Har også haft problemer med det. Du skal ha' fat i deres support. De skal slukke router funktionaliteten i din fiber boks, da det er den der modtager din faste ip addresse, og ikke din egen router.
//TheGandalf
--
Brød
#1 tak for det hurtige svar.
Jeg prøver lige at ringe til deres support endnu engang. Kommer tilbage med svar...
--
Okay deres supportline har åbenbart meget travlt idag så prøver senere...
--
Godt så, så fik jeg snakket med deres supportlinje og de har deaktiveret router funktionaliteten. Nogen der har et bud på om det vil virke med det samme eller om jeg skal have tjekket på noget?...
--
Hmm.. Det burde virke efter en halv time eller sådan noget. Det var ihvertfald det de sagde til mig :)
--
Brød
Så virker det igen. #5 hvad gjorde du helt præcist efter? Virker nok som et lidt dumt spørgsmål men vil bare gerne være sikker på at jeg gør det rigtige. (:
--
Fik det til at virke efter at have genstartet routeren efter 1 time. Tak for hjælpen TheGandalf. (:
Forresten kom jeg til at lave tråden som gæst så ved ikke lige hvordan jeg lukker den...
--
Lækkert. Selv tak :)
--
Brød