Hej Hol.
Jeg har lige fået nyt Modem fra stofa, da det gamle måske har lidt problemer..
problemet er så, at det nye modem ikke virker.. lamper tænder osv, osv.. men den kan ikke oprette forbindelse til net og bliver bare ved med at stå og blinke med lamperne i de forskellige sekvenser.
Nå, men har så haft snakket med Stofa et par gange, og de har nu sagt at det eneste de kan gøre, er at sende en tekniker ud.. fint nok.
Jeg får så en sms hvor der står at, bestilling af teknikeren er godkendt men hvis der er fejl i min egen installation, vil det koste mig penge at få teknikeren ud..
og jeg har sgu ikk lige brug for en ekstra regning, hvis teknikeren kommer ud og siger det er min fejl..
Er der noget jeg selv kan gøre for at sikre mig dette ikke sker? skal siges jeg har haft skiftet antenne kabel til det nye og genstartet modem flere gange, ladet det stå op til 2 timer, men den gør bare det samme..
Ligeså snart jeg sætter mit gamle modem til, virker alt fint..
Tror egentlig bare, jeg er lidt nervøs for en evt. ekstra regning. nogen kloge hoveder der har lyst til oplyse mit nervøse sind :P
--
....