Min telefon er blevet sendt til reparation hos iHero.
De lover på hjemmeside 1-2 dages rep, og inde i butikken sagde han 1 døgn.
Indtil videre har det taget 8x længere tid end de lovede mig (og hvad de reklamere med for den sags skyld). De forventer fuld betaling, og holder min telefon som gidsel. (de nægter at udlevere den, så jeg kan få den lavet hos en anden reparatør).
Kan det virkeligt passe jeg intet kan gøre, udover at vente på deres utroligt langsomme og ekstremt dyre service er udført, for derefter at betale fuld pris for en service der ikke engang lever 1/8 op til sine reklamer?
Jeg kontaktede dem efter nogle dage, og spurgte hvor jeg kunne hente min defekte telefon da jeg simpelthen ikke kan undvære den så lang tid som de bruger. Så siger det at det ikke kan lade sig gøre, da processen allerede er "sat i værk". Så de tvinger mig lidt til at de skal færdiggøre jobbet uanset tid og pris.
Til sidst vil jeg lige sige, at iHero koster 1/3 mere end konkurrenterne her hvor jeg er fra, jeg valgte dem udelukkende på baggrund af de reklamer og at de lovede det ville gå hurtigt. Derfor tænkte jeg ikke 400kr betød noget, hvis jeg kunne have den færdig næste dag. Det skete så bare ikke, så nu føler jeg samtidig jeg har smidt 400kr ud af vinduet...
Mit spørgsmål er stadig bare, har jeg mulighed for at gøre noget, udover bare at skrive en mail omkring min utilfredshed?
--
I7-7700k @ 4,7 GHz // 16gb DDR4 // 256Gb SSD
980ti // 144hz xl2411t // Blue yeti black edition // Blue MoFi