej
Jeg købte i februar 2014 en t758 og jeg vil lige høre om jeg kan få den gratis hdmi upgrade i skriver om på jeres side?
Mvh Flemming"
Og deres svar dagen efter
"Hej Flemming
Tak for din mail.
Egentlig startede HDMI2.0-kampagnen først i august 2014, men vi skal ikke gå i små hifi-sko, så du tilbydes naturligvis samme opgradering, når den er klar.
Som det ser ud lige nu, forventer vi at HDMI2.0 modulet er klar primo 2016.
Gem evt. denne mail, så du kan dokumentere i butikken, at du er blevet lovet fri HDMI2.0 opgradering på din NAD T758."
--
#12 I såfald ville jeg ikke kræve pengene tilbage, da du ikke er blevet lovet den fra start.
Det er også vigtigt ikke at gå fuldstændigt amok, som flere næsten hentyder til herinde. Hifi klubben plejer at være rigtig gode at snakke med, så hvis du henvendte dig og spurgte til et alternativ, eller en refundering svarende til opgraderings pris, så tror jeg, med den historik, at de ville kunne hjælpe dig godt på vej.
Hvis ikke, så har du jo beviserne på at du er blevet lovet den opgradering, og kan da gå den sure "giv mig!" vej. ;-)
--
*(Foreveralone face)*
Ultimate goal: More bacon! And cola. Thats it. Oh, and Cocio. OOOH, and potato chips.
#13
Det var også min tanke, at få refunderet hele købet efter 4år virker som overkill.
Men de har lovet mig et upgrade, så vil jeg også ha et upgrade :-)
--
du klager og kalger.... tag nu bare den bil og hent den nemmer er det ikke...
nu er det dig der går i for små sko
--
#15
Hvis jeg VIDSTE at de havde den på lager, var jeg kørt efter den for længe siden.
Det har hele tiden været aftalen at jeg skulle derned med forstærkeren for at de kunne montere den, så det er ikke køreturen der er hindringen.
Men som skrevet længere oppe, hvad gavner det så at køre derned og true med bål og brand, hvis de ikke har nogen på hylden de kan montere?
--
#16. Jeg ville ringe til HiFi-klubben i Holstebro/Viborg/Aalborg (antager du bor i Snedsted) og spørge om de har den på lager.
Hvis de har, så bede dem om at reservere den til dig... Så kan du tage alt dokumentation med ned i butikken og være sikker på at de har en :-)
Alternativt, så ring til deres kundeservice på tlf. 70 80 90 00 - de må kunne trække i nogle tråde derindefra eller stille dig videre til en butik som kan håndtere sagen.
Det bedste ville være at tage ned til den butik du købte forstærkeren hos den 01/02/2014, og snakke med dem - eller alternativt den butik som lovede dig modulet jf. mail den 22/09/2015.
Good luck!
--
Vh. Larmy
#17
Jeg sendte dem en mail i går aftes, hvis ikke jeg hører noget tilbage fra dem mandag ringer jeg til dem
--
Ring og sig du er interesseret i at købe en opgradering, så melder de normalt de har en på lager hvis de har, hvis ikke får de en hjem fra en anden afdeling, når de melder den er klar til afhentning tager du din kvittering og email info med ned i butikken og så er den gratis.
--
Så skete der noget :-)
Jeg skrev en mail til dem i fredags, hvor jeg skrev at jeg syntes jeg havde været meget tålmodig, men at jeg snart følte mig nødsaget til at gå videre med sagen. Det hele skrevet i en pæn og sober tone.
Kort tid efter blev jeg cc'et på en mail til Holstebro afdelingen hvor de bliver bedt om at kontakte mig og finde en løsning.
Idag snakker jeg så i tlf med Holstebro, hvor de først og fremmest dybt beklager at jeg har skulle vente så lang tid. Men at de har bestilt et modul til mig og at de regner med at få den onsdag.
Der er åbenbart blevet skrevet rundt til alle der har købt den pågældende forstærker, at man kunne skrive sig op til opgraderingen, denne mail har så bare ikke nået min indbakke.
Så der var ingen grund til at true med bål og brand, sagen gik alligevel i orden.
Har jeg været for large/tålmodig? Måske
Kunne jeg have hustlet mig til rabat på et andet produkt/anden kompensation? Muligvis
Har jeg det bedre, med at jeg har fået det ,jeg var blevet lovet, uden at være en røv over for nogen? Så absolut!
--
#20 Kan kun sige: God holdning at have! Selvfølgeligt skal man ikke true med bål og brand, men man skal på samme måde også have hvad der er aftalt!
--
Ja hvis deres process har været en slags opskrivnings-liste og du aldrig har fået den, ja så har du gået rundt i ingenmandsland. Det kunne også være en dårlig undskyldning, den er populær i moderne Danmark, den med teknisk fejl og jeg skal komme efter dig.
Det er godt du skrev i sober tone, men også presser pointen så de ved det er alvor. Man kommer ingen steder ved at være aggresiv og tilsvinende. Det er dog utroligt at vi lever i en samfund efterhånden hvor man skal brokke sig for at kræve det man har ret til. Min mutti er rigtig god til det, hun er ligeglad om hun laver en scene, tilgengæld får hun også altid sin vilje og det hun har krav på. Der må jeg erkende at jeg nok er ligesom dig, måske lidt mere tålmodig, passiv og afventende.
Det var dog positiv udvikling i sagen, jeg håber du får den inden ugen er omme, ellers må du jo holde os opdateret med hvad der sker.
--
#22
Han sagde at han regnede med at modtage den onsdag, men han skal så bruge et par dage på at montere printpladen, og opgradere firmwaren.
Det er lidt nederen, når jeg har 1time hver vej, at jeg så skal køre derned af 2 gange.
Men det vil jeg ikke tude over, det er en af de ting der hører med til at bo i det mørke Jylland :-)
--
SÅ! NU har jeg fået min receiver igen.
Lørdag den 10/2 kørte jeg til Holstebro. Jeg havde aftalt med dem, at jeg kom ind i butikken med den om formiddagen, hvis de så ikke havde for travlt, ville de installere opgraderingen, og så kunne jeg tage den med mig hjem igen om eftermiddagen.
Det havde de desværre ikke haft tid til, så de ville lave den færdig mandag/tirsdag, og så kunne jeg hente den derefter.
Om onsdagen havde jeg stadigt ikke hørt noget, så jeg ringede til dem.
Her fortalte de så, at de havde opgraderet den om mandagen, men at jeg ikke tog telefonen, når de havde forsøgt at ringe Det var så fordi de havde mit gamle nummer. Jeg giver dem mit nye.
Så havde han desværre en dårlig nyhed: De havde opgraderet den, og nu viste den 4K, som den skulle. Nu kom der så bare ingen lyd ud af den. Så den måtte desværre ind forbi service centeret for at blive fikset. Det ville tage ca. 3 uger. Det var jeg ikke super imponeret over, men sådan måtte det jo være, og de ville ringe, så snart den var færdig.
Onsdag i sidste uge var der gået 3 uger. Jeg havde intet hørt ,så jeg ringede selv til dem, for at få en status. Den havde stået klar hos dem i lige over 2 uger, men jeg tog igen ikke telefonen, når de ringede. De havde så stadigt ikke fået lagt mit rigtige nummer ind i systemet.... Men receiveren var klar, og den virkede, som den skulle.
Jeg har så først haft mulighed for at få den hentet i dag. Men den virker som den skal.
Så i sidste ende har jeg fået min opgradering, men jeg vil ikke påstå, at jeg er imponeret over hele affæren...
--
#24 Så læg dine fremtidige hi-fi indkøb i andre butikker - det er det bedste du kan gøre.
--
Wow. Mage til uduelig service skal man da lede længe efter. Smid gerne din oplevelse på Trustpilot.
Synes det er under al kritik med de ventetider og manglende information, og du bliver ikke engang kompenseret for det. Jeg smider i hvert fald ingen penge i den biks og var jeg blevet udsat for den behandling havde de fået med grovfilen.
--
Dell Latitude E5450: i5 5300U / 8 GB RAM / 320 GB HDD / 14" Full HD LED
Dell Latitude E7240: i5 4310 / 8 GB RAM / 128 GB SSD / 12.5" HD LED