Start med at lave et reset af dit modem hvis muligt.
Ellers lyder det som et defekt modem.
Nu var det adsl jeg arbejdede med da jeg blev uddannet ved TDC men 8 år er gammelt når man taler om et modem.
Oplys din internetudbyder at dit modem er gammelt "og at du overvejer at opsige dit abonnement"
Det sætter som regel fut under kundeservice.
--
jeg har ikke mulighed for resette boxen fra min udbyder. det gjorde han dog da jeg snakkede med dem men det hjalp ikke, må give dem et kald igen, endte skifter de den box ellers finder jeg en anden udbyder, har også svært ved at se det kan være andet, når jeg køre direkte fra udbyder box og ind i pc har jeg fuld knald på, så det kan vel ikke være kablet? eller?
--
Har du problemer når du kører med kablet direkte i boksen?
Jeg kan ikke se at det kan være andet.
Har du en anden strømforsyning der kører samme spænding?
Nogen gange begynder et modem at opføre sig underligt når strømforsyningen bliver gammel.
--
nej når jeg køre direkte fra box og i computer virker det som det skal, nej det har jeg desværre ikke lige til at ligge, når jeg prøver igennem min egen nye router virker det ikke, er det muligt at boxen ikke kan finde ud af at levere data til min router mere?
--
Hvis det er Yousee du har, så bare ring til dem og sig du vil have den nyeste router de har. Jeg får udskiftet min hver gang jeg finder ud af at de har fået en ny model, plejer ikke at være noget problem.
--
i7-8700k @ 5Ghz, H115i | ASUS 1080ti Strix | Corsair 32GB 3200MHz | Samsung 960 Pro + 2 x 850 Pro | Asus 27" G-Sync PG278Q
jeg har altibox og har lige ringet til dem igen og der kommer en
tekniker og skifter den box en af dagene, så nu krydser jeg fingere
--