Det har virket med windows egne "gamle" drivere, og har prøvet at resette dem.. men ak nej
Jeg har hentet og installeret de sidste opdateringer til os.
--
-2nd-
--
Sidst redigeret 30-10-2021 22:14
Hmm.. selv når jeg slå firewallen HELT fra, så kan jeg stadig ikke komme i kontakt med serveren udefra.
Slet ikke nogle netværks nørder vågne nu?
--
-2nd-
Assign port number to local IP address with correct port type, 9987 (UDP), 10011 (TCP) and 30033 (TCP)Ifølge listen er alle porte åbne
Har du husket at åbne de porte i din firewall mod din server ip 192.168.1.209
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #3 yepDe er ikke pillet ved router eller switch, og det har virket
--
-2nd-
0#
Hvis du kan nå serveren fra LAN netværket men ikke fra WAN netværket tænker jeg ikke at det er selve din server der har problemet - Du har kontrolleret at din server ifm. nye drivere ikke har skiftet IP?
Kontrollér lige dine NAT regler i din firewall og vær lige opmærksom på de forskellige protokoller (TCP/UDP) der bliver benyttet til de forskellige porte.
--
IDGAF!
--
Sidst redigeret 31-10-2021 07:52
Her fjernet alle netkort i enheder, og genstartet pc, hjalp heller ikke.
Jeg bruger dynip, og det ser da ud til at den godt kan få lov at komme igennem?
https://ibb.co[...]
--
-2nd- Hvis du siger det her virket, så er det her nok ikke så relevant.
Men du har selvfølgelig prøvet at tilgå din server fra et net der eksternt f.eks. en et mobilnet?
Mere så der ikke er problemet med hairpinning eller NAT loopback, på din router.
--
´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL.
ERIC CANTONA WAS BORN.
#8 - Yep, har tidligere kunnet tilgå server fra mobilen (på mobilnettet) via RD Client
--
-2nd-
Nå.. måtte gå til yderligheder..
Snakker pt med fastspeed support, da "Det er desværre ikke muligt at slå CGNAT setuppet fra uden omkostninger."
Og jeg har fået ny ip efter ny router lol
--
-2nd-
håber satme at det er det der skal til.
hehe.. klip fra chatten..
"Jeg kigger lige på det.
yay
Nye beskeder
Der går lige 15 min, så skal du genstarte dit modem og så burde den være der, elller så skriver du igen
perfekt.. jeg har rodet med min server i 2 dage nu, og hvis det er tricket.. er det heldigvis ikke mig der skal gi kage ;o)"
--
-2nd-
10#
OHHH!!! Den havde jeg slet ikke lige fattet.
Var da 100% sikker på at du havde en Fast IP og havde styr på dén del af det :-)
Men ja - man kommer ikke ret langt hvis man ligger bag CGN
--
IDGAF!
Jeg havde ballade med den gamle router, så fik en ny i fredags.
--
-2nd-
13#
Det havde også været relevant information til at starte med :D
--
IDGAF!
#12 - det var først senere at jeg lagde mærke til at min wan ip ikke matchede (efter den skiftede ved en af de skellige modem genstart)
#14 - Alle troede, selv fastspeed, at det "bare" virkede.. selv supporteren.. som dog måtte inse at jeg havde fået en public ip.. at han så ikke magtede at fikse det, var øv.
Jeg fik en besked fra fastspeed igår om at der var en fejl på min installation, og de havde rettet det nu.
Efter genstart igår, fik jeg min gamle ip tilbage - OG jeg kunne nu bruge min teamspeak server, samt logge på rdc via mobilen igen.
Så håber at Mathias fra fastspeed gi'r kage som han har lovet.
Takker for alt hjælp, i er de bedste!
--
-2nd-
--
Sidst redigeret 02-11-2021 09:14