PS den er denne jeg ejer
http://www.komplett.dk[...]
--
ASUS P8Z77-V LX|i7 3770K|Hyper TX3 Evo|8GB Vengeance|Asus GeForce GTX 680 Directcu II 4GB|Corsair TX750|NZXT Phantom Special Edition| Det lyder ikke særligt betryggende, at du får fejl 124 og bsod. Jeg ville selv starte med at backuppe alt det indhold, du finder vigtigt, og siden sende den en tur til Komplett. Jeg har selv positive erfaringer med RMA-sager hos Komplett, både hvad angår tid og løsning. Hvis RMA tipper ud til din fordel, vil jeg anbefale dig at investere i en SSD, fremfor en HDD. Du giver selv udtryk for, at du primært gamer, og her vil en SSD være en HHD langt overlegen i alle eksekveringer. Hvis de "lapper" hdd'en, så brug den som Backup, istedet for primary.
--
The richest man is not he who has the most, but he who needs the least.
2# jeg har heldigvis ikke noget vigtig på den alt er cloudsaved på steam/origin. Vil du tro at det kræver at jeg sender hele pc'en afsted eller sender de en ny HDD med posten? Jeg har som sagt ikke fået nogen bsod siden. Og jeg har ingen problemer ellers, udover den har frosset et par gange men det har højst været to gange og højst 3 sekunder. Jeg har ikke så meget viden på området, jeg er første gangs køber. Men kan en dårlig HDD skade andet hardware?
--
ASUS P8Z77-V LX|i7 3770K|Hyper TX3 Evo|8GB Vengeance|Asus GeForce GTX 680 Directcu II 4GB|Corsair TX750|NZXT Phantom Special Edition|
op
--
ASUS P8Z77-V LX|i7 3770K|Hyper TX3 Evo|8GB Vengeance|Asus GeForce GTX 680 Directcu II 4GB|Corsair TX750|NZXT Phantom Special Edition|
#3: Jeg plejer lige at smide en mail af til firmaet først, og beskriver problemstillingen - de svarer gerne tilbage efter en dag eller 2.
Når de har besvaret den første mail, hvori de gerne beskriver proceduren for RMA - kan man lige spørge ind til hvor meget de gerne vil ha retur .. Hele maskinen, eller kun den enkelte komponent...
Det har virket for mig, og på en positiv måde..
EDIT: Nej, en dårlig HDD skader ikke resten af din fysiske maskine - mens den psykiske del (softwaren) kan blive tabt..
--
Mit hardware er kun til blær - Spiller udelukkende 7 kabale og Mahjong, men kan gøre det på ultra-settings.
#3 Det er op til firmaets virksomhedspolitik at afgøre, om du skal sende hele maskinen eller den enkelte komponent. Nogle virksomheder er large, mens andre hårdnakket vil bede dig om at sende hele maskineriet ind, da du ellers vil bryge garantien ved at pille i kabinettet. Det er lidt med forskel, men som #5 foreslår, så tag kontakt til dem, forklar dit problem, og hør hvordan de ønsker at afvikle den RMA-sag, du ønsker at oprette.
--
The richest man is not he who has the most, but he who needs the least.
5 og 6# jeg har snakket med komplett, de bad mig om at vende tilbage hvis jeg fik en bsod mere, hvilket jeg ikke har. Men HDD'en hoster stadig en gang imellem og det bekymrer mig lidt. Ellers fungerer alt som det plejer, ser det hvertfald ud som om.
--
ASUS P8Z77-V LX|i7 3770K|Hyper TX3 Evo|8GB Vengeance|Asus GeForce GTX 680 Directcu II 4GB|Corsair TX750|NZXT Phantom Special Edition|
ved en evt rma, så få dem til at sende et pakke label til dig. du slipper for at lægge penge ud, og komplett slipper billigere fordi deres pakke aftale er billigere end hvad du kan sende for som privat person
--
¨~NoX~¨
Hvis det er meldingen fra Komplett, ville jeg vente og se tiden an - hvis den opfører sig sådan, skal den nok brænde sammen af sig selv.
Det værste ved at sende noget til RMA, er hvis de ikke finder fejl på den indsendte del..
Så vent til skidtet er helt positivt fejlbefæftet (uomtvisteligt) så sender du den af til dem..
--
Mit hardware er kun til blær - Spiller udelukkende 7 kabale og Mahjong, men kan gøre det på ultra-settings.