Hvad dato er mobilen købt?
Der er jo 2 års reklamationsret.
Det er jo en fejl med mobilen hvis den ikke virker, så den skal Yousee nok tage sig af.
--
Stop med at handl hos Power.
Spørg Yousee?
Det kommer nok an på hvad fejlen er, men hvis den bare "pludselig ikke virker" må det jo være en garanti-reparation.
Du skriver ikke om du har forsikret den hos Yousee, eller om du mener din egen forsikring, eller ... du skriver faktisk ikke ret meget. Det gør det lidt svært at hjælpe.
--
"ORK SATME!"
nej den er ikke forskring hos yousee jeg tænkt på garanti-reparation.
jeg må prøve og går op til yousee og ser hva de siger til det
eller må jeg prøve egen forsikring
--
#3
Jeg tror måske du blander garanti* og reklamationret** sammen. Når du henvender dig til Yousee er det vigtigt at du gør det klart, at du gerne vil anvende din reklamationsret.
Er det producentgaranti du tænker på, skal du henvende dig til producenten af din mobil.
* Ekstra tilkøbt gennem forsikring eller tilbudt af producent. Garanti skal altid still forbrugeren bedre ene reklamationsretten.
** Lovbestemt 2 års reklamationret med 6 md. formodningsregel
--